Inderdaad, bij lange na niet zo erg als bij andere games, als ik het niet had geweten was het me niet eens opgevallen denk ik. Wanneer komt de game eigenlijk precies? Ben er toch wel benieuwd naar,ondanks ik toch genoeg mis vond met de eerste, zaten er echt bad-ass stukken in ook.
Hopelijk komen ze ook niet met die gare ww1 stukken. Dat was gewoon geen reet aan en trok me helemaal uit het spel. Ging net al kijken of ik hem weer kon vinden. Kan hem niet vinden verdomme. Heb hem uitgeleend aan iemand. Weet alleen niet meer wie. Niet echt handig.
Mwa, ik vind dat er aardig wat is dat aan The Darkness moet veranderen: Jackie loopt verschrikkelijk traag / kan niet rennen; het schieten is niet altijd even soepel; The Darkness krachten zijn niet even makkelijk te besturen; manier waarop je Darklings oproept vind ik onhandig; erg weinig wapens; waardeloze multiplayer. Máár, de hoofdrolspeler was wel een man met lange zwarte haren en een lange zwarte jas. Daarom heb ik het spel toen gekocht, natuurlijk. _________________ Hi!All!Welcome to my bloger Fun-RS Gold to enjoy movies music and fantasitic imgs
Ik vond het oude stijltje ook beter maar misschien valt het allemaal wel mee als je het zelf in actie ziet/speelt.
Het is origineel een comic, alleen heb ik daar helemaal niks mee. Ik wil gewoon de traditionele donkere game stijl.
Tegen die tijd gewoon zoeken naar die high res art en opnieuw uitprinten. Heb dat vaker op andere fora gezien; een soort cover redesign topic waar men alle lelijke logo's ed verwijdert en je alleen cleane art overhoudt (en soms ook die vervangt). Neem dit bv voor infamous en Demons Souls [SPOILER1] [/SPOILER1]
Dat is echt geniaal! Zoveel mooier. Vaak verpesten logo's en dergelijke een anders prachtige boxart Zal het eens in de gaten gaan houden want dat is zeker de moeite waard
Jammer dat er op XBW geen animo voor zal zijn. Al die redesigns zijn zo veel beter dan de originele. Voor iemand die zelf wil prutsen; hier is een template: http://www.mediafire.com/?q175b5a12ehnjhk [spoiler1] Fear 2 - High Res Red Faction - High Res Dead Space - High Res Bad Company 2 - High Res Dirt 2 - High Res Bad Company - High Res Rogue Warrior - High Res Bioshock - High Res Dantes Inferno - High Res Darksiders - High Res God of War 3 - High Res Killzone 3 - High Res [/spoiler1]
Oe, mooie box-art en de trailer is ook wel OK! Wel een andere stemacteur geloof ik? De vorige had meer sigaretjes gerookt geloof ik.
The Darkness 2 to star Nolan North? During a hands-on preview with Digital Extreme's The Darkness 2 at the developer's studio in Canada earlier this week, our hearts jumped slightly when we heard a very familiar voice. It was a little more Italian than we're used to but the voice of demonically enhanced mobster Jackie belonged without doubt to none other than Nolan North of Uncharted and Assassin's Creed fame. We say there was no doubt but, with no official announcement beyond Mike Patton returning as The Darkness itself, we though it best to ask project director Sheldon Carter for confirmation: That is our beloved Nolan isn't it? "I'm trying to think of the right way to say this," he pondered. "It is Nolan North that you heard, but that's Nolan kind of helping us out with the work." "We haven't announced yet who Jackie's going to be," he added. "I'm not saying it isn't Nolan, we just haven't got to that yet." So, Mr. North is filling in during development but will he make the final cut? We can't think of anyone better in the biz, but could this be a case of too much of a good thing? Pfff, die Nolan North is tegenwoordig elke game karakter. :{
Ja check op IMDB maar eens in werkelijk hoeveel games hij wel niet zit, insane gewoon. Ik geef hem geen ongelijk, lijkt me een geweldige baan ook. En in sommige games hoor je niet direct dat hij het is, maar toen ik laatst Dark Void speelde hoorde ik hem gelijk. Waarom in Darkness II niet gewoon de stem uit 1?