1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Crew

Discussie in 'Games' gestart door JeeEm, 12 jun 2013.

  1. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Het raid gebeuren is niet leuk. Ik vind de randomness in complete offroad sowieso nooit leuk. Te veel kans om net even een boompje of rotsblok mee te pakken, en weer een restart. Want platinum moet gehaald worden :+.
     
  2. rubsky9207

    rubsky9207 Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem nu al sinds vrijdag en nog nooit gespeeld, ik heb een xbox 360 maar met weinig geheugen. Wat is een goeie externe harde schijf van 500 GB????
     
  3. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    500 GB kan je niet aan je 360 hangen
    sent from a wp phone using tapatalk
     
  4. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    mensen hier die een ps4 hebben, en van plan zijn dit wat vaker te spelen,.. mogen mij wel toevoegen (of ik hun): allstyles
     
  5. rubsky9207

    rubsky9207 Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
  6. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    Wil deze game toch wel veer in de uitlaat steken,.. want hij is er niet meer uitgeweest sinds ik hem heb...
    Geen idee hoeveel uur al gespeeld +-25 denk ik..

    Kost een paar uurtjes voor je een lekker auto hebt, maar daarna is het echt een world of warcraft on wheels :thumbs:
     
  7. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    nog steeds geen liefde hier voor deze game??
    Level 50 ondertussen en 3 specs op +- 1100 ...

    meer dan 30 uur gespeeld, en weet nog van geen ophouden...
    Alleen de uitspraak never drive alone is niet echt van toepassing,.... er joint bijna niemand als je missie wil doen...
    pvp lobby's free for all lopen wel lekker door. (pvp facties werken nog steeds niet 8))
     
  8. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    Ik ben ook helemaal weg van dit spel, helaas heb ik bijna geen vrienden die dit spel echt (vaak) spelen. Ik ben nu level 50, 2 auto's op 1299 en bijna de story uitgespeeld. Ondertussen probeer ik de eerdere missies op platinum te halen wat zelfs met 1299 auto's lastig is. Vrienden zijn welkom, zeker aangezien ik jullie op pad kan sturen voor extra coins. GT: Xerofox
     
  9. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.284
    Leuk Bevonden:
    344
    Vandaag via de kunnen downloaden, als compensatie voor de Unity fail. Eens kijken of the crew mij ook voldoende liefde kan geven ;)
     
  10. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    op ps4 is jouw naam xerofox? mijn psn is allstyles

    heb +- 3 specs boven de 1100,.. story uitgespeeld, nog 3 online races en ik heb mijn laferrari :9
     
  11. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    Ik heb het spel voor de xbox one, heb wel een PSN account en een PS4 waar ik weinig mee doe.

    Het lijkt alsof niemand dit spel voor de xbox one heeft
     
  12. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    mmmmmmmm hopelijk wat meer volk online doordat ubisoft nu die gratis games weg geeft na het AC "fiasco" :whistle:
     
  13. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.284
    Leuk Bevonden:
    344
    Ik doe graag mee met ubischoft afzeiken, maar moet eerlijk bekennen dat ik the crew geeneens zo slecht vindt.
     
  14. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    Hij is mijn ps4 sinds release bijna niet uitgeweest,. Uurtje of 40 zit ik denk ik op. Ben nu de hele map de donkere stukjes aan het wegwerken, af en toe onderdeeltjes zoeken,. En online aan het spelen,.. Als botsingen uit staan sta ik zelfs meestal in de top 3,.. My kind of racer
     
  15. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.284
    Leuk Bevonden:
    344
    Ik zit nog wel in de uitvogel fase. Heb nu een Nissan een die rijdt wel aardig, moet h'm alleen nog helemaal op pimpen. Is het raadzaam om een auto maximaal te upgraden of is het beter om zo snel mogelijk een duurdere en snellere auto te nemen en die dan te upgraden.
     
  16. jonathanx

    jonathanx Active Member

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    6
    The Crew krijgt binnenkort een update, zie blog van de developer Ivory Tower:

    Game Experience Enhancement
    • AI in Chase Missions
      We are balancing the AI behavior of the cops and enemies vehicles in chase missions.
    • Rubber Banding & Collisions
      Collision management and rubber banding will be tuned in order to offer smoother driving.
    • PvP Queue Time
      We want to simplify lobby management to reduce the time it takes to find other players for PvP matches. We are exploring several options that should improve this aspect.
    New Content
    • Car Specs, Colors and Stickers
      New specs for existing vehicles will be added in January and the complete list will be unveiled soon. Additional colors as well as new stickers will also be added to the game.
    • New PvP Mode
      A new PvP mode and its set of new missions will be introduced early 2015. More information will be shared soon.
     
  17. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Ik zou je eerste auto helemaal optunen. Ook omdat je anders in een later stadium veel trophies moeilijker kan halen.
     
  18. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.284
    Leuk Bevonden:
    344
    Ga ik dat maar doen. Kwam al in de verleiding om een Golf te kopen, maar die laat ik dan nog maar even staan. Die map is toch wel erg groot hoor :)
     
    Go Ahead Eagles vindt dit leuk.
  19. rubsky9207

    rubsky9207 Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Super cool spel :)
    Alleen online gaat niet zo lekker omdat er niemand is :mad:
     
  20. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Is een golf GTI je favoriete auto dan?
     

Deel Deze Pagina