1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Elder scrolls IV: Oblivion [Deel 10]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Ja, je hebt namelijk een wicht in één of andere werkkamer die dit voor je kan doen. Je moet dan zorgen dat je haar bijvoorbeeld een Minotaurus hoorn of een pels van een wolf of beer brengt, en dan maakt zei van die opgezette beren of ander dieren voor je. Duurt 24 uur per dier voordat het standbeeld klaar en geplaatst is. Kost je niks, tenzij je de uitbreiding waarin je dit kan doen niet gedownload hebt tijdens de gratis week. ;)_O_

2. Consumer

Consumer Owned...

Leuk Bevonden:
    0
    kan iemand mij vertellen hoe ik bij de thieves guild de laaste missie: THE ULTIMATE HEIST haal? Ik ben namelijk in die catacombs waar ik een hendel moet overhalen bij een trap. Deze trap moet je opkomen door de the Boots of Springheel Jak aan te trekken. Maar als ik deze aan heb kom ik er evengoed niet op

3. Master Of Blades

Master Of Blades aka BonkMeister

Leuk Bevonden:
    4
    http://www.uesp.net/wiki/Oblivion:The_Ultimate_Heist

Misschien heb je hier wat aan. Als ik vast zit, helpen de walkthroughs van UESP me altijd.

Welke downloads, buiten Shivering Isles, Knights Of The Nine en Fighters Stronghold zijn de moeite waard? Ik zit er over te denken om ze ooit een keer allemaal te nemen, maar zijn ze allemaal volledig te benutten als een warrior, dus niet als thief/mage?

Het gaat nu wel lekker. Ben inmiddels al 42 uur aan het spelen, nadat ik vorige week al Grand Champion ben geworden in de Arena Questline, heb ik zojuist de Fighters Guild uitgespeeld en ben Guild Master, heb vette armor en ben inmiddels ook begonnen met de mainquest. Zit nu in die temple en ben wel ff tijdje druk hiermee. Daarna nog de Mages Guild en Dark Brotherhood en voor de thievesguild wil ik ooit een keer een nieuw character aanmaken.

4. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Nacho Libre is prachtig, vind het beter dan Napoleon Dynamite, hoewel die ook goed is. _O_

5. Master Of Blades

Master Of Blades aka BonkMeister

Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb een paar dagen geleden ook de Fighters Guild uitgespeeld, maar nu weet ik niet of ik de geheime kracht van de Blackwood Company nou snap:

PAS OP: Hier volgt een spoiler die gaat over de laatste drie missies van de Fighters Guild. Als je hier nog niet bent, raad ik je niet aan hier te klikken, want dit is een van de meest interessante openbaringen in het spel om zelf te ontdekken.

Het Hist Sap dat je krijgt is een of andere drug waardoor je gaat hallicuneren en je inwoners voor Goblins aanziet. Op die manier is er dus eigelijk altijd wel wat werk, terwijl je eigelijk betaald krijgt om onschuldige mensen af te slachten zonder dat je het weet.

klopt dit?

6. Consumer

Consumer Owned...

Leuk Bevonden:
    0
    hoe kan je een wapen rechargen

7. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Bij sommige mage guild NPCs en door opgeladen soulgems.

8. Fibroidduck

Fibroidduck Feyenoord Till I Die

Leuk Bevonden:
    0
    Argh, ben nu een vampire en dat verpest het spel echt voor mij :'-( dus ga maar aan die quest beginnen XD

9. Big Boss

Big Boss blaat

Leuk Bevonden:
    0
    Vanwege één of andere reden increased mijn hand to hand skill niet meer :confused:
    Is dit een bekend probleem? Of ligt het er misschien aan dat ik handschoenen (greaves) aan heb?

10. O43 Master

O43 Master Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Goeie kans dat dit een bug is, dit is bij mij met een andere skill ook eens gebeurd.

En door varla stones die je in sommige ayleid ruins kan vinden.

Laatst bewerkt: 8 nov 2007
  11. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    tip met varla stones: zorg gewono dat je alle wapens in je inventory heb, anders is het zonde om zo'n steen te verspillen, ook nooit verkopen, want je haalt het er al met 1 wapen snel uit

12. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Ik laad altijd m'n Soul Gems op met Umbra's zwaard. :) Veel makkelijker...

13. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    in SI krijg je een zwaard, en die vervangt zichzelf met een ander zwaard zodra het avond wordt, en s' ochtends heb je dan weer een ander zwaard, dus hij laadt zich dan automatisch weer op, das wel handig":D

14. Strobozz

Strobozz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben nu voorbij het deel Dagon Shrine van de main quest. Nu ben ik uit die cave geraakt, maar ben ik vergeten Harrow te doden voor mijn loot weer te hebben. is er enige mogelijkheid om dit op een andere manier terug te krijgen? plz help want heb geen zin om weer van basic armour te herbeginnen.
    Greetz

15. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    terug gaan en hem vermoorden? logisch toch:p

16. Strobozz

Strobozz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ben er al voorbij en heb al opgeslagen. ben al eens teruggegaan maar daar is niets te vinden...:confused:

17. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    tsja, als er in de cave niemand is, dan heb je pech, maar als je heavy armor had, jat je gewoon wat van cloud ruler temple, misschien kom je hem later nog tegen, maar tegen die tijd heb je alweer nieuwe dingen,

18. Strobozz

Strobozz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    mja ok. ik heb ondertussen wel al wat gejat en zo, maar er waren toch wel enkele nuttige items in m'n inventory. ach jah niets aan te doen zeker. toch bedankt:thumbs:

19. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Heb laatst die grot bij dat nieuwe kasteel even gedaan, weer leuke wapens erbij. :)
    Heb nu 410.000 gold, maar heb alle speciale items al opgekocht, jammer dat je niet kan gokken ingame ofzo (niet zoals de arena met 200 gold max). :+

20. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Waar zit dat ding als ik vragen mag? Ik heb wel iets van een grot ontdekt, maar dat was naar mijn mening veel te klein. Kun je in een spoiler misschien een beschrijving geven naar die grot toe? Aub? ;):9

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina