1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Elder scrolls IV: Oblivion [Deel 10]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Je moet dan gewoon constant de Minor Heal spell doen. Ook als je het niet nodig hebt. Je magie gaat (als het goed is bij jou) toch niet leeg, en je skill gaat wel omhoog! Ook maakt het niet uit of je een grote heal spell of een kleine heal spell gebruikt, het gaat altijd evensnel omhoog.

2. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb nooit voor magic gekozen, ik heb altijd archer en zwaard. die 2 moet je gewoon even hoog houden.

boogschutten vind de beste class. met een zwaardje sta je ook maar lomp heen en weer te zwaaien:p

3. Yerewn

Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

Leuk Bevonden:
    9.338
    Maar als je goed bent met de boog is er weinig uitdaging meer aan. Sneakend lopen en met detect life items kijken waar mannetjes zitten. 1 Goede pijl door zn donder jagen en hij is weer dood. Ik doorloop hele kastelen zonder contact met vijanden. Ben dan wel epert/master in sneak en arch

4. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja, ik ga ook altijd voor sneak en arch, alleen dat is toch fantastisch? in 1 schot dood maken, van zo'n verre afstand, vind het echt meesterlijk. en dan erna toe lopen en aanschouwen hoe je hem afgemaakt heb

5. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Nou magic heeft ook wel wat hoor. Zo'n spell met elk element erin op een vijand afschieten en hem dan zien wegvliegen :thumbs:

6. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    als je uit de sewers komt en je gaat naar dat huis tegenover, zijn allemaal poppetjes, maar ik heb alleen een pijl en boog, en een zwaard. als ik naar ze toeloop staat er talk, maar ik vecht steeds met ze, kan je ook met ze praten dat ze je met rust laten?? want ik wordt steeds vermoord:p

7. luigy

luigy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja dat deed ik bij morrowind ook altijd,eerst een spreuk laten 'maken' die heel weinig magic kosten, en dan tijdens het lopen alleen maar die spreuk achter elkaar gebruiken, opzich wel flouw maar het werkte wel

8. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Zijn dan thieves/bandits. De optie talk wordt dan wel gegeven, maar je kan er niks mee. Gewoon niet naar toegaan dus ;)

9. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Als gewone burgers je aanvallen dan kan je L+A drukken, als het goed is stopt hij dan(mits hij je aardig genoeg vindt). Met Bandits kan dit niet nee.

10. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Had Sneak en wat andere in het begin heel hoog en toch was ik nog best wel laag level :+ Dus elke Dungeon die ik in ging kwam ik uit zonder ook maar 1 keer aangeraakt tezijn:+ Echt een heel gaaf spel! maar Bij The Shivering island krijg je dan ook die andere add-ons?

11. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nope, dan krjig je alleen de SI,
    met goty krijg je ze volgens mij wel allemaal, maar dat weet ik niet zeker?]
    in iedergeval krijg je met de goty SI en knights of the nine,

12. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Verrek.......|:-

13. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    oke ik heb ongeveer de hele wereld door gelopen naar de Jareed ofzo, die gast waar je het amulet aan heb gegeven, en toen ging ik een berg van 100 km hoog betreden om bij een vage vulkaan aan te komen met allemaal verlepte mannetjes.

(sorry als ik een klein beetje overdrijf:p)

14. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Ben nog nooit een vulkaan tegengekomen 8) Tenzij je in de Planes of Oblivion zat natuurlijk.

15. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    bedoel je kvatch?

16. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Ik heb de ps3 versie nu (ziet er als 1 van de weinige games veel beter uit op de ps3 trouwens) en daar zit knights of the nine bij in. Maar hoe zie/merk ik dat?

Had me trouwens voorgenomen om nooit te fast travellen maar voor de eerste twee quests van de fighters-guilds wordt je echt het complete land doorgestuurd 8)

Ik ben ooit al eens eerder aan de game begonnen en heb hem toen verveeld naast me neergelegd. Alleen samen met mijn vriendin is het echt een heerlijke game om te spelen.

17. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    ik bedoel die plek op een berg met vuwspuwende dwergen..
    ik moest er volgens me compas heen nadat ik de amulet aan iemand had gegeven...

geen idee, t zou best kunnen:+

18. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Vind je het gek als die game zowat een jaar (?) later is uitgekomen :+

19. wacco dude

wacco dude Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zonder fast travel? helemaal maf :p ikke wist niet eerst dat dat kon dus ik heb wel de hele wereld doorgelopen:) ik dacht wat een kut spel.

20. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik wist ook niet dat ik het kon toen ik voor het eerst speelde, maar ik dacht: wow wat een fantastisch spel, maja, smaken verschillen:p

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina