Mja, vond het wat tegenvallen. Heb Bourne als eerste review gedaan, en de missies/opdrachten waarbij je moet knokken zijn inderdaad erg gaaf. Ook de missies waarin je moet vluchten (bijvoorbeeld in de ambassade) zijn echt één grote adrenaline-rush. Maar het schieten is echt tegenvallend... en je moet zo veel schieten.
Staat al vééél langer op de frontpage hoor. Maar inderaad, vind het best vet dat Starbreeze dit gaat doen. Vraag me alleen af wie en wanneer. Ze werken aan 'Syndicate', check hier. Nou, met Riddick zijn ze zo goed als klaar (op patches e.d. na) en dan komt er nu nog Bourne bij.
Ja, daar ben ik het helemaal mee eens. Maar ja, gaat een beetje moeilijk gezien... (spoiler) Spoiler het einde van dat spel.
Ben ik het mee eens.. Ik had de game vorige gekocht voor 7 euro.Maar de game is echt een stuk toffer dan ik had gedacht Uitspelen in een uur is gewooon gelul. Ik speel hem zelf ook op Assasin(Hard) en dan zijn sommige stukken nog best pittig en je gaat snel dood Het schieten vind ik soms alleen niet lekker werken maar die Takedowns zijn gewoon bruut:b: Zeker een aanrader en vooral omdat die erg goedkoop is nu.