Komt later, heb ook de pc beta gespeeld, maar ik moet zeggen dat het begin niet representatief is voor de game. Het lijkt op het eerste gezicht een ordinaire grauwe dirt racer. Laat je echter hierdoor niet afschrikken. Het leukste komt iets later in de game, lekker vrij cruisen
Kreeg nu 3 extra codes voor Xbox One. Laat even weten al je er een pakt. Spoiler JFYM2-QFFQ4-2CHKK-QGK2D-XD7CZ X6VXX-Q7WCF-7KTTH-FW922-QDDMZ 2XPGC-TQG24-P7HCK-46MYK-9Q2YZ
Geen idee, is voor iedereen anders. Wat duurt dat installeren na de proloog lang zeg op de PS4... Fuck he..
Heb hier een code voor de PS4, aangezien ik de komende dagen toch geen tijd kan ik beter iemand anders er blij mee maken Spoiler HQLN-M8NM-NR65 Laat het even weten als je hem gebruikt hebt.
Hmm, heb wel een mail gehad dat ik mee mocht doen met de beta, maar geen code. Of ben ik nu ongeduldig?
Heb een beta code ontvangen voor de PS4, enkel snap ik niet dat deze zo lang is. Voor degene die weten hoe het moet alsjeblief, hier is je code: K3RTP-79336-XMCFF-KW2WK-2YTQZ
ik had me ook al aangemeld maar ook nog niets gezien ps. Hybrid zijn codes zijn allemaal al gebruikt.
Is een One code en ik heb hem gebruikt. Mocht mijn code nog via de mail komen zet ik hem hier wel neer.
Oke ik zal wel heel lomp ergens langs kijken. Maar waar the fuck kan ik The Crew downloaden? Code inwisselen ging prima, maar daarna kan ik de gamer nergens in de store vinden. edit: nvm, staat bij 'Ready to install'-lijstje...
Hey kerels! Kwas te laat om een code te kunnen bemachtigen kan iemand mij 1 bezorgen please? Voor ps of xbox one das eender. Please pm me! Thx