1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Darkness

Discussie in 'Algemeen' gestart door Nightbringer, 31 dec 2006.

  1. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
  2. Dead Rising

    Dead Rising viel tegen

    Berichten:
    690
    Leuk Bevonden:
    0
    Gamespot en PU neem ik minder serieus dan IGN. Inderdaad eerst even de review van Gametrailers afwachten, daar krijg je meteen een beeld van de plus en minpunten.
     
  3. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    Je had me totdat je Gamekings en de PU noemde, als je daar op afgaat heb je binnen de kortste keren flutgames in je X360 zitten.

    Heel waarschijnlijk omdat ze op de X360 al wat gewend zijn en het op de PS3 allemaal nieuw is. Want na Resistance is er weinig van shooters uitgekomen.
     
  4. Prime NL

    Prime NL ~Robot in Disguise~

    Berichten:
    549
    Leuk Bevonden:
    1
    Van de Xbox versie is dit cijfer een gemiddelde over 6 reviews....de PS3 score is een gemiddelde over 2 reviews.....zodoende het verschil...

    Daarbij zullen Xbox sites andere scores erop nahouden dan de PS3 sites....daarbij heeft de PS3 nog niet zoveel games uit....dus zullen de scores ook gemiddeld iets hoger kunnen liggen.
     
  5. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Er is toch al een review van Gametrailers? 4/5 geloof ik.
     
  6. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Als je naar gamerankings kijkt zie je 1UP altijd als enigste erg tegendraagds is en Gamekings zijn helemaal een lachertje .:lol: Meer dan de helft van die gasten heeft maar weinig vestand van games , laat staan een objectieve mening ipv een persoonlijke mening .
     
    Laatst bewerkt: 26 jun 2007
  7. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
  8. thewizzyofozz

    thewizzyofozz Active Member

    Berichten:
    166
    Leuk Bevonden:
    0
    Mij zal het jeuke 8)

    Heb hem alvast besteld :)
     
  9. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
    durf het haast niet te vragen, maar heb geen zin om het hele topic door te spitten. In de starterspost staat release eind mei?

    Wanneer is de officiele datum? Want op Transformers moet ik nog een hele week wachten :9

    En heb alles al van mn oude games gehaald, dus verveel me nu :9
     
  10. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Als het goed is ligt ie eind deze week in de winkels, de 360 versie dan....PS3 versie komt een maandje later.
     
  11. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Jummie, eind deze week Darkness, vandaag al Overlords. Dat wordt een evil weekje zou je zeggen. :p
     
  12. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
    eind deze week?

    precies vrijdag? :9

    Want ben donderdag vrij, anders moet ik mn moeder maar naar de winkel sturen ofzo.. :9
     
  13. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Zelf hecht ik redelijk veel waarde aan de reviews van Gamespot en Eurogamer. Maar ja, er zijn ook weer andere mensen die dat weer slechte sites vinden. Ieder zijn eigen website zullen we maar zeggen...

    IGN staat bij mij eerlijk gezegd helemaal onderaan mijn lijstje. Ik kijk er eigenlijk alleen op als ik in een deuk wil liggen... lachend van ellende. Ik herinner mij nog goed de review van Jade Empire op de Xbox. Wat was het ook alweer, een 9,9? Best RPG ever? De grootste miskoop was het in ieder geval wel, wat een slap aftreksel van een "RPG" was dat zeg. Maar goed, erg off topic allemaal. Die review was bij mij wel de druppel. Daarna heb ik IGN nooit meer serieus genomen.
     
  14. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Hehe idd :cool: Maar ik skip beide, heb nog ff genoeg liggen + eind deze week komt RE4 uit voor de Wii. Toch ook nog een beetje 'evil' voor mij dus ;)
     
  15. HArdSoul

    HArdSoul GAMER4LIFE...

    Berichten:
    214
    Leuk Bevonden:
    0
    heeft iemand hem al gespot in de winkel?
     
  16. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    @Zifnap:!!! Jade empire was vet!!! :p Ik weet dat het jouw mening is maar dan mag ik de mijne hopelijk toch ook wel geven...Jade empire vond ik echt zooooo bruut :D En Nee Hardsoul ikke nog niet...had ik dat wel zat ik niet op het forum :p dan speelde ik hem :D
     
  17. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Ik nog niet, was net toevallig in de stad.

    Maar de winkels krijgen The Darkness toch pas op vrijdag binnen? Dus eigenlijk heeft het geen zin om morgen of overmorgen de winkels langsgaan.
     
    Laatst bewerkt: 26 jun 2007
  18. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Nee, dat mag je best. :)

    Ik weet niet hoeveel RPG's je hebt (uit)gespeeld als vergelijkingsmateriaal, maar ik kan je er zo tich opnoemen (echte RPG's) die ik veel beter vond. Maar da's weer een ander verhaal. ;)
     
  19. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
    maarre, als ik die achievementlijst bekijk staan er wel 2 hele vage.. :z
     
  20. NecroSadistic28

    NecroSadistic28 Redeemed In Flames

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    5
    Gametrailers.Com Review (8.2)
    [gt]http://www.gametrailers.com/player/20940.html[/gt]
     
    Laatst bewerkt: 26 jun 2007

Deel Deze Pagina