1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Darkness

Discussie in 'Algemeen' gestart door Lucca, 2 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hvc.

Hvc. keep ya Head Up..!

Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er ook nog andere screens??
    (deze stonden ook allemaal in de xbm).

2. Tecnomic

Tecnomic Guest

Deze screens hebben een veel betere resolutie dan die uit de magazine. Als ik nog wat screens vind dan zal ik ze hier weer posten uiteraard :)

Edit: nog een paar screens!

Voor meer info over de game: klik

Laatst bewerkt door een moderator: 30 apr 2006
  3. Hvc.

Hvc. keep ya Head Up..!

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft dezelfde zweer als vampire bloodlines.
    En dat is een compliment:p

4. xerofox

xerofox were given today

Leuk Bevonden:
    63
    Ik heb deze comic altijd gelezen, dat er nu een game en film uitkomt doet me zeer goed. Het idee om vooral in de duisternis rond te wandelen kan goed van pas komen in de game, net als splinter cell wat lampen kapot schieten om zo ongestoord (en zonder schade) verder te gaan. Dat de Darklings uit de comicserie ook in de game zitten is geweldig, die beestjes waren al de komische noot in de comic en dat zal ook zo zijn in de game. En daarnaast doet de naam StarBreeze ook goed want ze hebben al 1 geweldige xbox game afgeleverd en ik hoop dat het ook zo zal zijn met The Darkness. Ik hou deze game nauwlettend in de gaten *)

5. dennizzz

dennizzz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ziet er super uit... ademt een zeer duistere sfeer uit. Zijn deze screens niet van de ps3 versie?

6. Tha)Sven

Tha)Sven Pillz-E

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik die screens zo een beetje bekijk, vind ik het een beetje weg hebben van Condemned. Behalve de screens in de stad dan.

7. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    bolgens is het helemaal niet zoals condemned, volgens mij speelt het een beetje al COR (ook neit vreemd aangezien dat het de makers daarvan zijn 8) ) Ik vind die screen waarbij hij een auto met zijn tentakels tegen een busje gooit er echt heerlijk uit zien!

8. Hvc.

Hvc. keep ya Head Up..!

Leuk Bevonden:
    0
    Is het niet dezelfde engine??
    Het lijkt er wel op:p

9. Tha)Sven

Tha)Sven Pillz-E

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond de filmpjes van Condemned wel bagger, maar dat kwam omdat die gemaakt waren met de in-game engine, als ik het goed heb. En ik zei toch ook dat alleen de screens binnen wat weg hebben van Condemned?

10. Roerbakmie

Roerbakmie .....

Leuk Bevonden:
    0
    ooooooh!!!!!!!!! wat een vette concept-arts:eek::eek::eek::D:D

11. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ik weet niet waarom er totaal geen aandacht meer is voor deze game? Er is zojuist 7 minuten aan gameplay verschenen (wellicht dan wel van de E3, waar de AI nog iets te simpel leek) maar toch, het ziet er 'frigging awesome' uit! Zie hier de XBW pagina met o.a. filmpjes, en hier kan je alle filmpjes in zowel HD als normaal zien.

Duss... als je 't gezien hebt snap je ook wel dat deze game meer aandacht verdiend!

12. the predator

the predator Vliegent frietje

Leuk Bevonden:
    0
    zo vet!, ik heb kei veel manga boekjes van The darkness, en nu een game?!?! zeker deze komt in mijn collectie_O_

13. xerofox

xerofox were given today

Leuk Bevonden:
    63
    Het is gewoon een comic, geen manga ;)

Anyway, deze game wil ik wel hebben want TCOR was ook een goede game voor de good old xbox. Lijk me leuk hoe de interactie is tussen de darklings en natuurlijk hoe je darkness krachten werken in een shooter.

14. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    TCOR was zeker een goede game! maar ik heb mijn twijfels bij deze besturing enz, want volges mij is het best lastig (aan de demo te zien)

15. powerslave666

powerslave666 Bakker Gijs

Leuk Bevonden:
    270
    deze game lijkt me best vet

16. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Inderdaad ja, je zag hoe de mensen die het spel speelden nog al klungelden. Maar ja, misschien moet dat nog verfijnd worden enzo. Of waren 't gewoon mensen van de stand die er geen hol van konden. :lol:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina