mwja klopt maar soms hebben ze ongeveer wel de smaak als jouw Net als met gamekings Dennis mijn smaak heeft
@Zifnap: Kheb genoeg RPG's gespeelt...trust me on that one...en ik vind/vond jade emprie nog steeds 1 van de betere...klopt minpunten waren persoonlijk vond ik wel je armor en weapons dat vond ik wel weer kut...Maar back to basics The darkness 8,2? Ah relaxed eigenlijk...
Ik vind Gamekings een erg vet programma, en ik vind alle gasten daar goed, behalve Skate en die boer. Skate kan ab-so-luut niet presenteren en is vaak erg kinderachtig in zijn 'grapjes'. Haalt het nivo echt naar beneden. Boris vind ik gewoon cool. Voor wat hij vorig seizoen in LA heeft geflikt met de auto van onze zuiderburen heeft hij respect for life.
ik hoor net HEEL slecht nieuws, ik belde de FRS op of ze the darkness al hadden.. en toen zei de verkoper dat hij uitgespeld was tot 20 juli ik hoop dat ze het fout hebben.. zou wel heel erg balen zijn
Ik snap trouwens niet dat hier nog geen ophef over is gemaakt in de politieke kringen. Qua agressie en geweld scoort deze game toch redelijk.
@ Breakcore: idd, zat gister ook nog eens een paar trailers te bekijken en dacht toch soms:'Holy, fuck!' Game is soms wel echt grof! Mja, lol
Ik zit al langere tijd met smart op dit spel te wachten... De game staat inmiddels op status "bestel" bij de FRS en bij Bart Smit... Maar ik ben net in Rijswijk geweest, en de FRS geeft aan dat ze The Darkness pas morgen binnen zullen krijgen... Heeft iemand het spel al ergens gespot??? N.B. Wel meteen effe Call of Juarez meegenomen, dat spel is dus ook inmiddels verschenen...
Ik had de game besteld, maar na het zien van die video review toch nog maar even afgezegd. Ik wacht echt op een demo alvorens ik tot een nieuwe bestelling over ga. Ik twijfel nog té veel.
Lees de recensies op http://www.insidegamer.nl/xbox360/thedarkness/recensies/15996 het spel krijgt een 9 ondanks de vele kritiek in de review de A.I schijnt dus wel wat magertjes te zijn, daar was ik al bang voor! Je moet hem toch zelf spelen!!
hier de video recensie van insidegamer.. ze geven een 9 http://www.insidegamer.nl/xbox360/thedarkness/videos/2831