1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Darkness

Discussie in 'Algemeen' gestart door Nightbringer, 31 dec 2006.

1. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Haha, mooie uitspraak aan het einde van het stukje nog! Haha!

Vraag me af wat het verhaal word. Het eerste spel wijkt ruim af van de comics, ben erg benieuwd naar de volgende verrassing(en)!
    Waar ik erg op hoop zijn meer functionaliteiten van The Darkness. Iets wat je in de comic ziet en iets wat makkelijk in het spel verkwerkt kan worden.

Het zou helemaal gek worden als Witchblade komt opduiken, maar daar reken ik niet op.

2. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Indeed. _O_
    The Darkness vind ik nog steeds 1 van de beste games ooit gespeeld op de Xbox 360. Wellicht iets beter als Bioshock.

3. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    serieus? ik vond de sfeer echt goed maar het leveldesign matig en het schieten werkte ook niet echt super,.. ben wel in voor een sequel als ze die hel levels achterwege laten :) en misschien in plaats daarvan Angelus en Sonatine introduceren voor het paranormale gedeelte :)

4. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Heb jij de comic(s) gelezen D3lphiki, omdat je over Angelus en Sonatine spreekt?
    Angelus vind ik niet passen in het spel, hoewel ze er wel een mooi nemesis-gevecht/setting in kunnen verwerken.

5. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    ik heb een heel stuk van de comic gevolgd,.. ongeveer tot de Darkness/batman crossover, toen ben ik zon beetje gestopt (woonde ook niet meer in de buurt van een winkel waar je amerikaanse comics kon kopen)

Angelus lijkt me wel leuk omdat die binnen de new york setting, die ik een stuk sterker vind dan de hel levels, toch voor allerlei demonische tegnstanders kan zorgen. Daarnaast vond ik het conflict in de comics ook altijd mooi tussen Jackie en de Angelus, voor de rest was er eigenlijk nooit een tegenstander die enigzins een match was voor de darkness. (Witchblade daargelaten). Dat vond ik zowieso een beetje een minpunt aan de comic, The Darkness is oppermachtig en dus is er wat dat betreft niet zo heel veel spannends te verzinnen.

kijk bijv naar die crossover met batman die ik noemde,.. daar zit niet 1 gevecht tussen beide heren in want dat is bij voorbaat al beslist

Laatst bewerkt: 20 apr 2008
  6. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Oké, cool, ken niet zo veel mensen die (een deel van) The Darkness gelezen hebben. Ik heb ook niet alles gelezen, heb maar een klein aantal van de comics thuis liggen, een aantal van een vriend gelezen en het meest op de computer.
    Vind het aan de ene kant jammer dat The Darkness 'realistischer' geworden is dan de comic, daarentegen vind ik de stijl in de game wel geslaagd!

Moet 'm echt nog 's kopen, heb enkel een paar uurtjes bij een maat gespeeld. :eek:

7. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Ik heb eens een vraagje. :)
    Mag dat?
    Ok, hier komt het dan:

Bij de mini-quests die je kunt doen zit er ook een vrouw die 4 munten op het spoor gooit, en dat ik ze moet vinden voor een trein mij plet.
    Probleem is alleen dat ze niks gooit. Ook heb ik op dat spoor nog nooit een trein gezien. 8)

En kan ik nadat ik de game heb uitgespeeld ergens een eerder checkpoint/level laden om deze achievement te krijgen?
    Of ben ik screwed omdat ik em niet gelijk heb gehaald?

edit: Is er trouwens ook een manier om eens te winnen bij die gast met die 3 bekertjes, en waar ik moet aangeven waar het balletje zit? 8)

Laatst bewerkt: 29 apr 2008
  8. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Die vrouw zou gewoon die muntjes moeten gooien. Misschien je cache legen, en dan de game zonder updates spelen, misschien dat ze dan wel wat gooit. :)

Over die kerel met die bekertjes:

9. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    Bij mij is die vrouw ook geglitched. Ze heeft het een keer gegooid, daarna nooit meer.

10. rico666666

rico666666 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kweet ik ben een noob maar ik kan niet verder komen bij de metro fulton strt bij Ingrid Pulanski , ik moet naar st Mary's orphanage maar de poort gaat niet open, hoe moet ik hier verder komen??

11. rico666666

rico666666 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kheb grinders lane al uitgespeeld met jimmy gepraat maar t lukt niet

12. rico666666

rico666666 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kan iemand me aub helpen?

13. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Heb hem ook eindelijk, eerste indruk _O_

14. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Spel uitgespeeld, schitterend spel gewoon. Niet al te lang, maar van het begin tot het einde boeit het je ! Topspel

15. Lequero

Lequero Let It Rain

Leuk Bevonden:
    0
    "Niet al te lang"... Je hebt ´m net 2 dagen! :+

16. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    whaha :p O-)

Ik heb hem in 2 avonden uitgespeeld, ik denk dat ik er een uur of 6 á 10 in gestoken heb. Maar bij dit spel is dat precies goed, op deze manier heb je gewoon een mooie ervaring. \o/\o/\o/

Ik moet wel zeggen dat als ik er 60 euro voor betaald had iets zou hebben van hmmmm.... Maarja de sfeer is gewoon erg goed en voor 30 euro een must-have :thumbs: Enige minpunt is misschien dat de online mode door geen hond gespeeld wordt :{

17. Lequero

Lequero Let It Rain

Leuk Bevonden:
    0
    Kan je geen potjes tegen jezelf hosten?

Laatst bewerkt: 27 mei 2008
  18. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Nee.

19. Chillco

Chillco Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Ik heb gister nog twee mp-games gespeeld. Het ligt eraan waar in je zoekt. Bij ranked matches zit volgens mij niemand meer. Eerste mp-game was capture the flag, maar die was toen ik erin kwam bijna afgelopen. Plotseling, achievement unlocked pop-up, zat ik in het winnende team. Ik heb, op the simpsons na, nog nooit zo snel een achievement unlocked :).

20. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    lol :lol:

Deel Deze Pagina