1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Elder scrolls IV: Oblivion [Deel 10]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ferror

Ferror resU deretsigeR

Leuk Bevonden:
    0
    Mooi. Waar? Op dezelfde plek als waar ik bij de SI binnen kwam?

2. Chorus

Chorus youtube.com/CH0RUS

Leuk Bevonden:
    2
    Idd, door die poort waar je binnen kwam, als je daar ingaat, kom je weer midden in het water in Oblivion.

3. Ferror

Ferror resU deretsigeR

Leuk Bevonden:
    0
    Right-o. Vanavond, na mijn werk, op zoek naar die poort.

Laatst bewerkt: 21 dec 2007
  4. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    En je komt dan weer uit in de buurt van Bravil. Ik raad je btw ook aan eens Mehrunes Razor te gaan downloaden. Die heeft echt een te gekke grot, alleen het wapen als beloning voor die grot vind ik vies tegenvallen. ;):9

5. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Hadden jullie trouwens al gehoord dat TES V waarschijnlijk een MMORPG wordt? Het schijnt dat Bethesda de URL 'Elderscrollsonline.com' heeft aangevraagd en de oprichter van EA Mythic(Warhammer Online) heeft aangetrokken.

6. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heb je een bron?
    zelf hoop ik het niet want als ik een mmorpg wil spelen speel ik wel world of warcraft of 1 van de vele andere, dat is SP only is versterkt juist het verhaal en mmorpg van amken zou alleen maar de vrijheid belemmeren die je in het spel ehb, zoals mensen vermoorden:p

Laatst bewerkt: 28 dec 2007
  7. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
  8. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    ikheb net two worlds uitgespeeld en zoek een nieuwe rpg.. raden jullie mij deze game aan?

hoeveel uur ben je ong bezig alle achievements te scoren? en zijn ze moeilijk te halen? en is deze gamewat voor mij als ik two worlds heel vet vind?

9. sikory

sikory Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je two worlds al vet vond, dan is deze game zeer zeker een aanrader en de achievements zijn makkelijk te halen.

10. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Deze is echt zoooo veel beter dan Two Worlds. En de achievements zijn niet zo snel te behalen hoor. Maar je krijgt ze gewoon door het spel uit te spelen, je hoeft verder niet echt andere dingen doen, alleen guildmaster van alle guilds worden, en storyline uitspelen.

En dan ligt er nog een hele vette uitbreiding voor je klaar. :)

11. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    hoeveel uur speelplezier krijg ik eigenlijk van oblivion? _O_

12. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    eh? Nou minimaal 30 en maximaal...naja er zijn lui die hebben er 100 op zitten en nog vet vinden! Dus tja ERG VEEL! \o/

13. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Ik had er m'n hele zomervakantie mee verneukt. Misschien ga jij dat ook wel doen! :9 Volgens mij stond er wel een uurtje of 200 op m'n teller. Was toen destijds ook m'n enige leuke game...

Ik heb nu een nieuw account, en ik heb weer kriebels om terug te gaan naar Oblivion, vooral omdat ik nog nooit Shivering Isles heb gedaan. Maar dan ga ik een keer kijken of ik de Game ot Year edition kan regelen. :)

14. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Heb 2 Chars
    Mijn eerste had ik ongeveer 210 uur op zitten. En nog niet alles gedaan.

En mijn 2de en huidige char zit ik nu bij de 150 uur, en ik moet nog met de main quests beginnen en nog een aantal factions joinen. Eigenlijk heb ik alleen maar zitten levelen en de thiefs guild en darkbrotherhood gedaan.

En heb met de kerst shivering isles gehad dus daar kan ik ook nog heel wat uur in steken.

Dus ja je kan heel lang met deze game bezig zijn. Though de achievements zijn echt heel makelijk te halen. Als je de quests gewoon gelijk allemaal achter elkaar doet zonder de omgevingen te checken etc. dan heb je binnen een paar uurtjes al een hele faction gehaalt met bijbehoorende achievements.

15. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik met m'n eerste char 100 uur, en 2de oko zo iets, dus totaal 200 uur:) zo'n geweldige game,

vrijheid, storyline, diepgang, graphics, van deze game krijg ik de neiging om blije smilies te tekenen, :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

16. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Jep, echt één van de beste spellen ooit als je het mij vraagt. :)

17. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Welke Guild vonden jullie nou het leukst? Ik denk ik de Dark Brotherhood, vanwege het verhaal en ook die missies zijn erg leuk. Ook de Thieves Guild was vet maar dan vooral die laatste missie. Erg goed bedacht.

18. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Thieves vond ik het leukste. Hopelijk gaat Bethesda na Fallout 3 weer verder met een nieuwe Elder Scrolls, of als we geluk hebben zijn ze er al mee bezig ;o

19. sikory

sikory Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ook the dark brotherhood en de thieves guild. En die laatste missie bij thieves guild was inderdaad meesterlijk

20. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Dark Brotherhood was gewoon meesterlijk, dat je die gozer die aan het zwemmen was moest killen, die guard. En dat je de hele guild zelf moest uitmoorden. I....had...the time of my life. :+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina