1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Darkness

Discussie in 'Algemeen' gestart door Nightbringer, 31 dec 2006.

1. Revan NL

Revan NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    je kunt het kruis niet zien als je geen darkness hebt geactiveerd

2. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Damn zou dat het zijn! Ik laat vanwege die bliksem dat kreng bijna steeds uit en de eerste keren ging ik steeds links omdat ik daar die andere bunkers tegenkwam... we gaan zo eens proberen. Tnx

edit: tnx dat was dus de oplossing. Was er al lang voorbij!! Echter aan de linkerkant zitten dus nog meer bunkers... (voor de fanatiekelingen). Alleen deze game uitspelen zit er voor Bioshock vast niet meer in :+

Laatst bewerkt: 21 aug 2007
  3. freakyboy

freakyboy ---xXx---

Leuk Bevonden:
    0
    Weet er iemand hoe ik aan pier19 kan geraken
    ik heb al helemaal lower east side rondgelopen maar ik geraak er echt nie tips?

4. sharkdawg

sharkdawg yo m@mma

Leuk Bevonden:
    3
    Je hebt een tunnel achterin lower east side via daar kom je de pier op.

Als je uit de metrostation komt bij de east side loop gewoon rechtdoor die hele straat uit met de bocht mee dan aan het eind naar rechts.

5. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    waar krijg je het best de achievement van 7 man vermoorden in 7 seconden ?

6. The_Yakuza

The_Yakuza Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  7. McWraith72

McWraith72 Who dares wins!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Het is 7 man in 15 seconden ikzelf heb hem gehaald door de 3 man met Compton Scarr eerst te killen en daarna de bende van 5 bij de poolhal Hier kan je ook de bringing people together achievement halen door 5 man op zuigen achter de container bij de poolhal,dus twee vliegen in een klap.:b:

8. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    575
    had hem donderdag uitgespeeld :). Ik vond het einde wel zo van: Oww ok, moet er niet een klein stukje nog komen waar je nog mensen spreekt ofzo :p.

9. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    ----------
    Objective:
    Find the man on the cross
    ----------

*NOTE: #87 is above the bell, only reached by a Creeper.*

Move through the sewers and past the poor souls on the floor. Use your arm to
    move the bell blocking your path. Now go make your way outside. Follow the path
    with the lights on either side. Not much advice other than to make sure you
    put your Darkness back on each time it lightnings, and all the guys that revive
    will not lead to happy images for you (so kill them quickly). At 110 hearts you
    will gain a Darkness level.

Alleen hoe werkt mijn arm dan? 8) IK heb geen idee hoe ik die bel moet weg drukken/duwen of wat dan ook :confused:

10. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Ik heb hem ook gekocht en tot nu toe vind ik het een erg vette game met een goeie sfeer. Er is eigenlijk nog niks bijzonders gebeurd ofzo maar nu issie al vet. Alleen had ik even een vraagje, als ik door Butcher naar Harry's nogwat word gestuurd doet er zon vent een luikje open en vraagt om een password. Ik kan zeggen dat ik lost ben of dat hij op moet fucken ofzo :p Wat moet ik hier doen?

11. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Praat met de zwerver, als het goed is hij een stukje terug in de steeg.

12. Fergie

Fergie FR vak W1

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kom je door die bunker heen? die deur zit dicht.

13. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Ik ben nu bij dat veld in de hel met die bliksem, ik loop naar een rand en word terug gezet. WTF?

14. Fergie

Fergie FR vak W1

Leuk Bevonden:
    0
    Bunker? anyone?

15. ghiodora

ghiodora F40 0-100 -> 3.2 sec

Leuk Bevonden:
    0
    Gunner Darkling, dat schatje zal je helpen. Ik begin trouwens te geloven dat The Darkness een cult-hit is geworden.

Laatst bewerkt: 19 sep 2007
  16. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Als je niet door de deur kan, gebruik dan dat beest wat over de grond heen kan wurmen. Kruip door dat schietgat, rol door de bunker heen, breek slotje open en hopla ^^

17. McWraith72

McWraith72 Who dares wins!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Zeker weten,voor mij was het het de beste singleplayer ervaring van het jaar maar ik moet Bioshock nog spelen. Maar chapeau voor the Darkness.:thumbs:

18. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    help :+

kom die helicopter niet voorbij....zelfs als ik terug de gang in loop val ik gewoon domweg doodneer :confused:

19. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Welk stuk bedoel je?

20. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    ben net via fulton street station, maintenance ingang naar die kerel gegaan (weet ff naam niet meer). Loop vervolgens zijn appartement binnen en hij begint te ontsnappen. Ik volg hem uiteindelijk over het dak en door een gebouw om vervolgens weer op een dak uit te komen. Daar stapt hij in een heli, schiet een paar keer en vervolgens vuurt de heli raketten af....3 van die beestjes verder en ik lig voor pampus....

Deel Deze Pagina