Een demo zal nooit veel diepgang hebben. Je speelt maar een korte tijd even snel om iets te proeven. Het verhaal wat bij the darkness toch wel belangrijk is kom je niet te weten in een demo nee...
Even een vraagje; Moet je " In the darkness " Deel 1 hebben gespeeld, wil je hier mee beginnen? Dit wil ik graag weten, omdat ik erg enthousiast ben over de gameplay en natuurlijk wat ik deels mee hebt gekregen met het verhaal!
Het is wel handig om eerst deel 1 te spelen ja, aangezien er 1 (en vast wel meerdere) characters van deel 1 ook in deel 2 zitten. Deze hebben allen een soort verhaal
Ik vond de game pas echt leuk toen ik met de strips ben begonnen,.. Krijgt de game meer diepgang door, en Jackie is 1 vd meest badd ass dudes die er is, vooral de eerste 50 comics zijn geweldig \o/
Ik heb de demo nog een tweede keer gespeeld, en god nondeju, de demo doet goed zijn werk. Het is de bedoeling van demos om mensen lekker te maken toch voor de game, om ze dan echt uit te laten kijken ernaar? Nou dat is echt gelukt, zodra die trein komt...wil ik echt verder spelen. Dit is 100% een halertje voor mij!
De demo heeft mij ook enorm verrast! Echt super. Ik was in het begin heel huiverig. De eerste reden daarvoor was de nieuwe grafische stijl. Ik vind de realistische stijl van het eerste spel echt super. De tweede reden is het verhaal dat zich meer op de comics richt, door veel meer op allerlei facties in te haken die interesse hebben in The Darkness en er ook van af weten. Ik vind dit spel dan ook niet echt als een vervolg aanvoelen, maar eerder als een re-interpretatie. Dat gezegd hebbende, de gameplay is er enorm op vooruit gegaan zeg! Het is heel even klooien met mikken, de ene keer pak ik een wapen op in plaats van die autodeur. Maar dat eenmaal onder de knie, dan wordt het zó gaaf! Echt heerlijk. Speelt heerlijk weg. Het verhaal lijkt heel boeiend te zijn er is genoeg variatie. Kan niet wachten!
Oke, vandaag even naar de stad geweest om te kijken of ik 'm voor een paar euro op de kop on tikken, maar tevergeefs. Nu maar kopen op "Market place xbox 360 voor 20 euro " Straks maar even doen.
Wil liever niks tweedehands. Ik heb microsoft gesponserd! Game ziet er nog prima uit, voor een oude game. Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Die Darkness is gewoon ook echt vet he, loop je door die straten, heeft Jackie een hallucinatie van Jenny en dan zegt die Darkness daarna 'LIES!' haha, prachtig gewoon. Ook hoe die twee Darkness 'slangen' soms met elkaar kibbelen,net zoals deel 1. Nice man zulke details.
Ik vond dat: Spoiler Wanneer Jenny dood wordt geschoten door je oom Paulie en daarna je zelf van de leven beroofd, beland je in soort droom van " The darkness " Dit is erg langdradig, vooral als je 'm op hard speelt, niet normaal hoe sterk die gasten zijn. Uit eindelijk ben ik uit de droom gekomen en sta te popelen om 'm weer verder te spelen.
Demo vond ik ook erg vet. Deel 1 ook ooit uitgespeeld dus dit deel komt er ook nog wel. Niet bij de release helaas.
Gisteren besloot ik maar eens om ook de demo te proberen, en hij heeft me echt positief verrast. De cel shades stijl is erg cool en de combat werkt ook erg vloeiend. Cutscenes etc zagen er nice uit en het verhaal lijkt me ook wel gaaf. Dat je je krachten kan upgraden voegt ook weer wat extra's toe, dus altijd goed. Het probleem is dus dat ik deel 1 nooit heb gespeeld (en dit ben ik nu niet meer van plan), dus zou iemand wat meer achtergrond informatie kunnen vertellen. M.b.v van bovenstaand filmpje + demo ben ik er wel achtergekomen dat Jackie best wel met de dood van Jenny zit, maar ik wil natuurlijk dingen weten zoals hoe hij nu echt aan 'The Darkness' komt, wie die kreupele is en wie dat kleine monstertje onder andere is!
Hoezo wil je deel een niet meer spelen? Ziet er nog steeds fantastisch uit en gameplay is echt niet veroudert ofzo. Het richten is alleen anders dan andere FPS, maar that's it. Er zijn maar weinig games die tot op heden de sfeer van The Darkness overtreffen.
Klopt als een bus. Misschien interessant om 'm voor een tientje ergens op te pikken en dan proberen uit te spelen op de meest makkelijke moeilijkheidsgraad? Blijft een goeie game hoor!
Te druk eigenlijk. BF3 MP speel ik bijna alleen maar, en daarnaast heb ik SR:The Third ook nog liggen. Tja weet niet, op de een of andere manier heb ik op dit moment even geen behoefte om dan deel 1 ook nog te spelen, ik begin gewoon over 2 weken gelijk met deel 2. Vette xbox live avatar trouwens, zo veel zin in! Dit maar even kijken:
Agree! Ben ook begonnen met deel 1 op hard setting damn niet normaal hoe hard het ook is Game ziet er zeker nog niet erg verouderd uit ziet er goed uit en speelt onwijs goed.
@AntaXxX: Dat filmpje vertelt wel het één en ander over 't verhaal, maar je mist toch een hoop. De manier waarop het in het spel wordt verteld is ook super. Ik raad je écht aan om The Darkness alsnog te spelen.