1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Beatles: Rock Band

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 1 nov 2008.

1. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Je doet alsof het raar is dat ie 160 punten is. :9

2. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Zo, toch maar meegenomen hier. Zo groot is de doos niet en er zit een handvat aan :D

3. egelhunter

egelhunter It's all in the game

Leuk Bevonden:
    49
    wel grappig dat The Beatles nog zo populair zijn en ook onder onze leeftijd en dat terwijl de band uit eind jaren 60 stampt. Was afgelopen vakantie op vakantie in spanje en daar in de engelse pubs speelde elke avond wel coverbandjes van the beatles. Daarom alleen al vind ik deze game zo tof

4. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Net uitgespeeld op Hard/5 sterren. Story mode is erg kort... Daarna kan je nog wel challenges doen maar dan speel je weer dezelfde nummers.. Verder vond ik 50% van de nummers wel leuk, de rest lijkt erg op elkaar (ook de note charts). De filmpjes en animaties zijn wel brilliant soms een videoclip gevoel! Outro is erg mooi.

5. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    Inderdaad. Aan de andere kant: je kunt fan zijn of niet, het is en blijft de belangrijkste band in de popgeschiedenis.
    Jongeren van nu hebben geen idee wat een verandering deze band teweeg heeft gebracht.

Mensen waren zeer conservatief, de lange haren van de Beatles waren het gesprek van de dag. Uitschot was het, tuig.
    Voor de Beatles had je artiesten als Pat Boone, die keurig netjes achter de microfoon bleven zitten. Type ideale schoonzoon enzo.

Veel songs van de Beatles zijn briljant in hun eenvoud. Als je goed luistert dan hoor je dat het ook niet de allerbeste zangers ter wereld waren, maar de muziek zat gewoon bijzonder goed in elkaar. Twist and shout is heel uitbundig gezongen, strawberry fields forever....briljant, hey Jude met het schreeuwen aan het einde...geweldig. Dat was echt bijzonder hoor toen.

Ik denk dat zij ook de eerste waren met een goede marketing, kijkend naar de kleding, image etc.

Edit: over de moeilijkheidsgraad. Ik ben nog een beginner en speel sinds enkele weken op Hard. Nu kan het aan de geweldige gitaar liggen (de 2 buitenste knoppen als een akkoord indrukken is ineens een makkie) èn dat ik de nummers gewoon ken, maar ik vind het niet heel moeilijk. Vaak haal ik de 2de of 3de keer al 5 sterren, soms in 1 keer. Jullie zullen dat nog veel beter kunnen.

Maar wat een mooie en lekkere game zeg! Lekker meezingen, heerlijk!

Laatst bewerkt: 10 sep 2009
  6. geob81

geob81 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    En dan kan je nog alles met bass, drums en zingen doen. Voorlopig ben ik nog wel even bezig. Ik ben begonnen met drums op expert...en ik moet zeggen dat Ringo geniale stukken in z'n drumpartijen doet, die je niet vaak hoort.:thumbs: (uiteindelijk is uiteraard drummen het enige in het spel wat op de werkelijkheid lijkt....op expert dan).

7. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    Wat ik wèl minder vind, is dat ik moeilijker kan zien/merken wanneer je een fout maakt.
    Bij andere gitaargames hoor je meteen een verkeerde toon, maar bij deze hoor je dat nauwelijks. Misschien moet ik ff spelen met de audio-settings.

Ook is de starpower iets minder zichtbaar en ik heb nog geen andere manier gevonden dan de gitaar omhoog te tillen om het te activeren.
    Ik zal de tutorial s spelen, misschien mis ik iets. Of weet iemand het hier?

8. lukeman

lukeman Up and running...

Leuk Bevonden:
    0
    Vind het zelf een briljant spel en zal dit voorlopig nog wel even spelen. Zeker met alle DLC die nog op stapel staat.

Opvallend vind ik dat terwijl Ringo als een middelmatige drummer bekend stond/staat, ik op Expert Drum nog knap wat moeite heb en zo te horen ben ik niet de enige.

Ook de muziekkeuze vind ik zelf erg goed, niet al te voor de hand liggende nummers en een paar erg mooie albumtracks.

Als je een fout maakt hoor je het inderdaad minder duidelijk dan je gewend bent, ik denk dat Sir Paul en Ringo simpelweg niet wilden dat hun muziek vern***t zou worden door fouten of door drumfills. En gelijk hebben ze.

Als je bedenkt dat de overgebleven Beatles nooit toestemming geven om hun muziek op verzamel CD's te zetten en dergelijke, vind ik het een knap staaltje van Rockband dat dit wel gelukt is.

9. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Ik merk wel dat het allemaal een stuk slechter 'leesbaar' is op een oude CRT tv. (Ik heb wel een HDtv, maar als we in een band gaan spelen doen we dat op de zolder > oude tv dus)
    'Mooi' voorbeeld is met de bass : Als je Bass Groove hebt en daar dan nog starpower/overdrive/Beatlemania overheen gooit is het érg slecht te zien wat er op je af komt.

En ik merkte ook dat wij dus niet dat shirt krijgen voor je Avatar. Pff. :mad:

Notecharts zijn tot nu toe leuker dan verwacht. En soms ken ik zelfs een nummer! 8)

10. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Oh wat jammer geen avatar shirtje. :+

En SNAP! Ik heb 'm nog steeds niet. :mad: Naja, morgen heb ik vrij, ik hoop dat ik 'm dan in ieder geval krijg.

11. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Mja, het was een lelijk shirt, maar het gaat me er gewoon dat die US mensjes gewoon wéér iets krijgen wat wij niet krijgen.
    Ik krijg er nog eens een hartverzakking van. :+

Maar hey, wel een ehm... 'mooie' gamerpic gekregen 8) (zie mijn profiel)
    Misschien krijg ik nog meer.

12. Terminator.T2

Terminator.T2 Dovahkiin

Leuk Bevonden:
    1
    Het was inderdaad een lelijk shirt maar het is gewoon belachelijk dat we hem niet krijgen. :mad: Ze hadden gewoon de Sgt. Pepper's Lonely Hearts Club Band kostuums moeten toevoegen als avatar kleding. Dat zou nog eens leuk zijn. :cool:

13. Gerjan

Leuk Bevonden:
    221
    Neuh.. Ik blijf de achtergrond animaties en filmpjes echt brilliant vinden! _O_

Dus toch wel inderdaad:
    "6 different gamerpics (john,paul,george,ringo) (white background logo,drumset colorful background)"
    There are 4 challenges/achievements for getting gold stars on 4 songs each. Each of these sets of songs are written by/sung by an individual Beatle. You get the gamer pic of said Beatle when you complete each achievement.

En daarnaast die gratis gamerpic natuurlijk:
    http://marketplace.xbox.com/en-US/games/offers/022f0001-0000-4000-8000-0000454108b1?cid=SLink

Ik was gister toevallig al met die achievements bezig, dus zal het eens proberen.

14. Richvd

Richvd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je kon er 6 unlocken, als het goed is.

15. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Dat is dan toch wel leuk. :) Extraatjes zijn altijd mooi meegenomen.

Zag net mijn leaderboard positie. Aangezien ik binnen no-time weer weg zal zakken er uiteraard een fotootje van gemaakt. :+

No. 75 van de wereld
    No.9 van de wereld

Dat is het voordeel van de game op de release hebben. :9

16. Gerjan

Leuk Bevonden:
    221
    Wanneer krijg je goldstars? Alleen bij Expert FC? Want ik heb enorm feel FC @ Hard maar geen goldstars.

p.s. Woohoo i'm famous.

17. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Je kan het alleen op Expert halen, maar een FC is niet eens nodig. Je moet gewoon een bepaalde score halen. (dus zelfs mét FC is het soms nog mogelijk om geen gouden sterretjes te halen)

18. Gerjan

Leuk Bevonden:
    221
    Aha ok heb ik weer wat om te proberen.

19. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Haha, gebeurt het me net ook. :+ FC, maar geen gouden sterren. Verdorie. :p (Getting Better)

Trouwens wel erg leuk dat er zo een mini friends leaderboard is bij Quickplay. Dat motiveert toch extra om voor een hogere score te gaan.

edit: Ah, jammer. Net een FC van I Am The Walrus weten verpesten op het laatste. :mad: Wel het leukste nummer tot nu toe. :+

20. Gerjan

Leuk Bevonden:
    221
    Zo weer genoeg voor vandaag, ongeveer alle achievements met 100% solo of 350/550 notestreaks bij guitar/bass gehaald :D

Deel Deze Pagina