1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Elder scrolls IV: Oblivion [Deel 10]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ja precies. Het opzetten van die hele lijst met beesten is namelijk de bedoeling ook. Ik heb nu de minotaurus en de wolf, die kwam ik allebei tegelijk tegen. Heb wel het idee dat ik door mijn level 35 save te laden in eens meer vijanden tegelijk op me af krijg. Minstens 10 krabben en 4 of 5 wilde paarden. Van laatstgenoemde heb ik er 3 doodgestoken, omdat ze niet wilde blijven staan. Maar die armor vind ik echt ruk, ze gaan nog steeds te snel dood en de eerste armor die je kan krijgen vind ik spuuglelijk in het goudgeel. ;):9

2. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    Ik moet alleen die van die Mountain Wolve nog. Heb al m'n huizen doorgezocht maar nergens in m'n kasten lag wat ze nodig had. Nu kan ik dat vervelende beest ook niet meer vinden.

Weten jullie toevallig dat je in je Private Chambers een geheime kamer hebt. Meer zeg ik niet ^^

Iemand zei ook dat er een geheime grotto was, die heb ik niet kunnen vinden of je moet die wijn kelder bedoelen. Zo niet, waar is die!

3. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Heb nog geen geheime kamers ontdekt, maar die opgezette beesten komen dus in de hal te staan? Want daar staan al wel voetstukken.
    Die dwemer put is ook geinig, maar wat nutteloos in mijn geval, heb al lvl 100 armorer.

Heb alle trofeeen laten maken, hal is een stuk mooier nu. _O_ Erg leuk gedaan zo, heb je toch weer wat te doen, nu nog wijn laten maken. :+

Laatst bewerkt: 17 okt 2007
  4. Sirus

Sirus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet hoe jullie de game spelen maar ik heb dit hele jaar al op 3 cm van links gespeeld op die difficulty bar.Het is gewoon realistischer....

De meeste spelen gewoon in het midden maar dat is zo fokking nep.
    Zit je met zo'n groot kaliber in iemand zijn harsus te rammen en dat moet je 20 x doen lol..

5. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Ik deed 'm altijd gewoon in het midden. En soms helemaal rechts om m'n wapen skills te trainen.

Bij Umbra die dat vette zwaard heeft had ik dan wel weer helemaal naar links gezet, want zij is sterk. :|

6. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Zij is verschrikkelijk sterk, niet eerder dan level 10 te verslaan. Maar ik ben er ook helemaal voor om de balk helemaal links te laten, want als je 20 keer moet meppen met een bijl voor iemand dood is vind ik niet realistisch, ook niet in een RPG. ;):cool:

7. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.857
    Ach, ik gooide m'n balk helemaal naar links toen ik Umbra tegen kwam. 2x raken en ze was dood, speel altijd op het midden van de balk. Als ik hem helemaal op rechts zet, zullen m'n stats dan ook sneller verhogen ? Dus sneller levelen ?

8. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Jep! Dat is juist het uplvl trucje! :)

9. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Maar als ik het goed begrijp zetten de meesten van jullie de game dus op 'easy'?

10. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, zodat ze sneller vijanden kunnen doden en dus geen minuut lang met dezelfde vijand bezig zijn (en dus het repetitieve hakken en slaan te vermijden). Zo haal je natuurlijk alle resterende spanning uit de game, want de AI krijgt jou nauwelijks nog dood, tenzij je tegen 20 mobs moet vechten...

op easy hebben de mobs dus niet alleen minder health en gaan ze sneller dood, maar ze doen ook veel minder damage he ;)

11. Sirus

Sirus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem nu ook maar 1 cm van het midden en vind het nu wel goed zo..lol na 1 jaar spelen (300+ uur)

Ras : Imperial
    Class : Divine Crusader (custom)

12. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Snap er geen hout van, bij alle andere spellen loopt iedereen altijd te verkondigen op welke bizar hoge moeilijkheidsgraad iedereen hem speelt en bij Oblivion spelen veel mensen de game op easy....beetje omgekeerde wereld 8)

13. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Omdat als je het spel op hard speelt, dan benadruk je in feite gewoon het repetitieve en erg magere combat systeem, m.a.w een minuut aan een stuk op de rechter trigger rammen. Mensen willen dat niet natuurlijk.

Bij een game als Halo is de AI gewoon een niveau hoger als je hem op legendary speelt ipv heroic. Ze doen niet alleen meer damage en hebben meer health, maar ze zijn gewoon veel slimmer en dat maakt het uitdagender.

14. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Speel het keurig op het midden, ben nooit een minuut aan het hakken. Alles is met enkele meppen dood hoor.

15. Ik hak nooit, ik ben mage.

16. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.857
    Net hele tijd met die gast waarmee ik kan trainen in m'n Kasteel zitten vechten en m'n balk helemaal naar rechts, yes! m'n skill gaat veel sneller omhoog :)

17. Ik heb gisteren GOTY gekocht. De ingredients groeien in GOTY volgens mij veel sneller terug.

18. Valorite

Valorite Information = Power

Leuk Bevonden:
    0
    In 3 dagen respawnt alles ongeveer zo'n beetje toch?

19. Ja maar in de gewone oblivion was het toch 3 maanden?

20. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Zoek goed in de trainigskamer van het kasteel. En van daaruit naar het verlichte pad.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina