1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Darkness

Discussie in 'Algemeen' gestart door Nightbringer, 31 dec 2006.

1. Shizzel

Shizzel Guest

Ik heb de game niet (als Peter zijn skills ff gebruikt online binnenkort ;)), maar ik denk dat aan de naam , Keeper of Secrets, ze bedoelen dat je alle collectibles hebt opgeraapt in de levels en/of alle telefoon-nummers hebt ingevoerd.

2. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    ik heb de game nu uitgespeeld, wat een GEWELDIG spel!!
    Heb 85% van de collectebles daar hoef ik erniet meer van te hebben.. (moeite niet waard)

Wel ga ik zo deze achievements proberen te scoren nog met terugladen van checkpoints >>
    en hopelijk komt er een MP patch soon dan ook de MP achievements score.
    Iemand miss een tip waar je gunslinger en bringing people together kan scoren?

*Heart of Gold
    Help those in need

*Gunslinger
    Kill 7 enemies within 15 seconds

*Bringing People Together
    Trap 5 enemies within a Black Hole

*Fashionable
    Collect all the Darkling outfits

Laatst bewerkt: 8 jul 2007
  3. toxito

toxito Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Voor de mensen die de Legendary Dark achievement (speel de game uit op hard) niet krijgen. Ik denk dat het probleem hem ligt in het feit dat je de credits af moet laten draaien. Als je dit doet krijg je de achievement. Daarnaast moet je terwijl je op hard mode bezig bent gewoon geen checkpoints laden en gewoon meteen op continue drukken. Dan zou je als het goed is de achievement gewoon moeten halen. (35 G)

Keeper of Secrets achievement

Hiervoor moet je 16 nummers vinden in de gameswereld. Deze zijn echt overal te vinden van concert posters tot kranten op de grond. Je kunt het zo gek niet bedenken of er staat een nummer op (Iets beter te spotten op een fatsoenlijke *hd* tv!) Als je deze nummers belt kom je in contact met een persoon die zichzelf de 'keeper of secrets' noemt. Hij daagt je uit om meer nummers te vinden voor hem. Als je er 16 hebt vertelt hij je het geheim... Of niet, achja je krijgt in ieder geval de achievement. (10 G)

Zowel de Gunslinger als Bringing People Together achievements zijn allebei makkelijk te halen in het laatste level. Als je voor bij de mansion van Paulie Franchetti bent, dan blijven de poppetjes spawnen. Leeg respectievelijk je magazijn of een blackhole op de poppetjes en je hebt binnen no time beide achievements. (30 G)

Zo heb ik in ieder geval al deze achievements gehaald, good luck!

4. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    iemand zin samen wat multiplayer achievements te scoren? (CTF & winning matches)
    Ik ben vanavond vanaf 10.30 tot 12.00 ong online
    en elke avond ook!

voeg me dan toe> casper018

5. powerslave666

powerslave666 Bakker Gijs

Leuk Bevonden:
    270
    het ligt niet aan de credits afkijken..
    gewoon geen mulitplayer doen en niet de checkpoint laden zoals ik gisteren al had neergezet..
    dan krijg je hem

6. powerslave666

Leuk Bevonden:
    270
    EDIT:confused:orry voor de dubbele post

hier casper.probeer dit maar ff.:b:

Gunslinger (25G) - Kill 7 enemies within 15 seconds.
    There are lots of places to get this one. The end of the game, leaving City Hall, etc. There are two sure-fire ways to get it (especially if you've beaten the game already and need to load a chapter), and they depend on when you do the sidequests.

If you didn't do Vinny's second sidequest in Chapter 3;
    1. Load up Chapter 5 on Easy.
    2. Speak to Vinny to continue the main quest, and stick around to let him talk some more and accept his sidequest.
    3. Go to Aunt Sarah's on Lower East Side. Kill the guy in front of her house who's watching her, then go talk to her and Butcher.
    4. Return to Vinny and 'hand in' both quests. Get his second kill quest as well as the continuation of the storyline.
    5. Doing this will put 2 groups of people at Grinder's Lane. A group of 5 cops (second kill quest) and 3 guys from the main storyline (1 outside, 2 inside).
    6. Run around the corner and let off a Black Hole (with full darkness power) and shoot like crazy at the same time. Turning up auto-aim really helps with this. If you don't see the achievement unlock and everyone is dead outside, quickly run inside (or shoot through the window if a guy is there) and kill the last couple guys. There are a total of 8 enemies, 2 were inside for me.

If you did do Vinny's second sidequest in Chapter 3;
    1. Load up Chapter 3 on Easy.
    2. Talk to Jimmy The Grape to continue the storyline.
    3. Talk to Vinny and get to his second quest (like above).
    4. This time when you go to Grinder's Lane, there will be the group of 5 cops and 2 civilians. These two only show up during Chapter 3, which is why there are two methods for doing this. Kill the cops with a Black Hole and then kill the two civilians.
    *Note: You won't have Black Hole if you reload a Chapter (you can get it while playing through though, just do it after City Hall). Alternatively, you can simply use your guns or rush through City Hall until you get Black Hole and then go to Grinder's Lane.

7. The_Yakuza

The_Yakuza Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Online skills, inclusief dikke lag! :+\o/

8. powerslave666

Leuk Bevonden:
    270
    i kick your arse tonight peter:9:b::lol:

9. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    thanks ga het nu proberen!!

10. Laconiek

Laconiek Lock and Load !

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo ik zit even vast.

Ben nu net aangekomen in de 2e wereld oorlog/hel? Als ik stuk je doorloop kom je een barricade tegen met hout. hoe kom je hier verder?

11. powerslave666

Leuk Bevonden:
    270
    je moet eerst de andere kant op.dus richting de achterkant van het kanon

12. toxito

toxito Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij bedoelt hij het stukje waarbij je net je demon arm krijgt. Je kunt dat stuk hout dan gewoon kapot beuken door de demon arm te selecteren met de D-Pad en daarna op RB drukken om de demon arm te gebruiken.

13. powerslave666

Leuk Bevonden:
    270
    ja sorry je hebt gelijk.:eek:
    ik dacht dat er stond dat die voor de 2de x in hell was:eek::9

Laatst bewerkt: 9 jul 2007
  14. ThaBEN

ThaBEN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    He mensen ik heb zojuist de game op HARD uitgespeeld maar heb geen achievements gekregen terwijl ik wiel in de lijst zie staan dat ik er een achievement voor moet krijgen!

Iemand anders dit ook meegemaakt?

15. Laconiek

Laconiek Lock and Load !

Leuk Bevonden:
    0
    :thumbs:
    Bedankt, dat heb ik nog niet geprobeerd.

16. powerslave666

Leuk Bevonden:
    270
    lees ff paar pagina's trg

17. The_Yakuza

The_Yakuza Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    sjongejonge..

anyway.. Gijs, straks ff multi he ;)

18. powerslave666

Leuk Bevonden:
    270
    ja ik zit nu te w88 op je man,,
    maar het duurt weer zo lang bij je:9

19. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    577
    Ik vind the darkness best een moeilijk spel op sommige momenten :). Bijvoorbeeld toen de politie kwam en de FBI ofzo in het begin ongeveer. Dat stukkie moest ik wel 5 x over doen :p egt een wreed spel vooral die slangetjes :+)

20. f4TaLNL

f4TaLNL Marcus

Leuk Bevonden:
    0
    Heb het spel nu ook en vind het echt een gaaf spel! :D

Ik hou van spellen met bloed en kogel gaten in de lijken zo kan je zien waar je hebt geschoten :)

Deel Deze Pagina