Nu krijg ik natuurlijk weer ontzettende koopneigingen. Maarja dan kan ik niet meer op vakantie... Dan maar een maandje wachten met die game
Ik heb hem ook, de graphics zien er goed uit, hij speelt lekker weg ! Maar toch ben ik niet weggeblazen!
Heb uit de verschillende reviews begrepen dat het een aardig spel is, maar niet bijzonder. Ik denk dat ik de game wel haal 22 juli, aangezien het concept me heel erg aanspreekt. Prey was volgens de reviews ook niet bijzonder en dat vond ik één van de beste 360 games van vorig jaar. Hoe is de framerate van de game? In de videoreview van gametrailers zag ik namelijk vrij regelmatig slowdown.
speelt idd lekker! 1ste stukje is ff doozetten, maar na 20 min. wordt hij echt heerlijk! Wist niet dat een fps zo heerlijk kon zijn! Niet weggeblazen? Ik vind hem geweldig!
mag me morgen een spel gaan hale voor de 360 en den k dat ik deze maar ga kiezen, zou niet wete welke andere game en deze ziet er wel leuk uit
E-plaza Rotterdam Centrum en Ro-disc hebben hem!, Dat ro-disc hem al heeft is voor mij een verassing want die zijn niet zo snel met xbox360 games. Ik heb hem ook en ik vind hem echt super!, Het speelt echt lekker weg. Ik ben wel benieuwd of je nu echt door heel New York heen kan lopen
hmm, word nu de hele tijd neergeschoten door een vervelende helicopter geen idee hoe ik er voorbij moet.. dit is niet die 1e btw
Flevo Games Almere Centrum (Bottelaarspassage) vlakbij MediaMarkt en FlevoGames Lelystad verkopen hem al !!!! Vind alleen dat jackie een beetje langzaam loopt.....
No offense, maar de gasten van PU zitten langer in de gameindustrie dan de hele crew van IGN of Eurogamer. Neem Jan en Steven(die nog redelijk nieuw is), in mijn geval is een PU Gold Award vaak een reden om de game blind aan te schaffen. Maarja, misschien dat ik een beetje een PU-fanboy ben (kandat?!)