haha zeker binne 2 weken dat we die clanmatch gespeelt hebben ik ben wel benieuwd naar oude namen! haha als ik al hoord at MetalFear erin zit ben ik benieuwd naar de rest!
Ja al 2 jaar in qG ( Dat is kort ) en daarvoor al je hele carriere in aVip en Ak en Gs! Dus eigenlijk nooit anders dan smartie als leider! Ben je niet nieuwschierig hoe t zou zijn zonder m Of is t ware liefde ! Peace soulmate!
haha.. in een relatie heb je ups en downs.. wij zitten nog steeds de berg aan het beklimmen de top is nog niet inzicht .. vallen nog vele leuke dingen te beleven op onze 'trip' peace soulmate ^^
agja dat was niet heeeel serieus .. ik ben daar gegroeid naar het hoger niveau ik moet je daarvoor eik nog dankbaar zijn, want toen ik ruzie met Bvd NL kreeg was jij daar ook een reden van .. omdat hij jouw ( vrienden ) van mij altijd uit de lobby kickte kreeg ik ruzie met hem .. over van alles, vooral omdat ik enige was die iets tegen hem over durfde te zegge ( iig uit RS )
Haha ik kon die kerel echt niet uitstaan, was blij dat je toen naar GS ging. By the way een maand later ofzo was ik gevraagd voor RS
Als je nou gewoon naar eVo was gegaan hadden wij 4 spelers ipv van steeds 3.5 . PS: Daarvoor zat je in een nog andere clan, ook met Bastiaan (Baboon), welk was dat ook alweer?
hahaha .. toen ik uit RS ging was het praktisch dood, nooit meer iets van gehoord @ nemmy : heb ik ook indd serieus over gedagt da zou toen wel monsterlijk zijn geweest, dan zou het gewoon werelds groot team zijn ( niet dat het niet een werelds team was )