Ja normaal is het op vrijdag. Echter op Bol staat 20ste. 23ste op GM. Ben benieuwd. Ik heb hem net op Bol besteld met die Gears Judgment codes voor 30,-
Op Steam staat hij gewoon ook op de 23e. En in de launchtrailer staat het gewoon ook op de 23e. Dus ga daar maar van uit. Zullen heus wel shops zijn die het voor de releasedatum verkopen.
Net ign review gelezen en gekeken. Tactical combat is ht sterkste punt. Plot schijnt slecht te zijn en vooral de heroes reactie daarop. Nauwelijk background info en lore mbt xcom. Geen research... Klinkt magertjes idd, we gaan he zien!
Ik zie anders meer 23 dan 20 aug. We zien wel, maar ga pas halen als DB III uit is. Teveel games weer en dan speelt die WoW verslaving ook weer op.
Laat maar even weten hoe die is dan, want dan koop ik hem wel/niet als Diablo III ook uit is. En zat er nu geen resource management in zoals bij Enemy Unknown? Hoe wil je dan de Xcom sfeer/gameplay goed neer zetten dan? Ik meende dat ik van Gakkie bij de release van EU al had begrepen dat dit een erg sterk punt was van de serie. Hoe gaan ze me dan zoet houden met deze game???
Niks gehad nog. Er staat ook nog eens wordt verwerkt. Loze belofte van bol Even gebeld, komt waarschijnlijk gewoon vrijdag