Nou, sommige hebben meer kills met een Boomer dan andere Members, dus is er is wel een verschil tussen iemand die wel een Boomer kan gebruiken dan iemand die altijd minimaal 1 kills ermee heeft
Nee, 1 hele goeie en 1 redelijke, maar we zoeken ook spelers met spinerskill met daarnaast ook nog algemene skills zoals goede shotgun
Rot toch op.... Ik KON hem in de loop schieten en je moet ook precies weten hoe ze naar beneden gaan na een tijd dat moet je per positie kunne beplane dus boom is niet niks... dan kan je het van elk wapen zeggen... Ik weet niet op welk niveau jij speelt...
nivea 8 wtf, boom is in tegenstelling tot andere wapens veel makkelijker te bedienen, mag ik blijven ik wil niet op rotten
Farmir laat ze maar.. TDS we gaan wel eff een clanwar spelen om te kijken op welk niveau jullie zitten
ik zit niet in tds btw, en mag ik ook een keer zeggen wat ik vind meteen word ik als een n00b behandelt
Ik wil wel een oefenclanbattle doen Nano, Maar ik wil een forum bouwen voor mijn clan, maar heeft iemand tips, want ik kan er niks van
Doen we k wil die DutchPitb..Kk Mongool wel in actie zien!! Kom k zn Lobby Joinen denkt dat ik geen Mic heb Own ik 2 gasten Pitbull pist off Loopt ie te Janken" Owned bij Nano " vervolgens kickt hij me
Jaah sorry maar had net iets kuts er op iztten met mn vriendin en moest al die frustratie kwijt maar ik vind wel dat boomen meer dan, iedereen kan het wel is...
Maar in welke levels ligt die allemaal dan... en hij is niet makkelijk te pakken... Clocktower (Zo makkelijk door lancer en misschien de sniper zelfs). Gridlock (Heel dichtbij dus makkelijk met shotgun). Mansion (Is echt een groot duel altijd daar dus dan heb je na die tijd er niet vele meer aan). Mausoleum (Als ze ergens omhoog gaan kan je ze heel makkelijk en goed in de rug pakken). Old Bones (Heel makkelijk met lancer te blokkeren is ook heel open). Bullet Marsh (In een klein kamertje waar je van overal kan worden beschoten). Subway (Is wel het makkelijkst om te krijgen).
Met de juiste dekking heb je de boomer makkelijk. Boomers zijn makkelijk te pakken met verdedings vuur in: Gridlock Mansion Mausoleum
TDS: Als je een forum wil maken raad ik je (misschien zijn er andere) proboards aan. Zelfs ik, computerleek als ik ben, kon daarmee omgaan. www.proboards.com BTW: Zonde dat ik niet toegelaten ben. Nja, moet ik maar 'ns wat beter worden met wat andere wapens
We hebben nu onze 2e clanmatch gespeeld tegen Tactical Ops: 2 vs 2: Host (mapkeuze) Gridlock warzone - 5-1 voor TDS OffHost (geen mapkeuze) Canals execution - 5-2 voor TDS Host (mapkeuze) Fuel Depot Warzone - 5-1 voor TDS Dus tweede wedstrijd ook met 3-0 gewonnen net als de eerste clanmatch. Spelers: TDS Assassin - warriorthefirst