1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Darkness

Discussie in 'Algemeen' gestart door Nightbringer, 31 dec 2006.

1. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Vreemd. Je bent in een kerk met grote pilaren / zuilen. 8)

2. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Vanmiddag binnen gehad, nu weer opnieuw begonnen. Sfeertje pakt je meteen weer, geweldige game is het. Grafisch ook echt zeer netjes, underrated game vind ik. Verhaal is echt te tof en de gameplay is ook gewoon gruwelijk. _O_

3. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Gameplay vind ik niet super, schieten loopt niet altijd lekker en tegenstanders zijn echt dom. :mad: Gelukkig ga je snel dood. :+ Maar inderdaad, sfeer, verhaal, graphics, personages. _O_

4. Vincent R

Vincent R Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb the darkness vorige week ook weer eens in me xbox gepropt!

Het sfeertje was idd gelijk weer trg! Idd jammer van de domme vijanden! Maar t blijf een stoer spel en die stem van the darkness blijf vet!

5. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Geweldige game, ik zal hem binnenkort weer eens gaan spelen.

6. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
  7. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik acht de kans groot dat hij al in ontwikkeling is en/of te zien is op de E3 '09.

8. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Uitgespeeld ( Wel op Easy, Normal vond ik vroeger al te moeilijk :+ ). Echt geweldig. Voor mij een van de beste games. Wat een sfeer, en dat komt voornamelijk hoe het verhaal wordt verteld. Verhaal en de emotie is gewoon echt te prachtig. _O_

9. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Jup. Het einde is ook in één woord super. Vanaf het moment dat je aankomt bij je tante, en blijkt dat heel de familie het huis heeft omgebouwd tot fort en in een hevig vuurgevecht is beland, stijgt het verhaal tot ongekende hoogtes! _O_ En de villa van oom Paulie blijft ook niet veel van over. :+ Die gast is op het einde NIKS MEER WAARD. Geweldig voelde dat. Dikkop.
    Andere hoogtepunten:
    - op bezoek bij Jenny
    - weeshuis
    - dorpje in hel met die soldaten
    - The Darkness 'bevechten' in hel
    - politiebureau
    - kerk
    - Turks badhuis

10. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Alles was een hoogtepunt! Maar het ergste was nog wel dat stuk in het weeshuis met Jenny, dat is gewoon echt prachtig gemaakt. _O_

Wat is er gebeurd met Jackie trouwens nadat je Paulie hebt vermoord ?

11. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Dat weet ik zelf ook niet. :eek: Het lijkt er op dat de Darkness de macht over heeft genomen. En over dat weeshuis. Ik was echt zo ongelooflijk boos. 8) Echt, als het spel meer toeliet had ik de stad tot met de grond gelijk gemaakt! :mad:

12. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    574
    Klopt heel sad, ik ga vanaaf ook maar weer verder.

13. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Tof! Maar geen Starbreeze = fucked up. Starbreeze is heer en meester in het maken van een prachtig verhaal in games.

14. Diikoeneke

Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

Leuk Bevonden:
    12
    K heb ff een vraagje:

Aan het begin ergens moet je zo iemand bellen, maar krijg steeds de voicemail van haar, wat moet ik dan doen?

15. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Klopt. Maar ik denk, dat als ze het project uitbesteden, de ontwikkelaar van dit vervolg wel goed op zal letten hoe Starbreeze de dingen aangepakt heeft. Ik verwacht dan ook dat The Darkness 2 (werktitel?) in grote lijnen hetzelfde zal zijn, maar dat bijvoorbeeld de Darkness krachten en besturing aangepast/verbeterd worden. En alles wordt uitgebreider. Ietsiepietsie meer wapens mag ook wel.

Je krijgt stééds de voice-mail van haar? Personen voor het verhaal kan je maar één keer bellen en dan krijg je een Quest-update. Kijk eens goed bij je Objectives! :eek: En anders heb je een papiertje met een telefoonnummer opgeraapt, als je die nummers intikt krijg je altijd een humoristisch bedoelde voice-mail te horen en worden er extra's van het slot gehaald. ;)

16. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Wilt iemand een topic voor TD2? :+
    Was er toch al mee bezig, maar ja. Het is altijd wel zo aardig om het te vragen. :cool:

17. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
  18. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Go your gang Dulle.

19. Diikoeneke

Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

Leuk Bevonden:
    12
    Niks in mijn objective. En van die humoristische blaadjes had ik kei veel van... Was overnieuw begonnen en nu lukte het wel maar wou even weten hoe dat kon;)

20. fredfenster

fredfenster Active Member

Leuk Bevonden:
    3.319
    Ik ben gisteren hiermee begonnen. Geen manier om makkelijk de weg te vinden, of wel? Die kaart heb je niks aan (kun je niet inzoomen)? Geen handigheid die ik over het hoofd zie?

Laatst bewerkt: 14 mei 2010

Deel Deze Pagina