Spoiler als ik het me goed herinner, heb ik bij die heli een blackhole opgeroepen.... weet het alleen niet meer zeker
nee, jij zit op een ander stuk. ga rechts in hoekje zitten totdat hij de muur er uitschiet en ren er dan zo snel mogelijk door. Dat was mijn strategie geloof ik.
Ik ben het spel zojuist gaan spelen, ziet er goed uit! Ik vind de gameplay tot nu toe ook prettig. Het doet me denken aan een kruising tussen Max Payne en Fahrenheit met een beetje Psi ops erin.. Iemand hem al uitgespeeld die me kan vertellen hoeveel uur hij of zij erover heeft gedaan? Arjan
Ok dat is niet veel... Nou wil ik altijd alles gezien en gedaan hebben dus misschien zal ik er wel wat langer overdoen, maar zeg een uur of tien is ook niet veel voor 55 euro ofzo Blue dragon was 100+ Arjan
7 uur of minder? Dan ben je een Hardcore-gamer man! Ik heb 12 uur over de game gedaan. Lekker relaxt doorheen gegamed...
Ik zit al aan de 16 uur ofzo, en zit iets voorbij de helft? Ik zit lekker alles op m'n gemak te verkennen en te genieten van de graphics,gameplay, verhaallijn etc.
Ben het spel juist begonnen op hard maar wat is dat moeilijk man! Denk dat ik er toch lange tijd over ga doen eer het uitgespeeld is!
Ik speel op normal maar zelfs dat vind ik erg pittig hoor! Sommige stukken in de game waar ik ben gekomen ben ik zeker wel 15x dood gegaan.
Ben daar helaas niet aan toe gekomen had de game geleend maar inderdaad dit spel is genieten geblazen.
Is het probleem inmiddels opgelost met het krijgen van die achievement voor de game uit te spelen op hard? Ik heb die achievement niet gekregen toen ik hem uitspeelde en naar mijn weten is er nog geen update geweest. Misschien dat iemand weet hoe ik die achievement wel kan krijgen?
Ik had ff een vraagje. Die achievement van completely in tune with the darkness (zoveel kills maken met elk wapen en darklings) is die one play of total req? Ik heb nu ee3n paar dingen100% maar alleen de darkness guns en de black hole en demon arm niet. Kan ik het makkelijk halen als ik het nog eens doe>?
Eergister de game uitgespeelt! Echt een super goed spel dit! Iemand die nog de online achievements wilt halen? Voeg me toe.
Done Ging lekker rap... Iig heb de game ook uitgespeeld vandaag. Dacht dat ik het wel op normal zou hebben gedaan maar dat was blijkbaar niet zo Vond de game op sommige momenten zelfs nog pittig door de brakke gameplay . Wel een tof einde, maar of ik nu weet wat The Darkness nu precies inhoud en wat het heeft gedaan met mij? P.S. heb de game ook een maand niet aangeraakt ofso sinds vandaag