1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Beatles: Rock Band

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 1 nov 2008.

  1. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Persoonlijk vind ik Rock Band altijd veel beter. Maar dat ligt sterk aan de persoon. :9 Ik denk dat de mensen hier die veel Rock Band en Guitar Hero spelen, dat die vooral voor Rock Band kiezen. En de mensen die wat minder vaak spelen Guitar Hero. Dat valt mij tenminste op.

    En deze game wordt wel een stukkie anders dan de gewone Rock Band, dus we moeten de engine nog maar afwachten.
     
  2. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Hoewel mn eerste ervaring met guitar hero was, vind ik Rockband leukere tracklist hebben en het oefenen gaat prettiger.

    Bij rockband kan je de song in 10 procenten sneller/langzamer laten lopen, zelfs midden in het nummer.
    Bij guitar hero moet je m opnieuw laden en heeft die maar 3 standen.
     
  3. woutahjwt

    woutahjwt Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    dus meningen verdeeld...
    net wat je zegt we moeten de engine afwachten maar het ziet echt heel leuk uit.
    weet iemand waar je hem goedkoper dan 200 euri kan kopen? de set dan he;)
    alvast bedankt!
     
  4. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Was dit al bekend?

    Twist and shout! On top of the recent late-night video debut of eight songs to be featured in The Beatles: Rock Band, Harmonix has just revealed seven more tracks that will appear on the game's set list. With a little help from my friends, you'll be able to play with Harmonix's latest revolution: the three part harmony. I've got a feeling that if you and your bird can sing, you'll be playing this game eight days a week. Here are all 15 of the new tracks:

    "Twist And Shout"
    "Do You Want To Know A Secret"
    "Can't Buy me Love"
    "I Wanna Be Your Man"
    "Eight Days A Week"
    "Paperback Writer"
    "And Your Bird Can Sing"
    "Sgt. Pepper's Lonely Hearts Club Band"
    "With a Little Help from My Friends"
    "Within You Without You / Tomorrow Never Knows"
    "Yellow Submarine"
    "Revolution"
    "Birthday"
    "Dig A Pony"
    "I've Got A Feeling"

    filmpje is ook veelbelovend
    http://www.joystiq.com/2009/07/21/the-beatles-rock-band-video-reveals-eight-new-tracks/



    Ik ga ook s op zoek naar die bundel.
     
    Laatst bewerkt: 30 jul 2009
  5. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Kaaargh, ze lijken wel op de Jonas Brothers in dat filmpje :+

    (BTW haat aan jonas brothers).
     
  6. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    |:- The Beatles vergelijken ( zelfs qua uiterlijk ) met de Jonas Brothers |:-
     
  7. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Ik heb het wel s vaker verteld, maar ik zit met smart te wachten op de lancering van de Yourock guitar.
    Voor mensen die mn vroegere post niet hebben gelezen: de yourock guitar is een digitale gitaar waarmee je de rockband en guitar hero kunt spelen.
    Het bijzondere is dat deze gitaar echte snaren en frets heeft!

    Je kunt er ook echt mee spelen of als je helemaal geen echte muziek kunt spelen (zoals ik), dan kan je dit leren.
    Er zitten heel veel verschillende geluiden op, dus je hebt eigenlijk heel veel gitaren in 1 apparaat.

    Je kunt m aansluiten op je versterken, iphone en als je je buren niet tot last wilt zijn, zet je je koptelefoon op. Het stemmen van de snaren hoeft niet!

    Hij komt eerst uit in de USA in de herfst, maar deze ga ik importeren hoor. Ik ben gewoon té benieuwd!




    http://www.youtube.com/watch?v=oVaH...category/latest_news/&feature=player_embedded
     
  8. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Klinkt interessant, maar ik vind em niet echt mooi. :9 Dan vind ik de huidige RB/GH gitaren toch een stuk minder op speelgoed lijken dan deze.
     
  9. TSquares

    TSquares Pionier

    Berichten:
    1.299
    Leuk Bevonden:
    0
    Klinkt allemaal heel leuk, maar is natuurlijk afwachten of het echt goed werkt.
     
  10. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Jep, en ik vind het best wel cheap klinken. :9 Dat geluid wat eruit komt.
     
  11. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Vergeet niet dat er tientallen geluiden zijn en dat zijn gewoon samples, dus zullen ze klinken zoals de echte gitaren.
    Ik heb al andere filmpjes gezien en die klonken goed hoor.
     
  12. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Het ziet er echt niet uit, dan speel ik nog liever op een Rock Band gitaar, of op een echte ;-)
     
  13. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Naja, ik weet niet hoe duur dit gaat worden. Maar ik denk dat je al snel beter een echte gitaar zou kunnen kopen.
     
  14. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Ik verwacht €200
     
  15. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Dan zou ik daar mijn geld niet aan uit geven! Dan kan je beter een echte gitaar nemen, als je toch gitaar wilt leren spelen ( En ja, die kan je ook aansluiten op je PC e.d.)
     
  16. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Geen tijd en geen zin in. ;)

    Ik wil het wel gewoon s proberen, maar als ik het niks vind dan zit ik met een gitaar en versterker.
     
  17. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Begin er dan sowieso niet aan, als je en geen tijd en geen zin hebt want dan bereik je niks, ook niet met dat speelgoed gitaartje van 200 euro ;-)
     
  18. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Ik hoop eigenlijk dat het nog leuker wordt om te spelen.
    Ik vind rockband erg leuk, al kan ik er nog niet zoveel van, maar dat je moet strummen als het sneller gaat vind ik niks.

    Bovendien maakt het zo'n lawaai dat ik het niet kan spelen als mn vrouw al slaapt, die wordt daar gewoon wakker van.
    Ik speel het sowieso altijd met koptelefoon, want dat getik van dat plastik klinkt nergens naar.
     
  19. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Hier kan ik me alleen maar bij aansluiten :)

    ON: Ik heb nu echt officieel helemaal genoeg van al die hero dingen!!!
     
  20. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    He?
     

Deel Deze Pagina