Kijk dit is nou wel een game waar ik een Next gen console voor zou kopen! Blijft een tof concept en ziet er goed uit. Awesome!
Persoonlijk boeit always online en dergelijke me niet, dus maakt me weinig uit. Buiten dat ziet de trailer van vandaag er echt nergens bijzonder eruit. Meer vertrouwen in een DriveClub dan.
Precies, is vanaf het begin al bekend dat het een multiplayer game is. In WOW oid kan je ook in je eentje rondlopen, maar daar is de game gewoon niet voor gemaakt.
Hier de beelden voor wie ze gemist heeft; [yt]mRhFIJsys7g[/yt] [yt]P25j8gO0JG8[/yt] Althans, ik heb het live zelf niet gezien maar aan de video omschrijving op YouTube te zien lijkt het me wel juist. /Edit: Video 1 vanaf 05:30. So-de-JU die map is HUGES Ben benieuwd of je daadwerkelijk overal van A naar B kan rijden of dat het verschillende zones zijn met loading screens.
Die map is wel indrukwekkend groot ja. Maar ik vind het verkeer er een beetje suf uit zien eigenlijk. Andere auto's reageren niet alert maar lijken op rails te rijden. En ik vind het er sowieso een beetje saai uitzien allemaal.
Toffe filmpjes op Gamersyde. Let wel dit is de PC versie! http://www.gamersyde.com/news_exclusive_gsy_videos_of_the_crew-15367_en.html
Ik heb gehoord dat er een race is van east naar west coast en die duurt 45 minuten. Ik denk dat omgeving meer zal veranderen, dan tijdens een Forza race van 45 minuten.
een race van 45 minuten zit ook in test drive unlimited 2...... en dat is dan maar 1 eiland van de 2...