De graphics style doet me een beetje denken aan XIII, nice hoor. Past er goed bij vind ik, geeft het meer een comic book gevoel. De gore ziet er ook heerlijk uit en het schieten ook. Alleen wanneer ie dan reload of gaat rennen, dat is echt precies COD gewoon, dat viel me op. Maar begin toch wel steeds benieuwder naar deze te worden, shaping up nicely!
Gameplay ziet er goed uit. De animaties en de gore ook. Als het nu de grafische stijl en open wereld van het eerste spel had, wauw! Nu vind ik het nog een beetje suf.
Ben nu pas de darkness aan het verslaan bij deel 1. Maar die ziet er idd een stuk beter uit, dit lijkt een beetje op tekenfilm achtig zoals spiderman. past er niet echt bij naar mijn mening.
Tot zover wat verschenen is = zeer matig. Geeft me totaal een ander beeld vergeleken met deel 1, sla hem over denk ik.
Vind dat nieuwe stijltje gewoon niet passen.. Deel 1 ademde 1 en al sfeer en als ik deze trailer dan zie.. Is het ineens een stuk minder.
Ik vind die nieuwste trailer juist geweldig, er stond alleen maar een linkje dus ik zet wel even de video hier neer. [yt]huDaCOIpdZM[/yt] Ik vind de trailer echt superbruut eerlijk gezegd.
Ik snap deze comic stijl niet eens... zelfs de originele comic is donkerder en kent veel minder felle kleuren. Ik vind de stijl van het eerste spel echt super, realistisch en donker. Dat past heel goed bij de wereld van The Darkness en sluit perfect aan op de mafia. Deze nieuwe stijl is gewoon stom!
Having originally meant to launch on October 7 in the UK, the Digital Extremes shooter will release on February 7 in the US and February 10 in the UK.
Hahaha, wist 't wel! Zo veel goede titels die rond september, oktober en november uitkomen. Zou een beetje moeilijk zijn voor The Darkness 2 om daar tegenop te boksen..
mwah ik hou ook nie zo van die nieuwe stijl nee. veel te vrolijke kleurtjes allemaal. eerste deel was kut qua mp, maar zo meeslepend in singleplayer, en die focking brute slangen waarmee je vijanden kon verscheuren, dat was gruwelijk! de shooter actie was nie eens zo goed als ik dr aan terugdenk..
ziet er goed uit, darkness powers komen meer in de buurt van de comic. In deel 1 was het toch allemaal wat klein en beperkt.