1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Beatles: Rock Band

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 1 nov 2008.

1. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    Mee eens. Bovendien is die Ion niet veel duurder dan dit pakket, maar die Ion neemt erg veel ruimte in beslag en ik wil eerst s kijken of dat drummen echt leuk is.
    Zo ja: dan verkoop ik dat Beatles drumstel en koop ik alsnog een Ion.

Bovendien past die Ion niet in mn gameroom en dus moet ik dan sowieso in de huiskamer gaan drummen. Ik heb wel een 3 delige cymbalsset besteld, want anders is het niks denk ik.

Laatst bewerkt: 8 sep 2009
  2. KeaveXL

KeaveXL Feelin' Funky

Leuk Bevonden:
    0
    Lekker gitaartje he? Die effecten schakelaar kan je alleen gebruiken met RB 1/2, is wel leuke tijdens solo's en overdrive heb je dan een Wah Wah, Flanger, Echo en nog wat effect over de gitaar/bas chart :) Bij TB:RB werkt het effecten schakelaar niet net als de whammy bar, Beatles muziek mag niet verneukt worden ;)

3. Ferry34

Leuk Bevonden:
    66
    En terecht! ;)

Wekker staat op 0700 uur, kan ik meteen gaan beginnen met de game :+
    1000 beginnen met werken, dus ik heb bijna 3 uurtjes :b:

Laatst bewerkt: 9 sep 2009
  4. Richvd

Richvd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit komt waarschijnlijk doordat het de basgitaar is.
    Als je het plaatje bekijkt, dan zie je dat de gewone gitaren van Lennon en Harrison kleiner lijken:

5. Nugget Leg

Nugget Leg Goedendag!

Leuk Bevonden:
    0
    Damn als ik die trailers weer bekijk dan wil ik dit spel eigenlijk toch wel heel erg graag hebben. Hopelijk mag ik hem kopen van mijn ouders :) Waar kan ik trouwens een mic standaard voor mijn RB1 mic halen. Want dan wil ik vaker voxbass doen :)

6. Ferry34

Leuk Bevonden:
    66
    Eerste indruk: hartstikke leuk en een goede sfeer. Dit is toch anders dan de gewone rockbands/guitar hero's en dat merk je.

Het introfilmpje was al op internet gezet, dus dat was geen verrassing. Wat wèl een verrassing was, was dat ik in het begin geen noot lekker kon raken!

Wat is het geval: de McCartney gitaar is sowieso al een stuk langer en de balance ligt heel anders. Ik moest deze dus anders om mn nek hangen.
    Nog belangrijker: doordat de gehele gitaar langer is, kloppen je handsettings helemaal niet meer!
    Daar moet je dus ff aan wennen.

Ik kreeg het echt niet voor elkaar, vooral de eerste handsetting na een hoge noot weer terug naar de groene ging steeds maar mis. Heb daar ff een foefje op bedacht (klinkt nogal stom, maar het werkt;) ).
    Had een rol wc papier liggen die in de lengte was doorgesneden (zat een keer in een verpakking, fabrikagefoutje waarschijnlijk) en die heb ik aan het einde van de gitaar geschoven. Even die kop van de hals eraf geklikt, paste perfekt.

Als ik nu mn hand weer terug zet, kom ik tegen de rol aan en zit ik precies goed! :+

Nòg een verschil: de knoppen liggen niet alleen verzonken/zijn onzichtbaar, maar liggen ook een stuk dichter op elkaar. Bij de oude waren de knopjes echt klein plastik knoppen met ruimte tussen de verschillende knoppen, maar bij de nieuwe zijn het verzonken delen die tegenelkaar aan liggen.
    Het voordeel is dat je veel makkelijker en sneller van de ene uiterste knop naar de andere kan gaan. Je kan nu makkelijker je hand op de 2de setting laten staan (pink op oranje en wijsvinger op rood) en dan haal je de groene knop met je wijsvinger zonder moeite.

Eerst even liggen klooien, maar gelukkig Twist & Shout 100% op Hard :) (is niet echt een moeilijk nummer, maar ik moet het nog leren hè? ;) )

7. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
  8. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Wat heb je geboden Dulle?
    Lijkt me toch de ideale console voor jou als music games verzamelaar. ;)

9. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Veeeeet

10. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik ben afgehaakt bij een tientje. :+

Starting September 9, Xbox 360 will also give its more than 20 million Xbox LIVE members the opportunity to give to charity and support The Beatles’ eternal message of peace and love. “All You Need Is Love,” The Beatles’ iconic anthem of peace, will be released exclusively on Xbox 360 as a downloadable song for the game through Xbox LIVE with Apple Corps Ltd, MTV Games, Harmonix, and Microsoft proceeds benefitting Doctors Without Borders.

Good deeds never go unnoticed: purchasing and downloading the “All You Need Is Love” track for 160 Microsoft Points for charity will also register you for the The Beatles: Rock Band Download & Win* for a chance to win one of the limited edition The Beatles: Rock Band Xbox 360 consoles and a Rickenbacker 325 replica guitar controller.

Aargh! Stelletje lutsers daar bij MS. :mad: Doe ook eens iets leuks BUITEN amerika.

edit: Dan nu eindelijk de achievements:

11. Ferry34

Leuk Bevonden:
    66
  12. Cliff

Cliff Active Member

Leuk Bevonden:
    127
    Vanochtend 9 over 9 mijn eerste nummertje gedaan in fame amsterdam! Puik spul

13. dramaties

dramaties Held

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe zit het met de nieuwe drumkit trouwens? Zijn die pads eindelijk iets minder hard qua geluid of hetzelfde? En heb je nu meerdere mic's nodig om dat Fab te kunnen zingen?

Ik wil wel die bandbox halen, maar ik heb de oude box van RB2 al daarom wil ik dat graag weten. Die gitaren zijn echt prachtig!

14. Roerbakmie

Roerbakmie .....

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben eigenlijk alleen toe aan nieuw drumstel:+

Heb een heel zooitje aan (veelal kapotte) gitaren liggen. Maar mijn drumstel registreert een hoop 'noten' niet meer (met name geel en rood).

En natuurlijk is ook het footpedal gebroken! Deze heb ik met veel ductape weer aan elkaar geplakt!:thumbs:

Maar als The Beatles Rock Band een leuke game is wil ik best weer een nieuwe box kopen. Hoe zijn de instrumenten en hoe zit het met de moeilijkheidsgraad?

15. Ferry34

Leuk Bevonden:
    66
    Waarom koop je die Ion drums niet als je al n rb1 drum hebt?
    Ik ga vanmiddag na mn werk de drums s proberen. Zo op t eerste gezicht wordt t geluid behoorlijk gedempt, maar ik heb geen enkele ervaring.

Hetzelfde geldt voor Roerbakmie. Koop je de losse game ergens goedkoop erbij.
    Ik ben benieuwd naar de gitaren van Lennon en Harisson, maar die zouden volgens geruchten ook weer €90 kosten.

16. geob81

geob81 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Pff vanmorgen heel de stad (Alkmaar) gezocht naar de losse game van the Beatles.....nog nergens hadden ze hem. Pas bij een FRS (en die medewerker moest vrij lang zoeken) had ik eindelijk bingo. Media markt, bart smit, dynabyte allemaal geen succes (en wisten ook niet wanneer die binnen kwam)...leuk zo'n 9-9-9 releasedatum als hij nergens te krijgen is...maar ik heb em! :b:

17. dramaties

dramaties Held

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat je alleen pads bedoeld, want 300 $ voor een drumstel vind ik echt belachelijk.. Koop dan gewoon een echt drumstel en de eerste 2 drumlessen met dat geld, dan heb je er tenminste echt iets aan...

Ik wil alleen dat de drum zachter is en niet klinkt en voelt alsof je op een houten kist slaat. Die cymbals zijn leuk, maar 120 dollar is echt iets te veel van het goede.

Die gitaren daarin tegen zijn wel echt heel vet. Oude gitaren verkopen en dan die nemen... Woo!

Ik hoef die bas die in de band in a box zit niet, maar een extra mic en een standaard zou wel echt tof zijn... We zien het morgen wel, als ik het ga kopen :)

18. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
  19. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    160points 8) Laat maar.

20. SpiNNeNMaN

SpiNNeNMaN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zag afgelopen vrijdag, of de guitar pack of de band set van The Beatles in Mediamarkt Eindhoven, toen ik op zoek was naar Guitar Hero 5, die ze daar niet hadden.

Deel Deze Pagina