1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Darkness

Discussie in 'Algemeen' gestart door Nightbringer, 31 dec 2006.

1. McWraith72

McWraith72 Who dares wins!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet gewoon die cops in het busje afknallen als de deuren opengaan zet wel je dark power aan en dan die twee die door de buitendeur komen. Dan ga je naar buiten en schiet je eventueel wat verlichting uit en kan je je creeping dark gebruiken om ze te pakken. Maar schietend kan ook,denk wel om de helicopter die er rondvliegt.

2. McWraith72

Leuk Bevonden:
    0
    Als je de twee generatoren hebt aangezet ze zitten allebei op de zelfde verdieping,dan ga je weer naar buiten waar je die duitsers heb gekilled loopt de trap af en opent de deur aan de voorkant van het gebouw.;)

3. Vincent R

Vincent R Active Member

Leuk Bevonden:
    0

aha dus ik ken me creaping dark gewoon omhoog sturen?

Mja die heart of gold achivement ga ik toch niet halen denk ik wat ik ik ben de hazzelgrove sidequest vergeten :mad:.

4. McWraith72

Leuk Bevonden:
    0

Wel als je het hoofdstuk opnieuw inlaadt. Dus de tweede keer in de 1e wereldoorlog praat in de kelder met de 2 trapjes met de soldaat en neem de armband in ontvangst,maak mevr. Hazelgrove wakker op Fulton station en geef haar de armband en viola je hebt er weer een sidequest opzitten.:b:

5. Vincent R

Vincent R Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    aha ok. nja kga m dan maar gewoon verder uitspelen en dat laadt ik dat hoofdstuk wel weer op!

Maar is het zo dat je dan het hele spel op nieuw moet doen, of ken ik die 2 side quest doen met load chapter, om die achivement te krijgen

6. McWraith72

Leuk Bevonden:
    0
    Ja je kan het met de chapter reload doen maar ik raad je aan zo veel mogelijk side quest,s meteen te doen weg is weg.;)

7. Vincent R

Vincent R Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ua id had een lijst met de side quests maar die ene laatste met die gast bij trinity cemetery voor die insuline stond er niet op!

8. McWraith72

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt die had ik in eerste instantie ook over het hoofd gezien maar heb ze allemaal nu.:D

9. ghiodora

ghiodora F40 0-100 -> 3.2 sec

Leuk Bevonden:
    0
    Hebben jullie veel vastlopers? Ik heb in 3 uur een vastloper gehad

10. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, ik heb de game al uren gespeeld, maar nog geen vastloper gehad.

11. McWraith72

Leuk Bevonden:
    0
    Ja een paar keer ff het dvd tje schoonmaken en ik had daarna geen problemen meer.:thumbs:

12. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Heb de game eergisteren uitgespeeld zonder vastlopers. Ik heb er in ieder geval van genoten. Het verhaal was goed, de graphics waren prachtig en de Darkness Powers die je tot je beschikking had waren echt wreed. De besturing vond ik daarentegen behoorlijk slecht. Het aimen ging namelijk niet zo lekker als normaal, maar dat went wel na een tijdje.

Al met al een heerlijke game om te spelen. Je moet 'm kopen voor de Single Player. De Multiplayer moet je gewoon niet spelen, omdat er véél te veel lag aanwezig is en je geen Powers kunt gebruiken. Dit is jammer, maar de Single Player maakt een hoop goed. 2K Games is zeer goed bezig. Kijk bijvoorbeeld naar BioShock. Deze game behoort tot één van de beste games van dit jaar en is volgende week al verkrijgbaar. Ga zo door, 2K!

Laatst bewerkt door een moderator: 15 aug 2007
  13. ghiodora

ghiodora F40 0-100 -> 3.2 sec

Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap niet dat jullie het einde vaag vinden, Ik vond het duidelijk

14. McWraith72

Leuk Bevonden:
    0
    Sluit ik mij bij aan.:b:

15. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    574
    Wat moet je doen als zo'n monster anthony, dacht ik, dood en dan die tank met jou erin pakt??? Moet je die monster gewoon hele tijd afknallen ofzo met die 2 miltrailleurs ?

16. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Precies, meer hoef je niet te doen.

17. Vincent R

Vincent R Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    einde vond ik wel een beerje vaag

18. soepkoe

soepkoe Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    inderdaad de hele tijd op dat beest knallen... het lukte mij ook niet de eerste keer... maar telkens als hij je weg slaat direkt weer op het hoofd richten. je hoeft nergens anders dan op het hoofd te richten!

meesterlijk spel dit \o/

19. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Moet deze game ook nog eens hebben, maar Bioshock ook en nog enkele andere toppers. Goude tijden zijn weer aangebroken. :'-(

20. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik heb de game sinds binnenkort en damn hij is echt gruwelijk! Ik wordt echt parra als ik dood gaat en dat dan dat flitsende beeld steeds komt enzo. :D Alleen wordt ik echt gek van die helicopter steeds. Ben nu bij dat stukje dat je ene Dutch nogwat moest gaan zoeken.

Deel Deze Pagina