Vanmiddag binnen gehad, nu weer opnieuw begonnen. Sfeertje pakt je meteen weer, geweldige game is het. Grafisch ook echt zeer netjes, underrated game vind ik. Verhaal is echt te tof en de gameplay is ook gewoon gruwelijk.
Gameplay vind ik niet super, schieten loopt niet altijd lekker en tegenstanders zijn echt dom. Gelukkig ga je snel dood. Maar inderdaad, sfeer, verhaal, graphics, personages.
Heb the darkness vorige week ook weer eens in me xbox gepropt! Het sfeertje was idd gelijk weer trg! Idd jammer van de domme vijanden! Maar t blijf een stoer spel en die stem van the darkness blijf vet!
Uitgespeeld ( Wel op Easy, Normal vond ik vroeger al te moeilijk ). Echt geweldig. Voor mij een van de beste games. Wat een sfeer, en dat komt voornamelijk hoe het verhaal wordt verteld. Verhaal en de emotie is gewoon echt te prachtig.
Jup. Het einde is ook in één woord super. Vanaf het moment dat je aankomt bij je tante, en blijkt dat heel de familie het huis heeft omgebouwd tot fort en in een hevig vuurgevecht is beland, stijgt het verhaal tot ongekende hoogtes! En de villa van oom Paulie blijft ook niet veel van over. Die gast is op het einde NIKS MEER WAARD. Geweldig voelde dat. Dikkop. Andere hoogtepunten: - op bezoek bij Jenny - weeshuis - dorpje in hel met die soldaten - The Darkness 'bevechten' in hel - politiebureau - kerk - Turks badhuis
Alles was een hoogtepunt! Maar het ergste was nog wel dat stuk in het weeshuis met Jenny, dat is gewoon echt prachtig gemaakt. Wat is er gebeurd met Jackie trouwens nadat je Paulie hebt vermoord ?
Dat weet ik zelf ook niet. Het lijkt er op dat de Darkness de macht over heeft genomen. En over dat weeshuis. Ik was echt zo ongelooflijk boos. Echt, als het spel meer toeliet had ik de stad tot met de grond gelijk gemaakt!
Tof! Maar geen Starbreeze = fucked up. Starbreeze is heer en meester in het maken van een prachtig verhaal in games.
K heb ff een vraagje: Spoiler Aan het begin ergens moet je zo iemand bellen, maar krijg steeds de voicemail van haar, wat moet ik dan doen?
Klopt. Maar ik denk, dat als ze het project uitbesteden, de ontwikkelaar van dit vervolg wel goed op zal letten hoe Starbreeze de dingen aangepakt heeft. Ik verwacht dan ook dat The Darkness 2 (werktitel?) in grote lijnen hetzelfde zal zijn, maar dat bijvoorbeeld de Darkness krachten en besturing aangepast/verbeterd worden. En alles wordt uitgebreider. Ietsiepietsie meer wapens mag ook wel. Je krijgt stééds de voice-mail van haar? Personen voor het verhaal kan je maar één keer bellen en dan krijg je een Quest-update. Kijk eens goed bij je Objectives! En anders heb je een papiertje met een telefoonnummer opgeraapt, als je die nummers intikt krijg je altijd een humoristisch bedoelde voice-mail te horen en worden er extra's van het slot gehaald.
Wilt iemand een topic voor TD2? Was er toch al mee bezig, maar ja. Het is altijd wel zo aardig om het te vragen.
Niks in mijn objective. En van die humoristische blaadjes had ik kei veel van... Was overnieuw begonnen en nu lukte het wel maar wou even weten hoe dat kon
Ik ben gisteren hiermee begonnen. Geen manier om makkelijk de weg te vinden, of wel? Die kaart heb je niks aan (kun je niet inzoomen)? Geen handigheid die ik over het hoofd zie?