Als de demo uitkomt wil ik die ook eerst even spelen. En dan koop ik pas. Of jullie moeten heel erg positief zijn.
mij lijkt die MP best wel ok eigenlijk. grappig dat je als darkling kan spelen..gfx zien er top uit. Nu alleen hopen dat genoeg mensen dit gaan spelen
Heeft iemand deze misschien al ergens in de winkel zien liggen? Meestal zijn games een aantal dagen voor de release toch al in bepaalde winkels te krijgen? O ja, heeft iemand nog reviews kunnen vinden over dit spel? ik heb er 2 gelezen: 1up geeft een 9 en IGN UK geeft een 8,5. Iemand nog andere reviews gevonden?
Dat vraag ik me dus ook af, toen ik nog in de music store werkte hadde ze soms games ook wel 2/3 soms 4 dagen vantevoren. (alleen verkchten ze die game dan pas op de release date) Maar deze game is al in amerika uit.
/Mod Dit keer blijft 't bij een waarschuwing, maar de volgende keer is 't een ban. Het forum beleid is vrij duidelijk wat zulke praktijken betreft: /Mod Fardo: Officiele Waarschuwing van gemaakt. Zie ook:
ik denk dat deze game wel eens een echte topgame is, wat ik er tot nu toe van heb gezien en gelezen maakt dit echt een game die ik van het weekend moet spelen
ja hij zit er vet uit.En dat bloed als je op iemand knalt.Echt prachtig .Ik zag een trailer op insidegamer en nu denk ik dat ik hem toch ga halen raat ign geeft hem maar 78
Games zijn vaak eerder in de winkel verkrijgbaar dan de officiƫle releasedate. Wie heeft dus al the darkness in de winkel gezien?
Nee die game wordt pas vrijdag geleverd heb d'r na gevraagd en ze mochten die game uitsluitend op de release date verkocht worden anders kwam d'r een hoge boete.
De game krijgt een 7,8 van IGN. Reden voor mij om te wachten op de demo. http://xbox360.ign.com/articles/799/799368p1.html
Ja dat was wat nieuws ofniet die boete? Wel beetje onzin....je wacht al zo lang op die game mag het niet paar daagjes eerder... *edit* Wahah zie net dat ze ook zeggen dat de A.I. beter kan...lama ik laat de game nu wel vallen en je was er maar max 20 uur mee bezig en dat + de multi want die viel tegen...en op hun review wachtte ik wel...mwja ik ga dan wel voor overlord...jammer Ik zie anders wel met de demo hoe vet die is
Ik weet gewoon dat sommige winkels hem toch eerder in de schappen gooien, dat was met Gears of War ook het geval 3 of 2 dagen eerder! De A.I kon dus beter? jammer ik had me verheugd op deze game, ghost recon 2 was m'n laatste game ! Ik denk dat ik hem toch haal. Want ik verveel me te pletter
No offense, maar IGN is een kutsite. ik verwijs je gelijk door naar 1up, Gamekings of de PU. Die gasten weten waarover ze praten en zijn zitten vaak op een lijn met andere gamejournalisten. IGN daarintegen, kutwebsite. Stagelopende randdebieltjes en zwaar overschat IMO.
IGN is inderdaad een hoopje ellende, waardeloze reviews. Inzelf ga meestal op de reviews van Gamespot, Gametrailers, en PU af. Die gasten hebben me nog nooit teleurgesteld. Anyway, ik zal zo eens naar de stad gaan, kijken of ze um al ergens hebben liggen.