1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Crew

Discussie in 'Games' gestart door JeeEm, 12 jun 2013.

  1. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    knap hoor alle klasses op 1299,.... na 3 klasses en 100 uur verder was ik er wel beetje klaar mee.

    maar volgens mij moet je gewoon rijden met degene die je fijn vind, levert je de meeste tijdwinst op.
     
  2. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Ach er zijn gewoon bepaalde auto's die boven de rest uitsteken. Neem de La Ferrari, die is zo veel beter dan de andere voertuigen in de Performance class... Ik heb vorige week The Crew ook weer een beetje opgepakt, er zijn een paar positieve updates geweest zag ik. Vooral de upgrades die je nu kunt unlocken en dan gewoon kan kopen voor alle auto's in diezelfde class. Je verdient makkelijker geld, de progress wordt opgeslagen (Ik had ruim 80 uur playtime in de eerste weken, de teller staat nu nog maar op 10 uur of zo en de KM standen van de auto's klopt dus ook niks van.) gelukkig is dat allemaal gefixed :+. Ik ben het ook nog niet eens met de PVP races, ik wil gewoon racen, niet die blitz of crown bullshit, maar daar denken een heleboel mensen zo over.

    Het mag overigens duidelijk zijn dat ik van het weekend dus ook gelijk even de laatste classes naar 1299 heb getild. Overigens heb ik voor sommige onderdelen wel 50x (niet overdreven, misschien wel vaker) bepaalde challenges opnieuw moeten doen, om vervolgens met iets als een brake upgrade opgescheept te worden...
     
  3. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.282
    Leuk Bevonden:
    344
    Vreemd... Ik krijg opeens weer zin in the Crew :)
     
  4. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Hmm ik ook!
     
    Nol vindt dit leuk.
  5. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.282
    Leuk Bevonden:
    344
    Zo... Graphics is wel weer even wennen ;) Maar qua gameplay blijft is het toch wel erg leuk. Genoeg te doen in ieder geval...
     
    Martijnn vindt dit leuk.
  6. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Toch wel leuk weer ja :p Vooral het rustig cruisen door de straten van New York met een goed muziekje op! Ik ben alleen bang dat wanneer ze ooit de servers uitzetten dat deze game niet meer te spelen is (?!)
     
  7. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Ik ben toch wel benieuwd geworden naar deze game. Ik zou hem puur halen om rond te cruisen in de US.

    Werkt deze game goed met de Thrustmaster TX?
    Is de volledige versie beter dan de beta? Want die vond ik niet te spelen.
     
  8. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Nou, ik heb het idee dat vooral het driften veel natuurlijk gaat!! Beter dan maanden geleden, waarschijnlijk een of andere physics patch maar driften gaat zalig!
     
  9. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Ziet er erg goed uit! :cool:

     
  10. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Engine ook geupdate. Dat is wel nice. Vraag me alleen af of deze game nog veen gespeeld wordt?
     
  11. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.282
    Leuk Bevonden:
    344
    Krijgt heel de game dan de grafische update :)
     
  12. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Er zijn altijd genoeg mensen online. Ik heb het spel een paar weken terug nog een beetje gespeeld en er waren altijd mensen aanwezig, ook een PVP lobby vinden was geen probleem.
     
  13. Marcelinho_NL

    Marcelinho_NL Active Member

    Berichten:
    572
    Leuk Bevonden:
    61
    Zit eraan te denken deze toch weer terug te kopen!! Ben toch wel benieuwd of het rijden nu anders is dan bij de beta en launch toendertijd
     
  14. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Toch wel hoor :p
     
  15. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    De presentatie van Wild Run!

    Deel 1


    Deel 2
     
    Martijnn en Ic3DFire vinden dit leuk.
  16. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Lijkt er grafisch iig beter uit te zien, maar welk platform is dit? :+
     
  17. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Ik zie dat er een Xbox controller gebruikt wordt als je naar het menu kijkt voordat hij die drift race start. Kan het alsnog de PC zijn natuurlijk!
     
    Ic3DFire vindt dit leuk.
  18. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
  19. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Qua besturing lijkt het ook allemaal een stuk beter. In het origineel was het soms een ramp, slingerde je van links na rechts en moest je nogal eens op hoop van zegen de tegenstanders ontwijken.<
     
  20. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.282
    Leuk Bevonden:
    344
    Ik begrijp dus dat heel the Crew een grafische update krijgt, ook als je de dlc niet koopt.

    " Even without the expansion players of The Crew will be able to enjoy the complete graphics overhaul and a dynamic weather system free of charge. "

    Zou er beter uit moeten gaan zien dan Forza.
     
    Laatst bewerkt: 6 aug 2015
    Go Ahead Eagles vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina