1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] The Bureau: Xcom Declassified

Discussie in 'Games' gestart door Gakkie, 29 jun 2013.

1. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Sorry. Ben even aan de Dota 2 haha

Ik ben nog steeds bij

de missie nadat je uitvindt dat je een infiltrator bent

Laatst bewerkt: 1 sep 2013
  2. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.355
    Weet niet of deze live action trailer langs gekomen is.

[yt]qbDUmyU3OUE[/yt]

Vond hem wel dope.

3. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Wel dope trailer idd!

Gisteren een minor mission gehad, man man man. Op het eind een battle, niet normaal meer. Eerste poging echt aan alle kanten geowned. 2e poging gelukt, maar met een hoop revives ... wat een hoop enemies en van alle kanten ...

Volgens mij ga ik nu end game in. Ben benieuwd of ik rank 10 haal. Heb alles gedaan wat ik kon doen tot nu toe en zit op rank 8.5 ...

4. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Ben nu bij die dam aan het vechten. Vette game hoor eigenlijk. I like it

5. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik ben wat verder. Zeker een vette game. Dat Dam level was wel gaaf inderdaad.

6. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Ben nu iets verder

op hun homeworld

Spannend hoor

7. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Daar zit ik ook :) Heb je ook al alle minor missions gedaan? Zo ja, wat vond je van die laatste (gasstation in the woods) ?

8. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Die laatste was wel cool, beetje creepy ook. Zit nu in de onmogelijke eindmissie. Ik word helemaal gek.
    Van links en rechts komen mannetjes. En als ik een kant eindelijk dood heb, heb ik geen ammo meer en moet ik gaan zoeken en dan ineens 2 elite mutons achter me. Pfff. En als dat niet genoeg is nog 2 tech commanders die elk 4 advanced drones summonen die je partners de lucht in liften. Moet ff een goede positie vinden.

Morgen maar weer proberen

Game heeft wel toffe plottwists. Jammer dat de game niet iets meer aandacht krijgt. Vind het echt een leuke game

Laatst bewerkt: 4 sep 2013
  9. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Na de game niet echt gevolgd te hebben, heb ik vanochtend de game toch opgepikt. En ik moet zeggen dat ie eigenlijk heel erg tof is! Speelt lekker weg, sfeer is goed en design erg leuk gedaan. Onverwacht een hele toffe game!

10. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Inderdaad! Design en sfeer zijn top en de combat is fun en later ook erg uitdagend!

11. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Zo. Uitgespeeld op veteran. No agents who bled out. Jammer dat veteran geen chievo was.

Die laatste battle pfff. Even goed moeten nadenken hoe ik iedereen moest positioneren en waar ik heen moest rennen en welke enemies ik prioriteit moest geven om per direct te killen

Over het einde

Erg leuk allemaal, cover up dit en dat. Alleen jammer dat we niet zien wat er met Carter gebeurd. Je speelt de hele game met hem behalve laatste missie, ik koos voor Weaver, en dan zie je verder niks meer over Carter

Laatst bewerkt: 5 sep 2013
  12. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ben je rank 10 geworden ?

13. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja no problem. Alleen blijkbaar niet alles op de base gedaan

Laatst bewerkt: 5 sep 2013
  14. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Damn, sinds september niet meer gespeeld. Druk met andere games. Zit ergens tegen het einde aan en dacht het ff uit te spelen. Zit net voor een heavy soort van Boss fight en ik bak er niks van. Zit totaal niet meer in de game, ken de controls niet meer, weet niet meer wat, hoe en waar, etc. Geen game die je ff zo oppakt.

Ga dus ook steeds dood ... :mad: Bang dat ik hem niet meer ga uitspelen helaas ...

15. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Jammer. Haha had em inderdaad toen snel moeten uitspelen. Ik weet denk ik waar je bent. Er komen veel van die drones zeker ergens in een base

Deel Deze Pagina