Overlord is vet maar ik zou toch voor the Darkness gaan! Achievements zijn bekend: http://www.xbox360achievements.org/achievements.php?gameID=256
ik haal overlord sowieso, wordt lachen met mijn vriendin. Ik twijfel tussen flat out, transformers en darkness.... anders wordt het gewoon slim ruilen in de bazar
lol, zou je zeggen ja maar t is mij al redelijk vaak gebeurd dat ik me zo verveelde dat ik een game kocht die me niet zo aansprak en waar ik dus ook later spijt van had\o/ (bijv THP8, Viva Pinata, Lost Planet)
Neen. Dan is de keuze toch redelijk snel gemaakt hoor. Destruction derby racers als FlatOut zijn gewoon zwaar kut (uit principe), Transformers zijn ook kut (robots, maar dan nog niet eens realistisch ), dus ja, dan blijft er één over!
Flat Out is al onderweg Vind hersenloos racen toch echt TE leuk. Transformers echter kan later ook nog wel, aangezien dit spel alleen sp heeft. Dus het wordt Flatout en The Darkness eerst. En daarna Overlord en Transformers. Eerst Earht Defense Force en Dead Rising ook nog uit spelen
flatout lijkt me poep Hou niet van race games...hmmm dan ga ik denk ik toch maar voor The Darkness en transformers
Hehe, 't gaat natuurlijk om wat je leuk vind. Maar dat boeit mij dus totaal niet. En dat EDF wil ik toch ook nog 's spelen hoor. Schijnt nog vet te zijn ook. Maar 't word voor mij wel The Darkness.
Inderdaad...naja ik bedoel zeg dan gewoon niks over het spel zelf En noem gewoon dan dingen op van ja hijs vet en de A.I. is goed want daar keek ik het meeste tegenop die A.I. want die was echt flink beroerd op die filmpjes
Ik hoop niet dat ze geleerd hebben van Prey......alle hipe was eruit na de DEMO release, dus dan maar na the release van de game. Volgens mij is The Darkness ook een super spel, maar lopen, happen en schieten.........ik hoop dat het spel meer heeft en niet in 5 á 6 uurtjes over is met een Prey multiplay........