Ja niet geweldig. Niet slecht. Maar ik denk dat ik em wel leuk vind. Ben ook benieuwd naar Enemy Within
Daar ben ik idd heeul benieuwd naar Had niet verwacht dat we zo snel al meer Xcom zouden krijgen ook al is het meer expansion dan sequel, laat maar komen!
Wat moet ik me nu precies voorstellen van deze game? Had de vraag min of meer al eerder gesteld. Zitten er ook dingen in die echt typisch waren voor Enemy Unknown of niet??? Als het alleen maar een beetje tactisch schieten is hoeft het van mij echt niet. Misschien is er ergens een goede Nederlandse/Engelse previews/review die dat uitlegt?
Heb em. Zal mn eerste indruk later achterlaten Edit: Het is totaal geen xcom gameplay. Het is echt precies Mass Effect. Ook is het ontzettend story based. De combat is nog erg chaotisch en moet er nog aan wennen. Het is geen slechte game maar meer dan een "tactische shooter" is het denk ik niet. Ik kom ook steeds ammo te kort voor wapens maar zal wel
Hoe meer ik speel hoe leuker ik het vind. Nee nog steeds geen xcom maar leuke tactical shooter. Vind de tijd en sfeer van de jaren '50 & '60 altijd interessant. Die 5.5 van ign is ook overdreven. Moet nog verder maar denk dat het een 7/10 waard is
Ik ben hem ook aan het spelen. Nog niet zover, maar vind hem leuk tot nu toe. Grafische setting spreekt me wel aan, en de combat is behoorlijk pittig meestal. Verder kan ik er nog niet zo heel veel over zeggen, ben nog niet zo ver. Een zeven istie zeker waard, denk nog wel wat hoger ...
Ok. Ik ben net Spoiler voorbij de eerste titan nu. Geen idee of het ver is. afgelopen dagen alleen maar dota 2 gespeeld
Naar mate je verder komt worden de gevechten steeds heftiger en pittiger. Echt wel een uitdaging. Je moet ook echt goed de juiste tactiecken/skills kiezen, anders red je het gewoon niet. Sixties sfeertje is wel top. Jammer dat alle levels een soort pijpje van A naar B zijn ...
Ik moet zeggen dat ik het tot nu toe eigenlijk gewoon wel ene leuk spel vind. Moet wel zeggen dat sci-fi/aliens shit wel iets is wat ik leuk vind, maar heb een beetje het idee een x-files film te spelen. Setting en verhaal vind ik tot nu toe wel interessant. Het zal geen literatuur prijzen winnen, maar het plot ontwikkelt zich mooi. Reviews hadden het over een radicale plot twist die wat ongelovelijk zou zijn, maar nog geen idee waar ze op doelen. Combat wordt alleen maar meer fun naarmate je verder komt en meer abilities enzo hebt. Omdat het semi turn based was had ik eerst de neiging vooral commandos te geven en zelf weinig te bewegen (wel schieten), Maar na het geven van een paar commandos kun je juist zelf lekker een flanking postite opzoeken en dat soort dingen. AI van teammates is dubbel, enerzijds goed dat ze niet als sitting duck op dezelfde plek blijven zitten, helemaal als ze onder vuur liggen, maar aan de andere kant willen ze met het zich verplaatsen ook nog wel eens in moeilijkheden komen. Voor allen die het ook spelen ik heb net de 3e main mission afgerond .......
Beetje alleen hier in het topic Combat wordt ecgt steeds gaver en pittiger. Zit er lekker in. Helaas net wel een vastloper toen ik in de basis was. Moet ik wat investigations overnieuw doen ...