1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Elder scrolls IV: Oblivion [Deel 10]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Is ook heel klein, die bij de training room. Denk dat je er al door bent, waren maar 2 vijanden (1 of andere wazige dude en z'n undead bitch :lol:). :emo:

Wat wel leuk zou zijn is bijv online coop (moeilijkere quests uiteraard) of tegen elkaar in de arena (dan ook de optie om toeschouwer te zijn en in te zetten op je favoriet). *droomt lekker verder* :+

Moet maar eens de GOTY halen, want een vervolg zal niet snel komen denk ik. Heb helaas echt alle quests en sidequests al gedaan.

Laatst bewerkt: 12 nov 2007
  2. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Ik wil ook de goty. Heb ook echt maar 2 quests gemist ofzo denk ik. Die umbaco the trader geloof ik maar ik zocht het niet om heel het land af te zoeken naar twee beeldjes.

Als ik dit zo lees kan ik me herrinneren dat ik die wel gedaan heb. Nja weet niet zeker meer. Heb er iig al 190 uur ingestoken. Ik heb weer eens zin om te spelen.

Wie verkoopt de Goty voor een eurotje of 30? :)

3. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Dan heb ik hem nog niet gevonden, want ik heb geen undead gezien. ;):9

4. Hova

Hova Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraagje...
    Bij MM heb ik een box gezien van oblivion met 3 games. Nu dacht ik eerst dat het 3 verschillende games waren maar volgens mij zijn het gewoon uitbreidingen van oblivion, klopt dit??
    Heb je xbox live ervoor nodig?? want dat heb ik namelijk niet.

Alvast harstikke bedankt!! \o/\o/\o/

mvg hova

5. Fibroidduck

Fibroidduck Feyenoord Till I Die

Leuk Bevonden:
    0
    Jah dit is oblivion + de uitbreidingen Knights Of The Nine en Shivering Isles.
    En volgens mij heb je hier geen live voor nodig, maar weet niet zeker of je updates moet downloaden ofzo.

6. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik zie het punt niet van games retail uitbrengen als je alsnog zooi ervoor moet laten updaten al wil je het kunnen spelen

7. Madoperator

Madoperator Rape

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan het ook zonder die updates spelen, alleen zijn soms sommige dingen dan bugged ofzo. :+

8. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Bij de GOTY van Oblivion zitten alle update van voor de GOTY edition er al in. Die daarna moet je installeren, maar dat zijn er volgens mij geen omdat ik nog niks gemerkt heb. ;):9

9. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Zag vandaag Shivering Isles bij FRS liggen voor 30 euro. Wist niet dat die ook apart te koop was (leek wel op imrport), maar dat is natuurlijk altijd leuker dan een download voor dezelfde prijs. :)

Goh kost ook zoveel moeite, dat updaten...duurt wel 10 sec. ofzo...|:-

Laatst bewerkt: 27 nov 2007
  10. Fibroidduck

Fibroidduck Feyenoord Till I Die

Leuk Bevonden:
    0
    Apart te koop voor de 360?
    Dacht alleen voor de PC :eek:

11. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hij is wel degelijk apart verkrijgbaar voor de 360. Als je die andere downloads ook niet hebt, haal je natuurlijk gelijk de GOTY edition.

Laatst bewerkt: 28 nov 2007
  12. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    duidelijk las je dat niet in context, want iemand vroeg of je hier live voor nodig had, en ik zei dat als dat zo is dat het dan nutteloos is om iets retail uittebrengen als je toch iets moet downloaden, bij jou 10 sec, bij iemand zonder live doet hij er iets langer over he,

mss eerst even 2 x nadenken voordat je zo'n bijdehande opmerking plaats..
    grappig dat ik juist diegene ben die dat zeg:cool:

13. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Geloof dat meneer bedoelt installeren vanaf de cd maar kan het ook verkeerd hebben. :+
    En ik zie het nut er ook niet van in om voor 30 euro alleen die uitbreiding tekopen, betaal ik liever wat meer voor de hele set...

14. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Dan moet je duidelijker zijn. :) Overigens kun je het ook zonder updates prima spelen.
    En hoezo duurt het langer als iemand geen Live heeft? Zonder Live wordt updaten sowieso lastig lijkt me.:b:

@tricker: 30 euro voor een download is idd belachelijk, vooral als het spel zelf (Shivering Isles dan) hetzelfde in de winkel kost (waar meer winst wordt gemaakt door de tussenpersonen), compleet met hoesje en boekje. :)
    Haal hem nog wel eens los, dan heb ik alles van de GOTY al, heb Knights of the Nine namelijk al.

15. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nou, das toch langer?:p

16. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Heh smartass. :+

Ontopic: Er is nog helemaal niets bekend over een opvolger of wel? Ik zal wel eens zoeken, ben wel benieuwd.

17. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    poosje geleden had ik wel een gerucht gelezen ergens op internet en het is absoluut een gerucht en nix meer maar het enigste wat we hebben,
    de makers van oblivion, bethesda had een contract voor een project afgesloten met iets, ofzo, wat af zou zijn over een paar jaar, 2009,
    qua tjid klinkt het wel goed, dit heb ik echt al een paar maanden geleden ergens gelezen

18. Liquid2ubstanc3

Liquid2ubstanc3 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me niet gek idd, aangezien Oblivion kwam ook een tijd na Morrowind is uitgebracht.

Laatst bewerkt: 28 nov 2007
  19. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zou natuurlijk ook geewoon fallout 3 kunnen zijn nu ik erover nadenk

20. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Owja, daar zit ik ook met smart op te wachten idd. _O_

Teaser is iig weer in de goeie sfeer. :thumbs:

Kon zelf ook niets vinden over Elder Scrolls V. Ach komt vanzelf. ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina