Petertje is weer eens super bezig, in hoeveel dagen heb je al 955/1000 gehaald? Je moet echt meedoen aan de WCG met welke game dan ook, weet ik zeker dat je wint . Ik ga The Darkness denk ik ook wel halen, het verhaal lijkt me wel vet, en de game ziet er ook vet uit. Ook al is het verhaal kort, lijkt het me wel vet. Is er nog iets nieuws over de demo bekend? Of wat is het forum van de dev's?
Wat is WCG dan? ik had die 955 geloof ik in 5 dagen, maar moest ook werken.. Shizzel, als je ff wacht kun je misschien de mijne wel overkopen voor een mooi prijsje
Dat zou mooi zijn . Ik wacht dus nog even, hopelijk komt er in de tussentijd een demo, maar dat verwacht ik niet.
Wat me erg bevalt aan de game is de sfeer, vooral wanneer je terug in de tijd gaat en terechtkomt in één of ander stadje ergens rond de Eerste Wereldoorlog. Hier moet je verschillende soldaten afmaken en hun hart eruit rukken. Dit allemaal doe je in een soort van mistige omgeving en dat maakt het allemaal natuurlijk nog spannender.
nou,ik heb hem vanmiddag weer gedaan op hard en ik heb de hard achievement gekregen..\o/ dus het klopt wel. speel dus niet de multiplayer als je met hard bezig bent en gebruik ook niet de load checkpoint en dan moet je hem krijgen na de lange aftiteling..:b::b: heb nu 840/1000
Zijn iets van 6 of 8 secret-achievements? Als je misschien iets duidelijker kunt zijn, welke je zelf al hebt? EDIT: Shizzel, is goed! Ga nu wel als een gek multiplayeren
als je de game heb uitgespeeld.. kan je dan stap voor stap teruggaan in checkpoints om alles te halen wat je gemist heb (darkness outfits, darkness master achievement etC) zonder je stats te verliezen? en dan toch de achievements krijgen?
Ja, heb ik ook gedaan EDIT: je hebt dan je stats vanaf dat checkpoint natuurlijk, qua darkness powers/harten etc. Outfits en collectables maakt niet uit
hoop wel dat de darkness master stats niet veradnere... en ik ben nu bijna de 2e keer hell uit en moet nog 40 harten voor die achievement hoop dat ik dat haal..
Ja duidelijker kan ik niet zijn In mijn lijst staat helemaal onderaan 1 secret achievement met de tekst: play more to earn this achievement. Maar jij zegt dat er 8 van die secrets waren? welke zijn dan nog meer secret dan ofzo? weetje, ik kijk wel effe in jouw lijst, 10x makkelijker denk ik edit: Ojaa leuk, daar zegt die ook nog dat die secret is.
heb hem uitgespeeld hopelijk komt er een deeltje 2 von hem egt masterlijk goed*):b::b::b::b: nou nog alleen de mp patchen please