1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Elder scrolls IV: Oblivion [Deel 10]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    inderdaad the dark brotherhood_O_
    de plot twists, ik vind de darkbrotherhood een betere verhaallijn hebben dan de main-quest, of welke andere guild dan ook.

het leuke aan oblivion is dat er soms van die random dingen gebeuren,
    ik had bijvoorbeeld opeens een dikke rel in de stad, zag een x 2 guards tegen 2 battle mages vechten ( ook guards alleen magie)

in anvil, heb je zo'n wijf, en dat is zo'n deadra, en later in het spel ging ze me aanvallen, het grappig is dus dat ze daarvoor, toen ik een spook achter me aanhad van een schip, ze me hiep dat spook te verslaan, omdat ze deadra armor en wapens tevoorschijn kon toveren, en een paar dagen daarna probeert ze mij te vermoorden8)

of gewoon op een dak zitten, en een zwerver met je pijl en boog neerleggen_O_
    als ik erover nadenk, vind ik dit inderdaad ook het beste spel wat er is,
    dit en half life 2 dan, beide in mijn gedeelde top 1,\o/

alleen vind ik jammer dat ze geen kinderen hebben in het spel,

2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Dat jij deze game nog niet hebt is al een schande opzich. Dat jij eerst Two Worlds verkoos boven deze game maakt het alleen nog maar erger. Je weet nu wel dat je deze game moet kopen, maar dan wel de GOTY editie. ;):)

3. Yerewn

Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

Leuk Bevonden:
    9.338
    Deze week heb ik me voor het eerst echt verveeld in het spel en ben voor de lol hele steden gaan uitmoorden. Bravil en Llewellyn zijn nu helemaal leeg op een zwerver na die niet dood wil gaan.

4. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    na een poosje gaat het inderdaad wel vervelen als je alles heb uitgespeeld, maar altijd leuk om rellletje te zoeken, gewoon met guards vechten, en al die inwoners helpen je dan, omdat je dan ondertussen heel populair bent:)
    invisibilaty spell, en huppa, genieten maar:D

5. Yerewn

Leuk Bevonden:
    9.338
    ik was niet zo populair meer hoor:) Heb alle guards afgemaakt, vergat ook steeds mn grayfox helm af te doen en dan komen die guards weer. Als gray fox kan je niet van je bounty af komen toch?

6. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Jawel, als het goed is door het afnemen van je helm. Zoiets zegt hij volgens mij ook en dan moet het klaar zijn denk ik. ;):9

7. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja, maar dan ben je de gray fox niet meer, je bent pas de gray fox als je die helm op heb en dan heb je die bounty, en die bounty kan je inderdaad niet betalen nee, want anders zou je niet DE grayfox zijn.

8. Yerewn

Leuk Bevonden:
    9.338
    door moorden dan maar...

9. luigy

luigy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik had een spel van the elder scrolls op mijn ouwe xbox. dat was supper vet. alleen je kon maar op een manier slaan dat ziet er behoorlijk lomp uit. dus ik vraag me af of dat nu nog steeds zo is.

maakt mij niet zo veel uit ik haal hem toch wel maar ik wil ut ff weten

10. luigy

luigy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    bij een voorloper van dit spel kon je het goedkopen afopen als je lid was bij de thiefs guild. maar als je dan je geld ergens buiten verstopte dan. betaalde de guild het voor jou omdat je het niet kan betalen. er zaten wel meer van dit soort truckjes in het spel om snel geld te verdienen.

11. Ferror

Ferror resU deretsigeR

Leuk Bevonden:
    0
    Als die vorige versie "Morrowind" was kon je ook met meerdere manieren slaan :)
    Maar in Oblivion kun je op meerdere manieren slaan. En je hebt power-attacks.

12. luigy

luigy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    huh het was morrowind.
    naja het is ook al lang geleden dat ik dat gespeelt heb.

13. Ferror

Ferror resU deretsigeR

Leuk Bevonden:
    0
    Daar kon je bij de opties ergens instellen dat hoe je ook slaat en richt en loopt, altijd de sterkste manier van slaan gebruikt wordt.

14. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    ik heb sinds vandaag oblivion, alleen ik zit nu bij de eerste doos die je moet openen met een lockpick, maar als ik in die doos op a klik is de lockpick gebroken, en als ik dat eerste metaaltje van het slot omhoog duw valt ie telkens naar beneden. suggesties?

15. Fibroidduck

Fibroidduck Feyenoord Till I Die

Leuk Bevonden:
    0
    je moet als die boven is op a klikken :)

16. Jigsaw X

Jigsaw X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Metaaltje omhoog tikken met je hamertje, op het hoogste punt als ie even stilstaat op A drukken.

Sommige keren valt het metaaltje meteen naar beneden, heeft zijn eigen ritme, let dus op dat je op een goed moment op A drukt.

Laatst bewerkt: 3 jan 2008
  17. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    oke dankjee, ik ben nu uit de sewers in het nieuwe gebouw, ik vind het vechten wel lastig, en van dat magie snap ik al helemaal niks:p

18. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    :eek: Die eerste momenten weet ik nog wel! Oblivion 2 dagen voor release binnen en dan ook nog zo'n special edition! En dan die werelde die je ziet als je uit het riool gaat! prachtig! Baal dat ik de LE heb weggedaan..ik zoek hem ook nog steeds... |:-

19. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Tsja, ik wil 'm ondertussen ook wel weer...een beetje...Vooral voor Shivering Isles en de andere add-ons. Het was gewoon een heerlijk spel, maar het duurde zo lang voordat je eindelijk een beetje sterk was. En dan ben je eindelijk sterk, en dan is er niks meer te doen. :9

20. sickness

sickness i kill like a plague

Leuk Bevonden:
    0
    ben een pure mage, heb alle major skills (alles magic) 100 alleen health moet ik nog, die is nu 74 schiet echt niet op :9

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina