1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Darkness

Discussie in 'Algemeen' gestart door Nightbringer, 31 dec 2006.

1. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    bij genre staat derde persoons shooter maar hoort dat niet 1e te zijn? ;)

2. NapoleJon

NapoleJon Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Ik zou best een hele film bekijken. Niet alle 15 denk, maar ff wat chips erbij pakken en nosferatu kijken lijkt me wel wat:p

3. baszs

baszs Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    tvtjes overleven het nooit als ik speel :{
    ik gebruik altijd een kogel als afstands bediening..

4. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ik denk ook niet dat ik dat allemaal ga kijken, maar de PS3 heeft wel een groot verschil met de Xbo360 wat betreft de mogelijkheid om er veel extra's te steken. Een spel past zo ie zo op een HD-DVD/Blu-Ray, maar voor zulke extra's maakt 't toch wel een verschil.

5. Roerbakmie

Roerbakmie .....

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom is hier niet veel belangstelling voor deze game aangezien er pas 2 pagina's gepost zijn..... dit is in vergelijking met bijvoorbeeld crackdown waar al een 2de deel heel weinig terwijl deze game al in mei uit gaat komen en dit voor mij een geweldige game is.......
    Lijkt me een erg vette game als ik het zo bekijk is er al een precieze release date
    of niet?

6. NapoleJon

NapoleJon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    de precieze releasedate weet ik niet, maar volgens mij komt ie al behoorlijk snel uit. Ze mogen wel eens wat promo werk gaan doen, anders laten mensen deze game nog liggen. Dat zou ik echt eeuwig zonde vinden.
    Voor mij is deze titel een stuk veelbelovender dan 't gros wat er de komende maanden uit gaat komen.

7. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Hij komt in de late zomer van 2007, aldus één van de medewerkers in een Video Interview + Walkthrough met GameTrailers. ;)

8. Dead Rising

Dead Rising viel tegen

Leuk Bevonden:
    0
    Nog weinig hype voor dit spel. Terwijl het volgens mij toch echt een topper gaat worden.

9. toxito

toxito Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt! Het wordt weer eens wat anders als al die ander First person shooters. De executiemogelijkheden zien er heel erg vet uit, en ook het gebruik van die Darkness powers is heel vet. Dit in combinatie met een topontwikkelaar ( Chronicles of Riddick was VET!) en ik zie een klassieker in wording!

Ik had trouwens ook begrepen dat er afleveringen van spongebob in de game zitten. Lijkt me echt meesterlijk dat je eerst op bloederige wijze 3 gangsters om zeep helpt en vervolgens dat lachje van spongebob hoort :p

10. ArtificialFaith

Leuk Bevonden:
    1.540
    het enige wat me trouwens wel opviel wat ik echt slecht vond, was de a.i. Je kon gewoon blijven staan en die mannetjes schieten geeneens op je.. en als ze op je schoten leek het net alsof hij niet dood kon..

11. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Ik neem aan dat ze daar wel wat aan gaan doen want dan zou die AI wel zwaar fucked up zijn en als daardoor die game slecht wordt zou minder zijn.

12. ArtificialFaith

Leuk Bevonden:
    1.540
    ik hoop het wel.. nadat ik dat comic con filmpje heb gezien heb ik echt zin in deze game.. zeker 2e plek na halo 3 ;)

13. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Maar alles lijkt wel goed uitgewerkt de gameplay die minions or w/e ut zijn. Maar als dus die AI kut is verneukt het de hele game. (zie o.a N3 al waren daar meer redenen voor ;))

14. ArtificialFaith

Leuk Bevonden:
    1.540
    Laatst bewerkt: 11 mrt 2007
  15. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Ik vind persoonlijk die execution moves zwaar chill. Maar met al die extra dingen zoals minions etc wordt het wel zwaar chill.

16. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    In de gaten houden dit spel :)

17. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    dit spel lijkt in opzet op Overlord, teminste dat lijkt zo met die minion´s...

ik ga dit spel dan niet halen, Overlord´s sfeer vind ik interessanter..

18. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Mwha het is er absoluut niet op gebaseerd or w/e hoor.

Overlord is is trouwens ook heel anders ;).

19. ArtificialFaith

Leuk Bevonden:
    1.540
  20. breakcore

breakcore ----

Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 15 mrt 2007

Deel Deze Pagina