1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Darkness

Discussie in 'Algemeen' gestart door Nightbringer, 31 dec 2006.

1. Vincent R

Vincent R Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heb m gister uitgespeeld, idd een vaag einde! Had ergens een ander senario gelezen voor het einde, mischien verschillende einden aan de hand van jou speelwijze??????

2. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Eh nee geloof het niet...En eh ik geloof dat ze nog wat willen bewaren voor deeltje 2 ;)

3. f4TaLNL

f4TaLNL Marcus

Leuk Bevonden:
    0
    Heb mijn speciale editie gekregen zit een mooi hoesje bij als je hem open doet komt er een bonus cd uit de mond van de darkness met daarop deel 1 van de Strip, Trailers, Screens, Artwork, Logos, Salessheet, POS Materials enz en als je het hoesje dicht doet eet hij de cd op :9

Hier twee fotos:

[​IMG][​IMG]

Sorry kan nog geen fotos zelf maken krijg mijn nieuwe foto camera maandag :)

Laatst bewerkt: 14 jul 2007
  4. Vincent R

Vincent R Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    cool man! wist niet dat er een special edition van was

5. f4TaLNL

f4TaLNL Marcus

Leuk Bevonden:
    0
    Het is eigenlijk een speciale persrelease maar heb hem gekocht voor een zacht prijsje vind het hoesje wel vet :D vandaar dat ik ook het originele spel verkoop omdat ik nu deze promo heb en deze gewoon hou.

Laatst bewerkt: 14 jul 2007
  6. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Zou hier niet een demo van uitkomen?

7. Dark Aldo

Dark Aldo Bitch Please

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal het even voor je checiken, wacht ff op me edit

Edit: uhh hij zou nu eigenlijk al uit moeten zijn, en het is nog niet duidelijk wanneer hij dan wel onze marketplace hit...

Laatst bewerkt: 17 jul 2007
  8. okkie1

okkie1 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wie kan me helpen
    Ben bij de hills maar nu licht er een grote klok aan de kant maar heb ergens gezien dat je die kunt wegdrukken maar hoe moet die kan er wel langs heen komen met de darkness maar heb dan niet genoeg longinhoud om bij een kruis te komen waar je volgensmij heen moet wie kan me helpen.

9. powerslave666

powerslave666 Bakker Gijs

Leuk Bevonden:
    270
    gebruik je demon arm..
    voor de bel gaan staan en RB indrukken en in gedrukt houden.
    dan ken je hem wegslepen en kan je er langs

10. The_Yakuza

The_Yakuza Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap er echt totaal geen hol van wat je bedoeld.

Interpunctie is vaak wel makkelijk..

Volgens mij ben je op dat punt waar je in the Darkness-mode met Death aan dat kruis moet praten?

Longinhoud?

Bel wegdrukken, hoe dat moet? En in de volgende zin staat dat dat wel lukt?

Of naja, neem aan dat het een volgende zin is?

11. Kapitein Iglo

Kapitein Iglo Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    Oke als ik het goed begrijp heb je al de klok weggehaald, dan is het de bedoeling dat je gewoon naar dat kruis met die twee mannen toeloopt, er gaat geen health af zoals bij de eerste kerel op het kruis. Dus gewoon simpel weg naar toe lopen en met praten.

12. Kiss of Fire

Kiss of Fire Kiss of Fire

Leuk Bevonden:
    40
    Ik ben nu bij zo'n opslag waar allemaal koeien hangen. Buiten heb ik een Jerrycan met gas gevonden en dan heb ik als objective dat ik alvast wat geld van Paulie kan verbranden. Maar waar the fuck is dat geld:p?

13. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind dit spel erg vet maar is soms ook ERG irritant .. omdat je soms gewoon moet zoeken hoe je ergens verder komt ..

nu zit ik vast op een plek waar een kerel achter een soort glas zit en granaten gooit. en je kan niet naar hem toe omdat er tralies zit.

Nou blinkt er wel overduidelijk een roostertje alleen kan ik daar niet in met me me darkness ?

Kan iemand mij opweg helpen ?

14. MikMakMan

MikMakMan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet met je demonarm links en rechts de sloten van de tralies wegslaan.

15. wesleyyy

wesleyyy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ken iemand mij vertellen waarom ik de archievment voor het uitspelen van de game op hard niet krijg? Zit nu te kijken naar de aftiteling en heb hem nog niet!

16. xerofox

xerofox were given today

Leuk Bevonden:
    63
    Ik kreeg de achievement voor normal ook pas toen ie weer bij het menu was maar je kan ook last hebben van de glitch dat je hem nooit zult krijgen.

Bij het laatste ben je zwaar gepunked!

17. Blaze II7

Blaze II7 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is dus idd een glitch. Heb je toen je de game op hard speelde ondertussen ook een paar multiplayer matches gespeeld?

18. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    574
    lolz dat lijkt me echt zwaar lullig :) ik ga zo denk maar weer ff ook the darkness doen :)

19. Kiss of Fire

Kiss of Fire Kiss of Fire

Leuk Bevonden:
    40
    anyone?

20. MikMakMan

MikMakMan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat had ik dus ook. Ik heb de game gewoon op hard gestart en niet-wetende dat die glitch bestond heb ik de multiplayer daarna ff geprobeerd. Toen ik laatst het spel uitspeelde kreeg ik alleen de achievement van normal :mad::mad:

Deel Deze Pagina