Oeh ik heb een beta key. Ben benieuwd hoe het met stuurtje speelt. Wat, damn gewoon opties voor clutch en ffb enzo. Misshien toch niet super arcade. Nu ff rache starten!
Pc only idd. K weet niet uit mn hoofd maar google ff naar the crew beta oid. Game is een beetje cluncy soms, maar dit is de test drive unlimited 2 die we altijd gewild hebben. Absoluut geen sim, maar stuurt wel redelijk realistisch + giga wereld + customisation.
Ja physics zijn wel prima. Geen sim zoals ik zei maar beter dan horizon en zeker veel beter dan tdu. game doet nu een beetje raar met tunen dus ik doe de stream maar uit. morgen maybe nog ff. Ik ben in ieder geval positief verrast. Besneeuwde bergen! Hmm mn dodge komt er niet doorheen heheh.
Nu heb ik de Crew aanstaan. Maybe dat je een cut scene zag? zit een heel verhaal in de game blijkbaar. [twitch]xbwracing[/twitch]
Hehe ik had niet door dat die video dingen live waren... Zag dat je Project Cars aan het doen was en geen Crew vandaar.
Aah, die video die daar nu staat is niet live meer. Als de stream offline is laat dat ding opgeslagen streams zien, en dat is die van Project Cars dus. Maar goed. Eerste ervaringen zijn erg goed. De game mixed het leuke van de Need for Speed: Undergound achtige games met Test Drive Unlimited. Lekker upgraden en pimpen, een grote open wereld met mooie plekken en physics die niet sim zijn maar totaal niet arcade. Lekkere mix! Eerste gedeelte van de game (spoilers, al is het een beetje standaard verhaal) [yt]8s7H8gClDvc[/yt] Sneeeeuw [yt]FG3BtRcalAQ[/yt]
Ik had mij op het moment van aankondigen ingeschreven voor de beta van de the crew maar helaas heb ik geen invite ontvangen. Had er graag aan meegedaan
Lijkt een beetje random te zijn. Ze delen nu nog steeds keys uit (tot en met vandaag stond er) dus kan zijn dat je vanmiddag nog een mailtje krijgt.
Er is echt heel veel mooie footage op youtube te vinden over the crew. Zo is Chicago bijvoorbeeld groter (!!) dan in Watch Dogs. Heeeeeel netjes allemaal.