Gozers , TDG Daagt jullie uit voor GoW(als jullie dat spelen) www.Thedutchgladiators.nl Registreer en ga ff naar uitdagen maak een topic aan met jullie clan naam en vernoem tijd, enzo Groet (T)DG DarkerNL
Eigenlijk best grappig dat ik te noob was voor deze clan en ik nu wel goed ben en deze clan dood. Sorry deze draad moest ff uit de dood opgewekt worden
Welke game speelde deze clan? Nadenken .. En ik ben echt pro in pim pam petten, ik ga naar het WK (Dan ben je ook triest overigens )
Als je zo goed bent als je zegt wil je dat een try-out voor mijn clan .....(moet nog een pr8ige naam bedenken
Hij was best een toffe gozer moet ik zeggen. Ik ging toen tegen hem snipen voor de try-out terwijl ik nooit heb kunnen snipen, wat een noob was ik toen (En geen flauw inkoppertje graag) @Aidan: Tuurlijk EnVy our Sliv @Martijn: Ik kan meekomen met mensen die goed zijn in GoW, dan vind ik mezelf in ieder geval niet slecht, goed betekend niet de beste.
Haha ja hij is gewoon jaloers dat hij niet zo'n mooi logo heeft (Check de site als je me niet volgt) Trouwens wanneer ga jij eens zorgen dat die MS mannetjes jouw Live gaan fixen?