Ja als je zo bekijkt wel ja, jij alleen tegen de andere. Ik vindt het wel een leuke game en is gewoon lekker voor tussendoor.
zeg zijn jullie ervan op de hoogte dat sega cdkeys voor de pc versie gewoon weggeeft op hun website.. jammer dat het niet bruikbaar is voor de xbox
en wisten jullie dat deze game ook al te krijgen is voor 25,50 bij de gcshop en zelfs bij bol is hij nog maar 30 euro. Zou hij misschien niet goed verkopen snap het niet.
Hmmm. voor dat bedrag ga ik hem toch maar bestellen ... zit er systemlink op en kan je met guests spelen?
Ik vind het jammer dat ik nu druk bezig ben in andere games, anders had ik hem gekocht. HEt ziet er erg leuk uit, maar ik snap niet waarom niemand hem koopt!
vandaag toch maar gekocht ..... kon hem niet laten liggen bij de free. *kreeg Fight club gratis erbij*
Inmiddels heb ik de game ook gehaald, en ik kan zeggen dat ik er geen spijt van heb! Even een vraagje over de MP achievements: Bij sommige van de MP achievements staat specifiek dat je het in een Ranked match moet halen, maar bij sommige niet. Weet iemand of je die ook in Splitscreen kunt halen? Aangezien er geen hond online is. De in het rood aangegeven achievements zijn die waar ik op doel. Spoiler Welcome to The Club Win your first ranked match. 10 Taking part that counts Be on the winning team in a ranked team game. 10 Capture King Capture the base 25 times in Ranked matches. 20 Club on Tour Win a ranked match in every location. 25 First Blood 25 'First Kills' in any Ranked Multiplayer game mode. 20 Big Game Hunted Survive for 120 seconds as the hunted in Hunter Hunted. 20 Target Man Shoot 100 Skull shot targets in Team Skullshot. 20 Fox Hunter Kill the Enemy Fox 25 times in Ranked Matches. 20 Points Mean Prizes Score 10,000 points in a Score Match. 15 Free For All Elite Win any free-for-all game without dying. 30 Siege Breaker Your team survives for more than 2 Minutes in Team Siege. 20 Demolition Man Get 100 Explosive Kills in Ranked Matches. 20 One Shot Get 100 Sniper Kills in Ranked Matches. 20 Brawler Get 100 Melee Kills in Ranked Matches. 20 No, Seriously Kill 10,001 people in multiplayer Ranked Matches. 40
Ik heb zelf alles in ranked matches gedaan. Maar ik geloof dat de achievement waarbij je eerste moet worden in een free for all match zonder dood te gaan in elk geval ook kan in een player match. Voordat GTA uitkwam waren er nog wel wat mensen online. Ik speel het ook elke week wel. Misschien dat de mensen wel weer terugkeren zodra ze op GTA zijn uitgekeken. Heb nu 880 punten gehaald voor het spel, zonder vals spelen. Dus het kan prima. Het is ook erg leuk online, dus het is zeker geen chore. Heb online alleen die 10001 kills nog niet, maar die verwacht ik ook niet te halen. Beetje erg veel...