1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Elder scrolls IV: Oblivion [Deel 10]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Gewoon tijdelijk een paar spullen droppen tot je minstens 1 punt onder dat EC niveau zit, dan kun je weer normaal lopen. Later kun je altijd nog weer die rommel ophalen.

Tip voor mensen die snel alchemy willen opkrikken:

Ga veel eten en andere rommel inslaan. Eet alles in één keer op en dan zal in het begin je alchemy wel met een aantal punten moeten stijgen. Het enigste wat je nooit mag eten zijn de 300 septims waardevolle vergiftigde appels die je van Lucian Lachance krijgt van The Dark Brotherhood. De rest kan je in wezen zeker allemaal wel eten. Ik eet verder ook wel vergiftigde dingen, alleen die appels hierboven niet, maar ik stijg wel lekker in Alchemy. ;):)

2. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Lekker. Kom een bug tegen waardoor ik een quest niet af kan maken. Ik moest een gozer ontmoeten in een bar, maar hij is er niet terwijl het groene pijltje wel op hem wacht... Staat ook inderdaad aangegeven als een bekende bug dus ik ben de "lul"...

3. DutchNeon

DutchNeon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet even niet welke quest het meer was, maar ik had ook zoiets, de bar verlaten en naar een andere stad heen en terug reizen naar de 'barstad' , en dan weer in de bar kijken, deed wonderen :p.

4. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Hmm, thanks. Eens proberen.

Nope, werkt helaas niet. Nog andere mogelijke oplossingen?

Ik heb nog meer problemen met quests trouwens. Ik kan Roland Jenseric niet vinden terwijl ik hem moet doden of ondervragen of hij vampier is. Ik heb z'n huis meerdere keren en op meerdere tijden bezocht en ook z'n 'buitenhutje', maar hij is nergens te bekennen en de andere contactpersonen binnen die quest hebben geen nieuwe informatie of verzoeken. Quest: 'Order of the Virtuous Blood'

Laatst bewerkt: 11 okt 2007
  5. FraHel

FraHel Active Member

Leuk Bevonden:
    59
    komt nieuwe content lijkt me wel vet waar je je eigen kasteel krijgt!!

Bron

6. Yerewn

Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

Leuk Bevonden:
    9.378
    VET je raakt gewoon niet uitgekeken op dit spel

7. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Die ga ik dus meteen zwaar inrichten. Een nieuw huis erbij kan dus nooit geen kwaad, alleen jammer dat ze niet meetellen in de statistieken. Hiermee bedoel ik de huizen die je kan kopen en inrichten in de uitbreidingen. ;):9

8. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    Kom maar, gratis ist gut

9. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    is het gratis?????
    en zijn er ook quests? want zo'n nieuw huis is leuk,
    maar je bent er al snel op uitgekeken als er geen quests zijn

ok het schijnt dus dat deze game alleen de eerste week gratis is,

Laatst bewerkt: 11 okt 2007
  10. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Klopt, op zich jammer, want nu kan je voor de zoveelste keer betalen voor een kleine download. Gokje: 400 punten. ;):9

11. Big Boss

Big Boss blaat

Leuk Bevonden:
    0
    Al enige tijd bezig met het spelen van Oblivion. Ik ben nu 100% mage en ik moet zeggen dat het een pittig spel is. Ik ben nu level 13 en heb 100 health en 275 magicka. Een beetje weinig heb ik het idee aangezien ik spells heb die één vierde van mijn magicka kosten. Geen probleem als het één op één is maar al wordt het een groep dan kan ik vaak een savegame laden.

Elke hint en tip is welkom!

12. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan wat Magicka enchants nemen op je armor. Tenminste, als je daar al naar binnen mag(In die Archmage Chamber).

13. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Andere tip is je alchemy zo snel mogelijk omhoog krikken omdat je dan ook drankjes en andere shit kan maken die kunnen helpen. Je kunt het op twee manieren doen: 1. Eet zoveel mogelijk spullen op die je kunt vinden of kopen. Dit is de snelle manier. 2. De effectievere manier is gewoon gelijk vanaf de start beginnen met het maken van toverdranken die je later van nu kunnen zijn. De spullen en gereedschappen kun je allemaal krijgen in de market district in the Imperial City. O, trespassing is verboden in het kasteel. ;):)

14. Big Boss

Big Boss blaat

Leuk Bevonden:
    0
    @Shin David: Hey bedankt voor de tip. Sinds kort heb ik ook toegang tot de university. Nu wilde ik eigenlijk al mijn kleding enchanten met spell absortion en daar bovenop nog magicka. Nu valt mij op dat ze er beide niet tussenstaan in het rijtje van de enchant list. Enig idee hoe ik ze daar tussen kan krijgen?

@Yellow 13: Mijn alchemy is inmiddels journeyman dus dat zit wel goed! :) Van het begin af aan heb ik farms geraid :p Dus dan heb je bijvoorbeeld 100 corn en 100 grapes en dan maak je 100 potions en binnen no-time level je.
    Eigenlijk wil ik kunnen vechten zonder het gebruik maken van potions maar misschien maak ik het mezelf te moeilijk.

15. martijno14

martijno14 darkshifty

Leuk Bevonden:
    0
    mage guild

ik ben uit de mage guild gezet en nu moet ik 20 redwolt flouwers zoeken maar die kan ik nie vinden kan iemand me helpen:'-(

16. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Beter! Maar dan moet je dus wel weer super veel in-game geld hebben! :eek: Het gebouw zelf, de inrichting, het personeel...

17. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Zuid van Fieldhouse Cave in County Leyawiin, de Morahame(Ayleid Ruins) of Wendelbelk(Ayleid Ruins), en er zitten er ook veel in de West Weald. Ook tussen Bravil en Skingrad zitten er een paar. Volgensmij, weet ik niet zeker, kan je ze ook bij The Main Ingredient kopen in Imperial City.

18. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Woot eindelijk hier heb ik al een hele tijd op zitten te wachten. Een zekere must have voor mij. ^_^

19. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    www.uesp.net en zoek naar je bloemetjes ;) Ze hebben zelfs mappen met in kleur aangegeven de hoogste concentratie van bepaalde bloemen op bepaalde plaatsen..

20. DonJordi

DonJordi The don himself

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand waneer the game of the year edition uitkomt in europa?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina