1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] The Darkness 2

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 28 jul 2009.

1. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Inderdaad, bij lange na niet zo erg als bij andere games, als ik het niet had geweten was het me niet eens opgevallen denk ik. Wanneer komt de game eigenlijk precies? Ben er toch wel benieuwd naar,ondanks ik toch genoeg mis vond met de eerste, zaten er echt bad-ass stukken in ook.

2. Wildstylez NL

Wildstylez NL Kapitein Iglo

Leuk Bevonden:
    3
    Hopelijk komen ze ook niet met die gare ww1 stukken. Dat was gewoon geen reet aan en trok me helemaal uit het spel.

Ging net al kijken of ik hem weer kon vinden. Kan hem niet vinden verdomme:p. Heb hem uitgeleend aan iemand. Weet alleen niet meer wie. Niet echt handig.

3. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
  4. Goldwinelove

Goldwinelove Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mwa, ik vind dat er aardig wat is dat aan The Darkness moet veranderen: Jackie loopt verschrikkelijk traag / kan niet rennen; het schieten is niet altijd even soepel; The Darkness krachten zijn niet even makkelijk te besturen; manier waarop je Darklings oproept vind ik onhandig; erg weinig wapens; waardeloze multiplayer.

Máár, de hoofdrolspeler was wel een man met lange zwarte haren en een lange zwarte jas. Daarom heb ik het spel toen gekocht, natuurlijk.

5. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856

Nieuwe stijltje = :{

6. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik vond het oude stijltje ook beter maar misschien valt het allemaal wel mee als je het zelf in actie ziet/speelt.

7. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik vind het er iig niet vreselijk uitzien. Valt nu al mee dus. :+

8. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Het is origineel een comic, alleen heb ik daar helemaal niks mee. Ik wil gewoon de traditionele donkere game stijl. :mad:

9. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    2K Games has slapped an October 7 release date on The Darkness II.

10. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    Zeer vette boxart _O_ Alleen jammer van die balk met Xbox 360 bovenin...

11. Coentjuh

Coentjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    29
    Erg vette boxart inderdaad :)

12. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Tegen die tijd gewoon zoeken naar die high res art en opnieuw uitprinten. _O_
    Heb dat vaker op andere fora gezien; een soort cover redesign topic waar men alle lelijke logo's ed verwijdert en je alleen cleane art overhoudt (en soms ook die vervangt).

Neem dit bv voor infamous en Demons Souls
    [SPOILER1] [​IMG]

[​IMG][/SPOILER1]

13. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Oh, en dit:

14. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    Dat is echt geniaal! Zoveel mooier. Vaak verpesten logo's en dergelijke een anders prachtige boxart :mad: Zal het eens in de gaten gaan houden want dat is zeker de moeite waard _O_

Laatst bewerkt: 4 mei 2011
  15. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    en de logo's onderin. Vette artwork voor een steelbook :)

16. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Jammer dat er op XBW geen animo voor zal zijn. =( Al die redesigns zijn zo veel beter dan de originele. _O_
    Voor iemand die zelf wil prutsen; hier is een template: http://www.mediafire.com/?q175b5a12ehnjhk

[spoiler1]

Fear 2 - High Res

Red Faction - High Res

Dead Space - High Res

Bad Company 2 - High Res

Dirt 2 - High Res

Bad Company - High Res

Rogue Warrior - High Res

Bioshock - High Res

Dantes Inferno - High Res

Darksiders - High Res

God of War 3 - High Res

Killzone 3 - High Res

[/spoiler1]

17. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Die eerste 2 Killzone's ! Focking vet. Instant purchase alleen al voor de steelbook.

18. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Oe, mooie box-art en de trailer is ook wel OK! Wel een andere stemacteur geloof ik? De vorige had meer sigaretjes gerookt geloof ik. :+

19. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856

The Darkness 2 to star Nolan North?

During a hands-on preview with Digital Extreme's The Darkness 2 at the developer's studio in Canada earlier this week, our hearts jumped slightly when we heard a very familiar voice. It was a little more Italian than we're used to but the voice of demonically enhanced mobster Jackie belonged without doubt to none other than Nolan North of Uncharted and Assassin's Creed fame.

We say there was no doubt but, with no official announcement beyond Mike Patton returning as The Darkness itself, we though it best to ask project director Sheldon Carter for confirmation: That is our beloved Nolan isn't it?

"I'm trying to think of the right way to say this," he pondered. "It is Nolan North that you heard, but that's Nolan kind of helping us out with the work." "We haven't announced yet who Jackie's going to be," he added. "I'm not saying it isn't Nolan, we just haven't got to that yet."

So, Mr. North is filling in during development but will he make the final cut? We can't think of anyone better in the biz, but could this be a case of too much of a good thing?

Pfff, die Nolan North is tegenwoordig elke game karakter. :{

20. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ja check op IMDB maar eens in werkelijk hoeveel games hij wel niet zit, insane gewoon. Ik geef hem geen ongelijk, lijkt me een geweldige baan ook. En in sommige games hoor je niet direct dat hij het is, maar toen ik laatst Dark Void speelde hoorde ik hem gelijk. Waarom in Darkness II niet gewoon de stem uit 1?

Deel Deze Pagina