1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Crew

Discussie in 'Games' gestart door JeeEm, 12 jun 2013.

  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Kreeg hem net ook idd. :)

    ----

    Prima game dit. Physics zijn oke. Iets meer arcade dan Horizon maar dat vind ik prima. Grafisch ook prima voor zo grote MMO race game.
    Vooral de content en opties zijn super. Heel erg uitgebreid en het verschil in straat en offroad is cool. Game gebruikt btw ook de rumble triggers. Niet voor gas en rem maar als je offroad gaat heb je gelijk in de triggers rumble.
     
  2. Ron76

    Ron76 GT: Ron D Core

    Berichten:
    2.435
    Leuk Bevonden:
    144
    Aan 't downloaden :)
     
  3. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Ik ben zóóóóóóóó jaloers!! :p Ik heb de PC Beta ook gespeeld, day 1 buy sowieso.

    Heb em overigens al via steam gekocht maar ik haal hem ook op de Xbox One, heerlijk toch eindelijk weer een ECHT grote wereld die nog gedetailleerd is ook :) En elk gebied en stad voelt weer anders aan.
     
  4. xboxz

    xboxz Sinaasappelsap

    Berichten:
    484
    Leuk Bevonden:
    4
    Als iemand nog een beta key over heeft (Xbox One) dan voel ik me geroepen :)

    Wat is jullie ervaring op dit moment?
     
  5. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Damn. Wil ook een key!
     
  6. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Net ook even snel gespeeld. De map ziet er echt gigantisch uit, kan niet wachten om er door heen te rijden. Het rijden zelf is inderdaad meer arcade dan Horizon maar voelt imo beter aan dan bijvoorbeeld de laatste Midnight Club. Grafisch prima, vond trouwens de dashboard view erg prettig rijden :) Must buy tot nu toe!
     
  7. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Het wordt tijd dat deze game eens meer aandacht krijgt, ik heb het idee dat het nog niet zo bekend is bij mensen terwijl ie echt de moeite waard is!
     
  8. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.284
    Leuk Bevonden:
    344
    Ook de beta code binnen (ps4). Nu aan het downloaden. Tot 4 oktober met The Crew aan de slag en 4 dagen later is Driveclub er al :) Ik ben benieuwd hoe de The Crew mij gaat bevallen, eigenlijk leek het mij tè massaal. Maar als ik de diverse previews bekijk, dan gaan gamers er zonder al te veel verwachtingen aan beginnen en zijn ze na het spelen verkocht. Ik hoop dat mijn ervaring ook zou is.
     
  9. NovaCaine

    NovaCaine XBW Racer

    Berichten:
    216
    Leuk Bevonden:
    80
    Pfff geen beta key.... beetje jammer had me er erg op verheugd.. weer eens wat anders dan Forza. Ach ja dan maar wachten totdat ie uit komt.
    Tenzij iemand een key over heeft voor lil old me :whistle:
     
  10. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Hier helaas ook geen beta key. Aan de andere kant, dan is de game straks ook echt nog nieuw als ik hem voor de eerste keer opstart :D
     
  11. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Game is uitgesteld tot 2 december.
     
  12. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Prima. Forza Horizon is veel vermakelijker en groter dan ik verwachtte. In November komt toch eerst Halo uit, dus deze delay vind ik niet zo erg.
     
  13. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    En gta v next gen, driveclub en project cars ^ ^
     
  14. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Hmmm

     
  15. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Is de beta van The Crew afgelopen? Zit ik in de bèta kan ik 'm niet opstarten. ^^"
     
  16. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Microtransacties, season passes en (vroegtijdige) DLC zijn de dingen die gaming nog eens kapot gaan maken. Echt stuk voor stuk walgelijke concepten...
     
    Ypuh en xboxlol vinden dit leuk.
  17. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Deze is nog erger zelfs. Ze gebruiken het systeem van F2P voor een game waar je al 60 euro voor betaald hebt. Bah.
     
  18. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ja dan moet je waarschijnlijk vele uren spelen voor die upgrades en iemand anders koopt het even.
     
  19. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Sjah, dan wens ik die ander succes. DLC oké, season passes, geen probleem. Microtransacties, daar gaat het voor mij te ver. Maar goed, het is geen Pay to win, dat scheelt weer. Vele uren spelen is geen probleem voor mij :+
     
  20. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Het is voor mij ook een goede reden om een spel niet te kopen. NBA 2K14 heb ik bewust laten liggen omdat elke reviewer hier een negatieve opmerking over maakte. Zoals Excess-Denied zegt, het gaat de game industrie nog een keer de kop kosten dat ze nu zo doordraaien met microtransacties, passes en DLC's.
     

Deel Deze Pagina