Ik denk persoonlijk dat UC alleen bij de console gamers populair gaat worden. Dit genre werd altijd matig ontvangen bij console-gamers, daar gaat UC zekers verandering in brengen. Voor gamers die een console en een goeie pc hebben zullen toch echt wel eerder kiezen voor de pc versie. Ik vraag me ook af hoe het met de online kosten zit (X-Box Live, hie heb ik nog maar weinig over gelezen). Als ik moet gaan betalen om met UC online te gaan op m'n Box dan schaf ik hem niet eens aan. Ben benieuwd!!!!
Echt wel tof om Tr@ms eerst met RSC te slachten, daarna met Halo en daarna met UC! Wahahahah en dat allemaal met me doosje, ik koop hem op de dag dattie in de winkel ligt.
Precies dezelfde game, ja inderdaad!!! Maar de Xbox is gewoon cooler!! Héhé!!! Ben nog steeds dronken, volgens mij ga ik een waarschuwing in mijn mailbak vinden morgen!
Als ik die preview van uc lees zijn er toch wel grote verschillen tussen ut2003 en uc Ik had gehoop op een game met eigenschappen zo ongeveer als ut, maar er zijn blijkbaar grote verschillen...
Vind je dat erg?? Dat is alleen maar goed!!! En het is heel slim van de developers!!! Nu moet je alle unreal delen kopen om echt alles te ervaren!! Maar dat doet niet iedereen volgens mij!!! Ik gaat hem op de X-doos kopen, en dan vind ik het wel best!!