En nog een opmerking: er staat een nieuwe multiplayer map online die gratis te downloaden is voor deze game
Ik moet er nog 250 (xD) maar ik wil je best helpen aan die laatste 50 voor jou hoor. Heb alleen wel deze week examens dus dat gaat niet lukken ben ik bang.
Ik moet nog de singleplayer uitspelen, zit vast in die kerk met die politiegast. Het is gewoon onmogelijk om ergens te schuilen en ze zo te knallen ze komen van alle kanten.
Ik ging achter dat altaar zitten. Eerst een paar dark holes voor die naar beneden komen en dan hard rennen.
Dat is idd rottig. Niks is zo erg als dat laatste stuk met die onuitputtelijke vooraad motherfuckers. @Dazlindragon: Moeten wij eerst maar eens even naar die 200 zien te komen toch? Weet jij hoelang een match ongeveer duurt?
Nee niet echt, maar we kunnen vast iig morgen wel even de 50 halen? Ik ben morgen de hele dag vrij dus. Niet dat ik de hele dag kan, maar misschien vanaf ergens in de ochtend? Stuur me maar een message.
Sure, maar ik heb denk ik deze week + aankomende week geen tijd meer helaas. Stuur me maar een Friends Request, en mocht ik tijd hebben kunnen we altijd nog beginnen.
Ik heb de game nu ook gekocht. Dus ik hoop maar dat ie zo goed is als jullie beweren (Dazlindraakje en Fiasco... ) Nu heb ik nog een vraag voordat ik begin: Er is volgens mij een achievements voor het uitspelen van de game op Hard. Maar hoe Hard is Hard? Het moet natuurlijk niet té moeilijk worden. Fun staat voor achievements.
Zéér pittig Fiasco. Herinner je het stuk in een gebouw met een tiental S.W.A.T. members en een helicopter boven je hoofd? Dát was pittig.
Serieus? Man, man. Dat moet je echt halen hoor! Veel gebruik maken van het zwarte gat (die kracht waarover jij nu beschikt) en achter de pillaren schuilen. Ik weet niet of je die soort van automatische shotgun hebt? Die raad ik je dan aan om te gebruiken. Even doorbijten dus!