1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Darkness

Discussie in 'Algemeen' gestart door Nightbringer, 31 dec 2006.

1. Boxmeer

Boxmeer El Vatso

Leuk Bevonden:
    23
    Wat is eigenlijk de bedoeling als je in de bunker bent geweest? want wat je ook met dat mannetje moet doen wat een beetje zit te gillen op opgehangen is snap ik ook niet echt

Laatst bewerkt: 2 jul 2007
  2. ghiodora

ghiodora F40 0-100 -> 3.2 sec

Leuk Bevonden:
    0
    Heart of Gold :
    Help those in need

Ghandi :
    Find a peaceful solution. At least momentarily

Wat zijn deze achievments?

3. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5

ghandi krijg je als je bij het begin (bij de geld verband missie) rustig eerst naar binnen gaat zonder te killen
    en heart of gold als je alle sidequests (mensen die iets kwijt zijn enzo) helpt (DENK IK niet zeker - heb em zelf niet)

4. The_Yakuza

The_Yakuza Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ghandi krijg je bij Roach

Heart of Gold moet je alle 14 missies volbrengen. Zat zelf te kloten bij die bag-switch, maar heb hem wel inmiddels..

820/1000G :)

5. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet toch even zeggen dat ik de chick van Jackie, Jenny, echt een fokking lekkere chick is! Mijn God!

Jammer dat het een digitaal karakter is...

6. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    En jammer dat haar kop eraf geknald wordt! :+

Gisterenavond de game uitgespeeld en wat een ervaring was dit zeg! Ik ben gelijk op medium begonnen en daar had ik nog best een flinke klus aan. Ik heb op sommige stukken heel lang vastgezeten. Dit kwam niet door de vijanden, want die waren over het algemeen wel te verslaan, maar ik zat vast omdat soms niet goed duidelijk was waar je nou naartoe moest of wat je precies moest doen.

De game zelf is lang genoeg, maar toch blijf ik na het uitspelen met een vreemd gevoel zitten. Het laatste level slaat eigenlijk nergens op en ik kan het niet helpen me toch iets wat misleid te voelen door de trailers. In de trailers zag je echt brute moves (Demon Arm die vijanden in 1 keer wegduwt, Demon arm die een man aan de muur ophangt, De Darkness zelf die zonder de Creeping Dark gezichten eraf rukt, etc, etc. Achteraf bleken dit maar ingame filmpjes te zijn.

Ook had er nog wel één Darkness power bijgemogen van mij en vind ik die Black Hole ergens nogal misplaatst. Ik had liever nog een brute slacht methode erbij gehad dan een gat die mijn tegenstanders opzuigt. Verder kwam het einde wel wat afgeraffeld over en vond ik het verhaal opeens heel erg vaag worden.

Hoe loopt het nu met Jackie af?

Wat was The Darkness nou precies?

Wat ik enigszins jammer vond was dat ik mijn twee grootste vijanden niet bruut kon afmaken. Ik had die oom van mij wel aan stukken willen scheuren op het einde, maar helaas behoorde dit niet tot de mogelijkheden, om over die smerige politieagent nog maar te zwijgen.

Verder een prachtige game die ik zeker nog ga herspelen voor wat Achievements. Allemaal zal ik ze niet halen aangezien ik dit soort games puur voor de Single Player koop. Ik ga de game nu maar eens op Hard proberen en eens kijken of dat een beetje haalbaar is. :)

Dankzij The Darkness wel eindelijk 10.000 GS gehaald! :D

Laatst bewerkt: 3 jul 2007
  7. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    weet iemand of je later ook terug kan gaan en ''oudere'' sidequests kan doen? voor de achievement?

en ik ben nu in de hel, weet iemand waar ik die brieven (collectebles) kan posten?

8. The_Yakuza

The_Yakuza Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja, je kunt ze posten in de echte wereld :)

9. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Damn zit echt te denken om deze game te halen. Hoe snel is de SP uitgespeelt, en is er veel variatie tussen de levels + je wapens(demons?)?

10. The_Yakuza

The_Yakuza Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    gewone wapens echt veel!

demonwapens heb je 4 verschillende van, maar ze bieden toch wel veel variatie :)

Single player.. sja als je een beetje rondgaat neuzen ben je er wel even zoet me. Als je alleen puur voor het uitspelen gaat en verder niks doet (sidequests etc.) heb je hem wel snel gehaald..

11. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Is d'r nu al iets bekend over de demo?

12. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Ik vond de game dus ook echt superwreed!!
    in lange tijd niet meert zo een coole game gespeeld,maar ben het enigzins wel met je eens.
    Ook zag je in de vroegere trailers die darklings die met een zaag iemand van z,n hoofd verloste,maar nu ligt het mischien aan mij maar ook dit heb ik niet gezien?
    En idd had veel leuker geweest als je "uncle paulie" en "eddie Shroot" op gruwelijke wijze kon afslachten.. helaas...
    En ook ik vond het einde wel een beetje vaag.
    Verder wel een UB3R vette game naturlich!!\o/

13. Morridin

Morridin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat vraag ik me ook af. De communicatie vanuit de developpers mag echt wel wat duidelijker. Ze hebben niet eens een officieel forum, alleen een gare myspace webpagina... Ik zou ook wel eens willen weten of er nu aan een mp patch gewerkt wordt of niet, wat de game blijkbaar duidelijk nodig heeft.

14. Unrealer

Unrealer Private 2nd Class.

Leuk Bevonden:
    0
    1x door heen gespeeld, zeer goede sfeer en lekker spel, de mp is te laggerige en geen moeite waard (heb shadowrun wel voor mp of gears of cod) maar de SP was erg mooi, maar ik ga hem niet nog eens spelen, Ik ga hem ruilen.

Maar voor iedereen die van een goed verhaal houdt erg mooi! (het einde was wel slap mja)

15. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Ja en dankjewel voor mensen die hem nog moeten spelen! Doh....Eh ik heb hem net binnen dus ik ga wel meteen op hard...ben ik geloof ik wat langer zoet :p

16. Vincent R

Vincent R Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    erg gaaf spel,

ik zit nu ook bij die heli waar ik echt niet voorbij komt

edit :
    ben er voorbij :)

17. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Das idd best bagger, ik wil gewoon weten wanneer die demo komt. En nou'ja als ze eens opschieten.... >_>

18. powerslave666

powerslave666 Bakker Gijs

Leuk Bevonden:
    270
    ik ben hem ook meteen op hard gaan spelen.
    is op sommige stukken best pittig,:9

hier de video review van gamespot.com

http://www.gamespot.com/video/927014/6173430/the-darkness-video-review-1

19. Janosic

Janosic Xbox 360 Newbie

Leuk Bevonden:
    0
    Wie kan mij hiermee helpen, ajb.

Wie kan mij vertellen wat je moet doen als je voor het eerst in de loopgraven terecht komt. Ik loop alleen heen en weer, tussen begin en een neergestort vliegtuig. Hoe nu verder. Ik heb hier de arm gekregen en een kamikaze darklin

Edit: Ik zat hier vast totdat ik van vertwijfeling op mijn knielen viel en er ging een wereld open ;)

Laatst bewerkt: 4 jul 2007
  20. Deji

Deji Fun player

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is er dan? hij zegt toch niks verkeerd?

Deel Deze Pagina