Mwja ok als jij dat denkt...komt van een gesprek af die 17nov is gemaakt 2007....maaar ok sorry als het al is gepost zal je tijd wel niet meer verknallen
Ik kan me herinneren dat dit al een paar maanden bekend is, van een ander interview. En als het van 17 nov was geweest had ik het niet als oud nieuws bestempeld hoor
http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=175929 Hier heb ik het vandaan en daar staat toch echt zelfs 19nov zie ik nu
Het is inderdaad oud nieuws. Maar toch, ik vind het super! The Darkness! Heeft iemand de Hard achievement al, en is hij moeilijk? Want ik vond Medium al erg moeilijk soms.
hey heb een vraag over the darkness de spel slaat hem niet op ben 3 uur aan het gamen en nu moet ik weer overnew beginen wat doe ik fout
Ik zou eens proberen om een begin met de game te maken en dan eens te kijken of hij je voortgang wel opslaat. Dan hoef je in ieder geval geen tijd te verspillen met steeds overnieuw beginnen. Slaat hij je games niet op dan zul je eens moeten kijken of dit bij andere spellen ook zo is. Als dat zo is zou er misschien iets met je harde schijf kunnen zijn. Moet ook maar weer eens aan deze game beginnen, ligt alweer veel te lang in de kast. :{
Misschien moet je in het spel bij Opties Autosave aanzetten? Ik heb het spel zelf niet, maar het klinkt best logisch..
Eventjes een dringende vraag. Heb the Darkness al meerdere keren uitgespeeld maar ben nou opnieuw begonnen om alle collectibles te halen. Nu moet ik nog een letter in het stukje The Hills. Nou is dit stuk zoiezo al een van de meest onlogische en idiote stukjes ooit in een spel, maar het halen van die letter maakt het alleen nog maar onmogelijker. Ik moet volgens de beschrijving voor letter #079 een huis zien te vinden wat geheel kapot, afgezien van de fundering en een schoorsteen/openhaard waar de letter in moet liggen. Nou denk ik dit huis al wel gevonden te hebben. Maar zodra ong 10 meter in de buurt ben wordt ik weer helemaal ergens anders gespawned. Ik heb het nu al op alle mogelijke manieren geprobeerd (creeping Darkness etc) maar steeds kom ik niet dichterbij. En ik zit nu echt op punt om het schijfje doormidden te breken j/k Maar heeft iemand toevallig een uitgebreidere omschrijving (nee niet die van gamefaqs) of een tip over hoe ik deze letter moet halen? Alvast bedankt
- Klein Bumpje - Heb deze game sinds gister en ik ga het zeggen = DEZE GAME IS HET BESTE WAT IK HEB GESPEELD TOT NU TOE OP DE 360 Echt, het hele sfeertje is voor mij gewoon top, en echt die grahpics zijn heel erg mooi. Hele game vind ik gewoon top tot nu toe. Heb een vraagje, was bij zo'n Metro Station en daar was een oude vrouw die haar haarband was kwijt geraakt bij het spoor, heb die hele spoor doorzocht maar kan der haarband niet vinden. Iemand die het weet ?
vind je deze echt beter dan bijv COD 4? ik ben grote fan van de comics en van de Riddick game maar vond dit echt maar een matige game,... de actie was niet geweldig, de leveldesign erg wisselend (hel levels vond ik ronduit slecht)
oh en dat bandje ligt daar wel op t spoor ,kweenie meer precies waar maar ik ben een paar keer heen en weer gelopen daar en toen vond ik m ineens
Ja dat stukje in de Hel is erg gruwelijk. Er staat je nog veel te wachten Fiasco! Anyway, die haarband ligt direct naast haar op het spoor. Have fun, ikzelf heb erg genoten van het spel. Geweldige sfeer, top verhaal en de graphics zijn van een hoog kaliber. Naast Chronicles of Riddick, weer een dijk van een game.
Echt, het is net of ik naar een film kijk. Het geeft je echt het gevoel dat je Jackie bent en dat je gewoon fucked up bent, het enigste waar je voor leeft is weg en dan heb je ook nog die geheimzinnige Darkness shit. Ik heb in geen tijden zo'n goede game gespeeld echt, deze trap ik meteen naar de top 3 beste games die ik ooit heb gespeeld.
Dubbelpost en kick, het moet maar ff! Spoiler Wat moet ik doen als die ene politie gast in die helicopter stapt, hij schiet me zo neer. Alvast bedankt!
Spoiler Waar naar toe vluchten dan ? Ben namelijk op die dak, en zag vanaf daar geen uitgang om weg te gaan. En als ik eenmaal op het dak sta is die deur dicht waar ik vandaan kwam.
Wellicht haal ik hiermee een oud topic uit de sloot, maar ik zoek iemand die mij wilt helpen met The Don-achievement (Be on the winning side in 250 multiplayer matches). Ik heb er nu 200 en moet er nog 50. Gewoon Capture The Flag, Score 3, locatie het metrostation en uiteraard auto balance teams off. Stuur een friend request met de melding dat je van XBW bent als je wilt helpen (wellicht dat je ze zelf ook nog moet)... Thanks...