1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Darkness

Discussie in 'Algemeen' gestart door Nightbringer, 31 dec 2006.

1. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dutch Oven Harry! En niet schieten totdat hij jou schiet, want dan krijg je een achievement ;)

2. egelhunter

egelhunter It's all in the game

Leuk Bevonden:
    49
    heb hem net uitgespeeld. Echt vette game! Einde was wel kort, maarja wel mooi eindstukje. Heb er zeker langer dan 15 uur over gedaan, incl. sidequests.

3. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    aargh ik zit vast... heb net met een tentakel die bel verschoven in de hel en moet nu een oneindig grote vlakte over.....ik blijf maar doodgaan... plus dat elke keer als er een bliksem inslaat mijn mannetje ergens anders lijkt te staan? Ik kom er iig niet doorheen. Tips?

4. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ja hij ja! Haha echt cool! Krijgt 'ie een belletje en zegt ie ook; Should i put the 'hard liqour' on him? Ik dacht al van hmm, hier is iets mis mee. Blam blam, daar ging ik. :+ Toen snel checkpoint geload, vervolgens telefoontje afwachten met hem daar horen zeggen should i put the 'hard liqour' on.. Ik druk snel LB in zodat de creeps uit mij komen en pak mijn shotgun.. Goodnights Dutch Oven Harry. :cool: Heerlijk spel. _O_ Ik zit nu al weer in de hel ofzo?
    Echt verschrikkelijk wat er is gebeurt met Jenny. Damn als ik die twee gozers nog tegenkom (Paulie en die politie chief).. Zoo die gaan wat meemaken!

5. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    574
    bedankt voor de reacties :D

6. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    bump O-)

7. toxito

toxito Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet het middelste pad aanhouden, en eigenlijk niet op de vijanden schieten. Ik had die minigun darkling meegenomen om de vijanden af te leiden. Stomste stuk uit heel dit spel... Maar zodra je terug komt krijg je een van de vetste stukken uit de gamegeschiedenis als je het mij vraagt :thumbs:

8. McWraith72

McWraith72 Who dares wins!!!

Leuk Bevonden:
    0
    En vergeet de collectibles niet mee te nemen.:)

9. ghiodora

ghiodora F40 0-100 -> 3.2 sec

Leuk Bevonden:
    0
    Het helpt als je de Darkness uit houd. Of was dat bij een ander stuk?

10. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik ben daar net voorbij. Dat is al dat je voorbij het dorp bent geweest waar je je over over groot vader vindt die mee gevochten heeft in de oorlog?

Zoja: Blijf rechtdoor lopen over het middelste pad en negeer de vijanden gewoon, die flitsen is gewoon om je te laten schrikken maar blijf rechtdoor lopen tot je die Guns vindt waar je over over groot opa het over had en dan moet je terug lopen, en krijg je steeds meer van die flitsen en dan kom je vanzelf bij de ingang waar je vandaan kwam en kan je weer met de ladder omhoog naar het dorp toe om het te melden aan je over over groot opa.

11. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    574
    Ik ben nu bij zo'n stuk dat ik volgens mij een of ander dark jackie heb gekilled. Maar nu moet ik mother of god vinden en moet ik eerst naar old gang gaan. Waar is dat ? :p alvast bedankt en waar kan ik die ene gozer vinden die een geluidsinstrument heeft gestolen van zo'n gast.

12. ghiodora

ghiodora F40 0-100 -> 3.2 sec

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet naar Aunt Sarah gaan in Lower East Side, Die harmonica is in Chinatown. Het zijn 3 mannetjes eentje is Scarr hij heeft de harmonica

13. f4TaLNL

f4TaLNL Marcus

Leuk Bevonden:
    0
    Help!!! _O_

Ik moet die darkness verslaan maar hoe?
    Hij doet steeds zo'n zwarte kolk en dan ga ik dood :{

Laatst bewerkt: 21 aug 2007
  14. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Je moet tegen hem aan lopen, hiermee accepteer je the darkness.

15. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Tnx! Toch nog wat vragen:

Hoe herken ik die guns, dan update mijn objective neem ik aan? Als ik trouwens stomweg rechtdoor loop bots ik op den duur op een bunker. Als ik in het pad van die bunker ga staan ligt links een collectable, moet ik vanaf daar weer rechtdoor (dus nadat ik links afgeslagen ben) of moet ik rechtdoor over die bunker heen? En is het idd verstandiger om the darkness niet 'aan' te hebben?'

edit: net ook ff gamefaqs gelezen, daar hebben ze het erover dat ik de Darkness guns moet equippen. Maar die heb ik toch nog niet?

16. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    574
    thnx qhiodora. Zometeen ff kijken of het lukt :)

17. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Nee die heb je nog niet. Je moet zeg maar over de bunker heen dus rechtsom dan zie je een pad verderop een beetje beneden wat naar een kruis leidt met 4 mensen eraan of het is er eerst 1 eraan en als je er bent 4, dat weet ik niet. Iig, daar zul je de darkness guns krijgen van die personage die aan het kruis hangt. Dus nogmaals, rechtsom de bunker, rechtdoor het pad op, the darkness aan of uit maakt niet echt uit en je zult dat kruis vanzelf tegen komen. :)

18. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Aarrg!!!
    Ik heb dat stuk over de vlakte nou echt 20x achter elkaar gedaan en wordt compleet gestoord. Ik loop richting bunker, pak daar links van het pad een collectable en loop dan enigzins rechtsaanhoudend over de bunker heen. Vervolgens kom ik op weer een pad, ditmaal iets slechter verlicht. Ten eerste zijn daar vaak mannetjes van wie ik het hart niet kan uitrukken en die binnen 1 sec weer respawnen. Als ik daar toch voorbij kom wordt ik door de bliksem teruggeflitst en sta ik weer aan de andere kant van de bunker?! Ben na Ninja Gaiden echt nooit weer zo gek geworden van een spel. Echter bij NG lag het nog aan de skills, hier wandel ik de hele game door en zit hier ineens compleet vast. Help :+

19. McWraith72

McWraith72 Who dares wins!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Knal ze neer met je pistolen en vreet meteen het hart er uit daarna krijg je bij dat kruis ook de darkling guns en dan ga je over het verlichte pad gewoon weer terug en houd je powers aan,dan mag het geen probleem zijn gewoon.:thumbs:

20. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Mijn probleem is dus dat ik niet bij een kruis kom, wordt de hele tijd terug gezet :confused:

rechtdoor over het verlichte pad tot aan een bunker, over bunker heen waar weer een stuk pad loopt...echter dan kom ik gewoon niet verder :confused:

wtf: volgens een andere gamefaq moet het al op die eerste hill zijn? Vreemde is, is dat ik verderop nog allemaal bunkers ed ben tegengekomen. Daarvoor moet je bij de eerste bunker naar links, dan kom je ook van alles tegen.

Deel Deze Pagina