1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] The Bureau: Xcom Declassified

Discussie in 'Games' gestart door Gakkie, 29 jun 2013.

  1. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689



    Informatie | Screenshots | Trailers | Achievements | Boxart | Officiële website | Opmerkingen










    [​IMG]

    Platforms
    Xbox 360 | PS3 | PC
    ~
    Uitgever
    2K Games
    ~
    Developer
    2K Marin
    ~
    Genre
    Third person tactical shooter
    ~
    Release datum
    20 augustus 2013


    [​IMG]



    The year is 1962
    ... JFK is President and the Cold War has the nation gripped by fear – but a far more powerful enemy than communism is threatening America. Known only to a select few, a top-secret government unit called The Bureau begins investigating and concealing a series of mysterious attacks by an otherworldly enemy. As special agent William Carter, players call the shots, pull the trigger and lead their squad in a gripping third-person tactical shooter set within a high-stakes, covert war to protect humanity. The Bureau's mission is clear – survive, adapt and overcome the enemy threat. The Bureau has been erasing the truth for decades. The time will come for the truth to be revealed.

    UNCOVER THE MYSTERY
    Fight through the streets of 1960's America as you uncover the declassified truth behind mankind's first enemy invasion.

    TACTICAL COMBAT
    Use your strategy to your advantage: enter Battle Focus to slow down time and execute your next move, commanding your squad with a variety of tactical actions to turn the tide in your favor.

    STRATEGIC REFLEXES
    Turn an enemy misstep into your strategic advantage. Give tactical commands on the fly to outsmart the enemy and make split-second decisions to save the lives of your squad.

    BE THE FIELD LEADER
    As William Carter, a highly intelligent special agent, call the shots and pull the trigger. Formulate the plan of action, execute well-timed ambushes and flank your attackers to obliterate the threat.

    NO SECOND CHANCES
    Pay the price for mistakes - permadeath will make you value your squad mates more than ever, and make losing one of them all the more painful.

    CUSTOMIZATION THAT COUNTS
    Train each of your squad mates into unique specializations, allowing for a dynamic combination of skills to compliment your play style.

    [​IMG]


    [​IMG]

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]


    [​IMG]

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]


    [​IMG]


    [​IMG]

    The evolution of the Bureau


    E3 2013 gameplay Demo


    Tactical combat & more


    Announcement Trailer



    MANY MANY MORE
    Only on Youtube!

    [​IMG]


    [​IMG]



    [​IMG]


    [​IMG]

    [​IMG]


    [​IMG]


    [​IMG]


    OFFICIELE SITE
    http://www.thebureau-game.com/

    OFFICIELE FORUMS
    #


    [​IMG]


    [​IMG]


    Under construction! Always :) :)


    [​IMG]





     
    Laatst bewerkt: 29 jun 2013
  2. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    **** Under Construction ****

    Nog niet geheel af, volgt morgen (zondag). Maar kom maar op met die posts!

    EDIT:
    Weet iemand hoe ik hier een mooi lijstje van de achievments + icons kan krijgen ?
     
    Laatst bewerkt: 29 jun 2013
  3. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik kijk erg uit naar deze game. Belooft een spannende game te worden. Net als de Xcom game uit 2012 kent de game permadeath. Dat icm het up close en personal karakter van third person view maakt dat dit wel eens een nog betere game gaat worden!
     
  4. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Oh ik mag eindelijk wat zeggen. Ben benieuwd. Ziet er beter uit dan eerst.
     
  5. Seh

    Seh Guest

    Was hier nog geen topic voor joh? :eek:

    Lijkt mij ook een toffe game te gaan worden. Permadeath is wel heel frustrerend denk ik.
     
  6. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Nee, zover ik weet niet. Zat al een tijdje op de wipstoel er dus maar een te maken, deze game verdient een eigen topic. Hoop dat de game een succes wordt, al is de game redelijk onbekend bij velen ...
     
  7. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    15 minuten gameplay _O_

     
  8. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik vind het toch eeuwig zonde dat ze de shooter ''geschrapt'' hebben voor dit... Die shooter zag er echt tof uit.
     
  9. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Said no one ever.
     
  10. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Idd vind ik ook, vind hoe ze het nu hebben gedaan niet echt tof eruit zien het ziet er zelfs erg houterig uit.
     
  11. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Geen echte xcom spelers dus...
     
  12. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Dat klopt, maar het ziet er nog steeds houterig uit in die filmpjes of is dat soms Xcom?
     
  13. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Tactical turn based hoort bij Xcom. Omdat nou houterig te noemen ... ? Is de combat im Mass Effect dan ook houterig ?

    Juist weer iets anders dan een brainless shooter. Hier moet je goed weten wt je doet om als winnaar uit de bus te komen!
     
  14. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ik vind het echt vet eruit zien. Ik wil het

    maar in hoeverre is er base management en r&d enz
     
    Laatst bewerkt: 4 jul 2013
  15. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Daar ben ik ook wel benieuwd naar. Base management zit er denk ik niet in, maar R&D zeker wel. Je zult dus weer tech moeten researchen. En ook moet je weer squadmates van rookie naar colonel levellen en skills kiezen!
     
  16. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Mass Effect nooit gespeeld dus daar kan ik niet over oordelen. Ze hadden van mij best die shooter vorm uit mogen brengen en dan gewoon een andere naam geven anders trap je denk ik de fans op hun voeten want die zitten er blijkbaar niet op te wachten. Shooters hoeven niet altijd brainless te zijn, ben momenteel Dishonored aan het spelen dat noem ik niet echt brainless. Ieder zo zijn/haar ding, maar als ik de filmpjes zo zie (op die first-person shooter na) dan ziet het er houterig uit vind ik. Sorry...
     
  17. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Dishonered is ook geen shooter
     
  18. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    De echte Xcom spelers hebben toch die RTS game gekregen? Nu proberen ze die te combineren met Gears.

    Na mijn mening had de shooter gewoon veel meer potentie! De beelden die we hebben gezien van de shooter, zagen er tof uit. Daarnaast zat daarbij ook een heel level/onderzoek systeem in verwerkt.

    Voor zover ik me kan herinneren zou de shooter ook enkele RTS elementen bevatten en gewoon Xcom vanuit een ander perspectief vertellen... Iets wat deze game ook wel zal doen, maar het ziet er gewoon ''meh'' uit.
     
  19. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Volgens mij is het gewoon een FPS. ;) Ik kan dezelfde dingen als bijvoorbeeld in FarCry3.
     
  20. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    De nadruk in Dishonored ligt wel volledig op stealth

    Ja je krijg ook een gun en een paar kogels maar het draait om het sneaken en het zoeken van de ideale routes

    Farcry laat je veel vrijer daarin , daar kun je ook gewoon Rambo in spelen


    ja maar dit is gewoon real time


    het ziet er wel okay uit maar ik zou deze zo inruilen voor een Enemy unknown 2

    3rd person shooters heb ik al stapels van, echte turn based tactische games welgeteld 1tje
     
    Laatst bewerkt: 4 jul 2013

Deel Deze Pagina