1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Beatles: Rock Band

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 1 nov 2008.

  1. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Zo leuk die reviews met als pluspunt: It's The Beatles.

    True. 8)
     
  2. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    is die gratis track van "all you need is love" inmiddels al te downloaden?
     
  3. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Nee hij is nog niet uit, dus als ik het goed heb komt All You Need Is Love de naar de marketplace op dag van de release, dus 9 september.

    En is ie gratis? Dan is dat nieuw voor mij. :+
     
    Laatst bewerkt: 6 sep 2009
  4. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Nee die is niet gratis ;)

    Kost gewoon 160 MSP :)
     
  5. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Inderdaad.
    Is voor een goed doel.
     
  6. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    dus je bent verplicht om 160 microsoft points te betalen om de archievement te halen waarmee je 5 sterren moet halen bij het nummer all you need is love. Nou moet niet gekker worden dalijk moet je voor alle achievements dokken
     
  7. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    He? Hoe kom je daar nou weer bij?
    Ik heb even de PS3 Trophy lijst bekeken, en ik zie wel deze staan:

    Alleen de titel van de achievement is All You Need is Love, je hebt dat nummer er verder niet voor nodig hoor. ;)

    Denk er aan, het is:
    Five-star every song in The Beatles: Rock Band, niet
    Five-star All You Need is Love in The Beatles: Rock Band
     
    Laatst bewerkt: 6 sep 2009
  8. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    En sowieso is dat een maffe statement. :+ Bij Fallout bijvoorbeeld moet je toch ook alles downloaden om alle achievements te halen?
     
  9. Terminator.T2

    Terminator.T2 Dovahkiin

    Berichten:
    953
    Leuk Bevonden:
    1
    Maar je hoort de gewone 1000 punten altijd te kunnen halen zonder dat je extra aankopen hoeft te doen.
     
  10. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Tsja, in *een Rock Band spel* zit ook een achievement waarbij je je solo buttons nodig voor hebt, en als je geen RB gitaar heb dan ben je ook weer de lul. Dan heb ik liever dat je een liedje voor 2 euro moet kopen. :+
     
  11. Richvd

    Richvd Active Member

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    Ken zelfs nog een leukere:

    In Madden '07 (American Football) zit een achievement die je alleen maar kan halen als je NCAA Football '07 (college football) hebt.

    Dat alleen al slaat nergens op, laat staan het feit dat die game alleen maar in de USA te verkrijgen is (en niet PAL compatible, dus je kan m ook niet importeren). Dus sowieso niemand buiten de USA kan die achievement halen!
    :x
     
  12. Terminator.T2

    Terminator.T2 Dovahkiin

    Berichten:
    953
    Leuk Bevonden:
    1
    Klopt maar dat kan ik beter begrijpen dan een achievement waarvoor je betaalde DLC nodig heb. Veel mensen kopen meestal toch de hele set van Rock Band.
    Klopt, zoiets hadden ze ook met Iron Man en The Hulk gedaan en zulke achievements horen gewoon niet te bestaan.
     
    Laatst bewerkt: 6 sep 2009
  13. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Ah, duidelijk! ;)
     
  14. KeaveXL

    KeaveXL Feelin' Funky

    Berichten:
    533
    Leuk Bevonden:
    0
    Mensen ik speel al sinds zaterdag morgen The Beatles Rock Band. Heb de volledige bundel vroegtijdig kunnen bemachtigen. En TB:RB is echt fucking amazing! Harmony vocals zijn echt super leuk om te spelen. En zoals eerder gezegd., it's the Beatles!
     
  15. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Van de week maar even langs de MM dus ;)
     
  16. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Bah, het is oneerlijk. :+ Ik bestel een paar maanden voor de release, en toch spelen mensen em al eerder dan mij. Stomme MM die zich niet aan de date weet te houden. :mad:

    (jaja, niet via i-net bestellen blabla.. de prijs is en was goed)

    Mja, donderdag kan ik dan eindelijk beginnen.
     
  17. KeaveXL

    KeaveXL Feelin' Funky

    Berichten:
    533
    Leuk Bevonden:
    0
    Mediamarkt verkoopt hem niet meer hoor :p Dat ik hem meekreeg was echt een geweldige stunt. Ik had de MM/Saturn hier in de omgeving gebeld en die zeiden dat wanneer ze het spel eerder verkochten een boete zouden krijgen van € 10.000. Dus ik denk bel die knuppels maar van de MM Alkmaar. Daar hadden ze dus in totaal 2 bundels en geen losse game. Waarvan er al 1 bundel verkocht was. Dus ik race naar Alkmaar. Ligt die game er nog, dus ik pak hem snel ga afrekenen bij de kassa. Op het moment dat ze mijn bundel scanned begint die kassa te piepen. Staat er zo boven de prijs met rode lettertjes dat hij nog niet verkocht mag worden. Dus ik snel 'Ow doet mijn pin pas het niet'. Zij kijkt dus niet meer naar het scherm en zegt hoe ik mijn pas er goed in moet doen. Trek dat ding er door toets mijn pin, pak kassa bon aan en liep snel weg \o/ Haha echt grappig.
     
  18. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Genialiteit :D Maar hij ligt woensdag in de winkel?!
     
  19. KeaveXL

    KeaveXL Feelin' Funky

    Berichten:
    533
    Leuk Bevonden:
    0
    Yes 9/9/9/ bij de media markt kost hij trouwens € 169 / € 179 / € 189 afhankelijk van welk filiaal. In Alkmaar koste hij € 179 maar daar is hij nu dus uitverkocht. De cruqius waar ik eerder naar had gebeld verkoopt hem voor € 189 en de Saturn in hoofddorp ging hem zelfs voor € 169 verkopen.
     
  20. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Ah ik zie net dat ik nog 20 dagen moet wachten voor ie binnen is. :eek: Balen...

    Kan je de LIPS mics hier nou wel op gebruiken?
     

Deel Deze Pagina