En jammer dat haar kop eraf geknald wordt!
Gisterenavond de game uitgespeeld en wat een ervaring was dit zeg! Ik ben gelijk op medium begonnen en daar had ik nog best een flinke klus aan. Ik heb op sommige stukken heel lang vastgezeten. Dit kwam niet door de vijanden, want die waren over het algemeen wel te verslaan, maar ik zat vast omdat soms niet goed duidelijk was waar je nou naartoe moest of wat je precies moest doen.
De game zelf is lang genoeg, maar toch blijf ik na het uitspelen met een vreemd gevoel zitten. Het laatste level slaat eigenlijk nergens op en ik kan het niet helpen me toch iets wat misleid te voelen door de trailers. In de trailers zag je echt brute moves (Demon Arm die vijanden in 1 keer wegduwt, Demon arm die een man aan de muur ophangt, De Darkness zelf die zonder de Creeping Dark gezichten eraf rukt, etc, etc. Achteraf bleken dit maar ingame filmpjes te zijn.
Ook had er nog wel één Darkness power bijgemogen van mij en vind ik die Black Hole ergens nogal misplaatst. Ik had liever nog een brute slacht methode erbij gehad dan een gat die mijn tegenstanders opzuigt. Verder kwam het einde wel wat afgeraffeld over en vond ik het verhaal opeens heel erg vaag worden.
Hoe loopt het nu met Jackie af?
Wat was The Darkness nou precies?
Wat ik enigszins jammer vond was dat ik mijn twee grootste vijanden niet bruut kon afmaken. Ik had die oom van mij wel aan stukken willen scheuren op het einde, maar helaas behoorde dit niet tot de mogelijkheden, om over die smerige politieagent nog maar te zwijgen.
Verder een prachtige game die ik zeker nog ga herspelen voor wat Achievements. Allemaal zal ik ze niet halen aangezien ik dit soort games puur voor de Single Player koop. Ik ga de game nu maar eens op Hard proberen en eens kijken of dat een beetje haalbaar is.
Dankzij The Darkness wel eindelijk 10.000 GS gehaald!
Klik om te vergroten...