Klopt maar het is een FPS?! Ik zou niet weten waar hij anders onder past of zoals de maker zegt "Arkane: Games Like Dishonored “Are Not First-Person Shooters; They Are First-Person Games With Depth” wat natuurlijk wel weer een marketing praatje is. Maar blijkbaar ben ik samen met Nightbringer de enige die een shooter zoals in het filmpje wel zagen zitten. Maakt verder niet uit, maar ik wou toch even aanhalen dat niet alle shooters "brainless" zijn of hoeven zijn, ze hadden er best wat van kunnen maken.
Ja had best wat kunnen worden. Maar dit squad based gebeuren had ook wel wat potentie. Ik had hoop op een soort van BiA met xcom elementen (qua upgrades en research en zo) maar al met al ziet het er toch net te matig uit, en ik denk dat dat ook wel zo geweest wat als ze 1st person waren gebleven
Tegenwoordig zijn er genoeg shooters met genoeg diepte. Dead Island, Bioshock, Far Cry, Dishonored en Borderlands. Dat zijn ook games die ik erg graag speel, dus ik keek om die reden ook wel uit naar deze Xcom. Een Xcom shooter had perfect in dat lijstje gepast en had ook een interessant iets kunnen worden. Of de first-person shooter kwalitatief beter geweest zou zijn dan deze versie, zullen we natuurlijk nooit weten. Maar dit zit er tot nu toe, erg matig uit... of misschien nog beter, gewoon niet leuk om te spelen!
Yep dat bedoelde ik ook er zijn zat shooters met diepte zowel in gameplay als in verhaal. Ik weet nog dat ik die trailer zag en dacht van tof 'beetje '60's stijl + aliens + toffe setting' maar helaas we zullen het inderdaad nooit weten.
Ze snappen xcom niet... de game heeft echt de beste weg gekozen. Er zijn al genoeg failed xcom games geweest. Die gare interceptor was de laatste die ik had gespeeld. De fans wilde die gare shooter niet, en nu komen jullie klagen. Xcom is niet voor jullie
waar heb jij het over , dit is toch ook geen echte Xcom? dit is gewoon een real time tps.. Het is niet alsof we het over Xcom:EU 2 hebben
Maar xcom is alles behalve een first person 13 in een dozijn shooter. Er moet tactiek bij. Dat had die gare shooter niet. Dit is veel meer xcom dan dat gedrocht
Mwoah amper real time shooter is real time shooter Maar hopen dat ze in ieder geval wel qua stijl en verhaal enzo een beetje de juiste sfeer neer zetten
Vind ik niet. Een shooter waar je gewoon dom op RT moet drukken is niet hetzelfde als telkens powers en tactiek uit dat wiel halen. Heel anders
Man, man stel je niet zo aan zeg. We pakken je lieftallige Xcom echt niet af, met je Xcom is niet voor jullie?! Best kansloze opmerking is dat vind je niet? Net of het jou eigendom is en iedereen met een klein beetje andere mening moet eraf blijven.
Nee vind ik niet. Jullie klagen dat het geen fps is. Ik word beetje moe van alle first person shooters. Er zijn echt zoveel generic shooters dus vind jullie geklaag onterecht en blijkt dat de franchise niet voor jullie is. Jij lijkt mij eerder beledigd doordat ik dat vind. Ik zit beetje te zoeken naar R&D en Base management maar kan echt geen info vinden. Ga dat wel jammer vinden
Als je deze game als shooter ziet en benadert dan sla je de plank mis. Een first peron viewpoint maakt een niet gelijk een fps. Als je deze game als Fps gaat spelen zul je de game niet halen. Anyhow, ik ben wel blij dat er meer van wat xcom xcom maakt in deze game is gekomen. Anders was het inderdaad weer Just another shooter ...
3rd person bedoel je Ik zie ook wel dat het meer BiA dan CoD is, maar dan nog Ik heb gewoon gemixte gevoelens over deze game want Xcom:EU is geweldig dus meer Xcom is altijd welkom Maarrrr... tegelijkertijd vind het jammer dat het dan weer geen 'echte' Xcom is en ik had daarmee kunnen leven als ik het idee had gehad dat het wel gewoon een hele goede game was , dus een game die de franchise zou laten groeien (want dat zou ook goed zijn voor de 'echte' Xcom serie) Maar dat gevoel heb ik ook niet. Ze maken het wel toegangkelijk, maken er een soort shooter van waar Mass Effect en Bia en GoW spelers wel mee overweg kunnen Maar het hangt er gewoon wat tussen in voor mn gevoel.. blijf de game wel in de gaten houden hoor, maar op dit moment doet XCOM:EU op mn iPad me meer dan deze game
Ik zie niet hoe dit GoW is. Alleen door dat cover systeem? En ja, ik hoop ook op een Terrors from the deep reboot. Maar dit is ook wel een goede zoethouder (hoop ik). Die fps was vele malen erger geweest hoor Was deze game niet voor Enemy Unknown aangekondigd btw
Livestream van de game. Net begonnen. http://www.twitch.tv/2k?utm_campaign=live_embed_click&utm_source=nl.ign.com